跳至

首頁

尾頁
   4


大宅

積分: 3559


1#
發表於 14-9-21 15:12 |只看該作者
如題


大宅

積分: 1919

畀面勳章


2#
發表於 14-10-2 23:08 |只看該作者

回覆:天水圍有冇英語拼音,適合k1架

你講緊phonics? 元朗有冇興趣? 首4堂$400蚊,鬼佬教

點評

Mat1019  有呀!點聯絡妳吖  發表於 14-10-3 20:13


複式洋房

積分: 378


3#
發表於 14-10-8 06:00 |只看該作者

回覆:2009pp 的帖子

我都想知呀!


大宅

積分: 1557


4#
發表於 14-10-8 09:03 |只看該作者

回覆:天水圍有冇英語拼音,適合k1架

我都想要資料pm me pls





別墅

積分: 565


5#
發表於 14-10-8 09:16 |只看該作者

回覆:天水圍有冇英語拼音,適合k1架

元朗有、英藉老師教、有興趣我可PM你




禁止訪問

積分: 3420


6#
發表於 14-10-8 19:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2335


7#
發表於 14-10-8 23:27 |只看該作者

引用:Monkey Tree好似都不錯呀

原帖由 rodybaby 於 14-10-08 發表
Monkey Tree好似都不錯呀
請問係米銀座果間?點好呢?我在考慮中,謝


禁止訪問

積分: 1327


8#
發表於 14-10-9 00:46 |只看該作者

引用:你講緊phonics?+元朗有冇興趣?+首4堂$400蚊

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3559


9#
發表於 14-10-9 07:34 |只看該作者
boobebe 發表於 14-10-8 09:16
元朗有、英藉老師教、有興趣我可PM你
我想要資料,有興趣,Thx


大宅

積分: 3559


10#
發表於 14-10-9 07:36 |只看該作者
boobebe 發表於 14-10-8 09:16
元朗有、英藉老師教、有興趣我可PM你
我有興趣,thx


大宅

積分: 4632


11#
發表於 14-10-9 12:16 |只看該作者
我都想要資料~PM ME THANKS


男爵府

積分: 9863


12#
發表於 14-10-9 23:07 |只看該作者

回覆:2009pp 的帖子

可否pm資料?




禁止訪問

積分: 642


13#
發表於 14-10-12 07:45 |只看該作者

引用:你講緊phonics

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 642


14#
發表於 14-10-12 07:46 |只看該作者

引用:元朗有、英藉老師教、有興趣我可PM你

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 917


15#
發表於 14-10-12 11:46 |只看該作者

回覆:天水圍有冇英語拼音,適合k1架

仔仔K2,10月開始係銀座1期1樓mr.brown學一phonics & oral,試過堂同埋已經上左幾堂,同過校長傾計,覺得校長好有心,有要求。




複式洋房

積分: 258


16#
發表於 14-10-13 16:46 |只看該作者

引用:你講緊phonics

原帖由 2009pp 於 14-10-02 發表
你講緊phonics? 元朗有冇興趣? 首4堂$400蚊,鬼佬教
可以pm我嗎?thx


別墅

積分: 913


17#
發表於 14-10-16 10:10 |只看該作者
回覆 carsin519 的帖子

咁係咪全英語。我想報讀呀


大宅

積分: 1342


18#
發表於 14-10-16 13:11 |只看該作者

回覆:carsin519 的帖子

幾錢呀?我都想俾個女去學,但想去monkeytree


子爵府

積分: 11617

畀面勳章 大廚勳章


19#
發表於 14-10-16 13:32 |只看該作者
2009pp 發表於 14-10-2 23:08
你講緊phonics? 元朗有冇興趣? 首4堂$400蚊,鬼佬教
你好~~請問頭4堂400之後係幾錢堂???thxxxxxx


大宅

積分: 1919

畀面勳章


20#
發表於 14-10-16 21:18 |只看該作者

回覆:ShaShaB 的帖子

好似$200,你打去問下


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo