2015年媽媽會

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 1009


1#
發表於 14-12-4 15:20 |只看該作者
我威爾斯 & 瀝源做產檢,有無人都係威記呢?

唐氏19/12
健康院31/12~~


複式洋房

積分: 129


2#
發表於 14-12-4 15:24 |只看該作者

回覆:威爾斯揮手區

Hihi..
我威爾斯/馬鞍山健康院

1月5照結構
1月16健康院


複式洋房

積分: 129


3#
發表於 14-12-4 15:28 |只看該作者

回覆:manman3844 的帖子

Sorry 打錯1月5日係唐氏至啱


大宅

積分: 1009


4#
發表於 14-12-4 15:33 |只看該作者
回覆 manman3844 的帖子

Hihi~唔知威爾斯係咪真係無左照結構呢.....見bk好似有人咁講


複式洋房

積分: 129


5#
發表於 14-12-4 15:39 |只看該作者

回覆:Sara1221 的帖子

我都係無比期,我個私家醫生話如果佢無比期就即刻無位比你,因為會一次過出期,所以疊埋心水要出去照,我都問左佢有得照要收$1800


大宅

積分: 1473


6#
發表於 14-12-4 16:20 |只看該作者

回覆:Sara1221 的帖子

揮揮手~HiHi

5/1 Oscar
22/1 瀝源健康院




大宅

積分: 1473


7#
發表於 14-12-4 16:23 |只看該作者

回覆:manman3844 的帖子

照結構$1800,寧願搵私家照

我初初以為照Oscar 個日先決定比唔比期你做結構添~

我同你個期都好近。幾週啦?




複式洋房

積分: 129


8#
發表於 14-12-4 18:35 |只看該作者

回覆:winter_gigi 的帖子

我今日係7週6日。。。

係私家醫生照結構要$1800,希望威院有得照囉。。可以慳返d嘛


洋房

積分: 63


9#
發表於 14-12-4 18:58 |只看該作者

回覆:威爾斯揮手區

佢比左兩個期我,一個係唐氏1月2,一個寫普通產科3月17,咁姐係有無得照結構?


複式洋房

積分: 129


10#
發表於 14-12-4 19:29 |只看該作者

回覆:winter_gigi 的帖子

同你同一日做唐氏你幾點呀?我8:45。。好早。。所以大仔要老公湊我自己去照


別墅

積分: 829


11#
發表於 14-12-4 20:46 |只看該作者

回覆:威爾斯揮手區

大家好, 我都係威記,12月30做oscar, 2月先見醫生。唔知而家oscar係咪即日返去睇報告呢?我第一胎在威記,當年係上午照完oscar,下午再返去睇埋抽血個報告架,希望而家仲係啦。同埋我第一胎時係照oscar果日先俾期我照結構嘅,唔知而家有冇改到?


大宅

積分: 1473


12#
發表於 14-12-4 21:33 |只看該作者

回覆:manman3844 的帖子

我預產期遲你2天~

我比你更早呀~8:35呀~都唔知寫唔寫假紙比我。我未想同公講






大宅

積分: 1473


13#
發表於 14-12-4 21:35 |只看該作者

回覆:ck6343 的帖子

如果真係上午照,下午睇報告就好Lu






複式洋房

積分: 129


14#
發表於 14-12-4 22:24 |只看該作者

回覆:ck6343 的帖子

我上胎係响廣華生,但要自費响威爾斯做唐氏,仲因為第一日醫生話我行得太急,所以照唔到要第二日再去,第二日下午照,但都好快有報告係即日。。

咁都仲有機會可能有位照結構


別墅

積分: 735


15#
發表於 14-12-5 03:04 |只看該作者

回覆:威爾斯揮手區

我係威記!!12月22做唐氏




大宅

積分: 1009


16#
發表於 14-12-5 10:02 |只看該作者

回覆:debbbby 的帖子

結構期以前係照完唐氏先有,唔知依家係咪無左


複式洋房

積分: 159


17#
發表於 14-12-5 10:37 |只看該作者
HiHi, 大家好, 我預產期係7月6日, 威院生呀^^

29/12: 威院唐氏
31/12: 瀝源健康院


大宅

積分: 1009


18#
發表於 14-12-5 11:46 |只看該作者
回覆 hidirain 的帖子

31/12 可能會撞到你wor^^


大宅

積分: 4383

食得好勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 陪月勳章


19#
發表於 14-12-5 13:13 |只看該作者
manman3844 發表於 14-12-4 15:24
Hihi..
我威爾斯/馬鞍山健康院

ManMan, 兩個期都同你一樣WOR..HAHA..

我第二胎


複式洋房

積分: 129


20#
發表於 14-12-5 14:30 |只看該作者

回覆:JR08 的帖子

唔知會唔會見到你呢?
我都係第2胎噃


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo