烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   6


禁止訪問

積分: 7199


1#
發表於 14-11-28 13:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 373


2#
發表於 14-11-29 15:41 |只看該作者

回覆:ky0416 的帖子

低粉,日本叫薄力粉
但好多日式食品店都有hotcake 粉


複式洋房

積分: 373


3#
發表於 14-11-29 15:42 |只看該作者

回覆:ky0416 的帖子

係咪想整叮噹豆沙餅嗰隻?


禁止訪問

積分: 7199


4#
發表於 14-11-30 10:22 |只看該作者

回覆:日式燒餅

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 373


5#
發表於 14-11-30 13:52 |只看該作者

回覆:日式燒餅

喊嗰隻??窩餅唔係用麵粉架播?


禁止訪問

積分: 7199


6#
發表於 14-11-30 23:58 |只看該作者

回覆:日式燒餅

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 24499


7#
發表於 14-12-1 00:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 7199


8#
發表於 14-12-1 01:45 |只看該作者

回覆:日式燒餅

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 373


9#
發表於 14-12-1 22:56 |只看該作者

回覆:日式燒餅

噢呢隻!勁易,去jusco or 一田之類買燒餅粉啦!
呢隻叫大阪燒
jusco living plaza$12咋!


複式洋房

積分: 373


10#
發表於 14-12-1 22:59 |只看該作者

回覆:日式燒餅

製法
以下是以豬肉為主要材料的雜菜煎餅製法,按嗜好可改為牛肉、墨魚、蝦仁、牡蠣等:

水或柴魚高湯混合低筋麵粉。(注意水份多寡,麵粉和水的比例約1.5:1。)
準備切碎的高麗菜、加上雞蛋、山藥(山芋)泥、蝦皮、炸麵花等攪拌。
將麵糊放在加熱了的鐵板上面,整理成直徑25cm,厚度2.5cm左右的圓形。
將薄豬肉片放在煎餅上。
如果一面焦結了,就反向另一面,但要小心不要弄散煎餅。
如果兩面都燒成黃褐色,就降低火溫,塗上調味汁。
撒上柴魚片、青海苔。
縱橫切塊,完成。在完成的煎餅表面上按照愛好塗上蛋黃醬。
以後在鐵板上以自己的愛好尺寸切吃。


禁止訪問

積分: 7199


11#
發表於 14-12-2 09:48 |只看該作者

引用:噢呢隻!勁易,去jusco or 一田之類買燒餅

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2978

畀面勳章


12#
發表於 14-12-2 09:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7694


13#
發表於 14-12-2 10:42 |只看該作者
ky0416 發表於 14-12-2 09:48
就係唔想專登買燒餅粉
如果用普通麵粉整可唔可以
用低筋定中筋粉
試過用低筋粉整...


禁止訪問

積分: 7199


14#
發表於 14-12-2 10:49 |只看該作者

引用:Quote:ky0416 發表於 14-12-2 09:48 就係唔

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7694


15#
發表於 14-12-2 12:17 |只看該作者
ky0416 發表於 14-12-2 10:49
O唔OK呀
OK AR~!!冇問題...


大宅

積分: 1608


16#
發表於 14-12-2 12:36 |只看該作者
回覆 ky0416 的帖子

我見個討論區係用麵粉都得,咁係咪即是唔駛用低筋粉都得呀??

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo