論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 881


1#
發表於 08-4-29 23:56 |只看該作者
我炒佐個舊印, 又係3月尾重新請佐個海外印印, 已經寫佐加快信啦...本來諗住婆婆湊住先等個姐姐黎...點知~~宜家非常急呀 ~想問如果出佐白卡之後, 大約要等幾耐先會出visa架??如果我去入境處追佢地快0的辦理,係咪要好強硬同惡既態度就會快0的呢??有無人試過去入境處追過???追完又係咪有用呢?


別墅

積分: 881


2#
發表於 08-4-30 09:30 |只看該作者
唔通真係無人知


禁止訪問

積分: 33575


3#
發表於 08-4-30 09:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 881


4#
發表於 08-4-30 09:46 |只看該作者
原文章由 貓姐 於 08-4-30 09:33 發表
出左vca no之後, 大約2-3星期有visa喇.
but 你仲要計埋agent出機票時間喎, agent話近日機票非常緊張呀 (我諗係平機票非常緊張)

貓姐 : 你講既2-3個星期係咪要追0個隻, 定普通等佢出0個隻呀~


禁止訪問

積分: 33575


5#
發表於 08-4-30 10:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo