自由報料

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3921


1#
發表於 07-12-21 00:29 |只看該作者
請問大家知唔知岩岩TVB10:30分介紹間馬桶食店在旺角邊度呀???請報料


男爵府

積分: 6983


2#
發表於 07-12-21 01:00 |只看該作者
地址:旺角砵蘭街240-244號旺角文華3B鋪
電話:23081166
營業時間:12nn-11pm

希望幫到你


珍珠宮

積分: 39119

母親節2025勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 Xmas吸收勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 07-12-21 01:01 |只看該作者
我都想知呀...thx 曬


別墅

積分: 736


4#
發表於 07-12-21 02:40 |只看該作者
朗豪坊對面!!!!!


伯爵府

積分: 19619


5#
發表於 07-12-21 03:07 |只看該作者
我今晚剛剛同個仔去食,個人意見,無乜好食,致在參觀多。


子爵府

積分: 13850

畀面勳章


6#
發表於 07-12-21 11:59 |只看該作者
原文章由 Lingo 於 07-12-21 01:00 發表
地址:旺角砵蘭街240-244號旺角文華3B鋪
電話:23081166
營業時間:12nn-11pm

希望幫到你

請問....近太子 or 旺角??-( (點去?)
有咩食物,好介紹?
價錢貴唔貴呀??-(
thanks


男爵府

積分: 6269


7#
發表於 07-12-22 22:06 |只看該作者
朗豪坊對面就見到,要搭電梯上。食物水準真的好一般,有set包湯+飯($5x-6x左右),野飲都幾貴,好似要$3x,但我d fd話「情人茶」好咪,但我未試過,反而雪糕幾得意,齋「晤晤」雪糕$15(幾滑),人多可食大踎廁甜品,有雪糕受刨冰$4x(不過冰太多)。每人最低消費$30。


伯爵府

積分: 17645

hashtag旅遊勳章 畀面勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章


8#
發表於 07-12-22 22:32 |只看該作者
有啲貴,食物又一般,唔係好食得過......
みんなで一緒に笑う


大宅

積分: 2078


9#
發表於 07-12-23 03:01 |只看該作者
我諗我未必食得落........


大宅

積分: 4027

畀面勳章


10#
發表於 07-12-23 03:28 |只看該作者
如果d野係唔好食既話,
就好似有d貼錢買難受喇!
''WhAt We sHouLd dO iS nOt forGet,buT to FoRgivE"


大宅

積分: 1876


11#
發表於 07-12-24 00:33 |只看該作者
原文章由 CherryPiani 於 07-12-23 03:01 發表
我諗我未必食得落........


AGREE, 我諗好食我都食唔落

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo