懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 3910

畀面勳章


1#
發表於 15-5-5 17:18 |只看該作者
本帖最後由 rebeckywai 於 15-5-5 17:21 編輯

前個排
咁啱有個同事個菲傭姐姐買左手信拎返公司分享
係花生味粉狀的東西

咁好正常, 東南亞國家手信偏甜...可能大家腦裡都係咁諗
我個時未知自己.....
咁食左一件....話係咸
同返個同事講, 佢話我個味覺有問題, 係甜咖, 都唔係咸
跟住我地捉左幾個同事食.....大家都話係甜

搞到我勁尷尬.....但我試左好幾件, 都係咸, 飲左啖水, 再食一件, 甚至拎左一件返屋企, 刷完牙再試都係咸
真係好奇怪

到今日...6W....
呢一排都少食甜野(我其實係勁愛食朱古力同糖, 但因為要健康, 戒緊口)
但腦裡係咁諗我好想食咸野, 所有魚旦, 湯米......我都好想食(但當然無去食, 我知魚旦不太有益又唔太衛生, 湯米個D我本身唔好), 成個口好似好甜咁, 好想搵返D 咸野食

你地會唔會咁??
定我身體唔夠鹽份呢??



大宅

積分: 3110


2#
發表於 15-5-5 17:37 |只看該作者
個個人唔同,我就好喜歡食甜野~


大宅

積分: 3910

畀面勳章


3#
發表於 15-5-5 18:23 |只看該作者
回覆 celiaceliayip 的帖子

咁你會唔會滿足自己感覺偏向食多啲甜野?



大宅

積分: 3100


4#
發表於 15-5-5 18:33 |只看該作者

回覆:6W想食咸野

懷孕之後口味係會唔同左,
我一時好中意食甜,一時好中意食咸同辣野
想食就食(當然過左五個月之後)





複式洋房

積分: 292


5#
發表於 15-5-5 19:00 |只看該作者

回覆:rebeckywai 的帖子

我胎住仔仔個陣
成日都想食咸野
對糖反感到吾食


珍珠宮

積分: 35821


6#
發表於 15-5-5 19:30 |只看該作者

回覆:6W想食咸野

又會甘奇怪,甜食成咸嘅


大宅

積分: 3413


7#
發表於 15-5-5 20:26 |只看該作者

回覆:6W想食咸野

食咸野係囝囝,食甜野係囡囡。




大宅

積分: 3992


8#
發表於 15-5-5 20:31 |只看該作者
本帖最後由 ronnieluk 於 15-5-5 20:33 編輯

凈聽話陀BB果陣時會改咗口味,冇聽話過甜嘅可以食出咸黎。我陀BB果陣鐘意食酸嘢。


大宅

積分: 3110


9#
發表於 15-5-5 20:34 |只看該作者
回覆 rebeckywai 的帖子

會呀

點評

rebeckywai    發表於 15-5-6 08:46


公爵府

積分: 27460


10#
發表於 15-5-5 20:39 |只看該作者

回覆:rebeckywai 的帖子

可能妳太想食咸,所以產生幻覺掛


大宅

積分: 3099


11#
發表於 15-5-5 21:00 |只看該作者

引用:+本帖最後由+ronnieluk+於+15-5-5+20:33+編

原帖由 ronnieluk 於 15-05-05 發表
本帖最後由 ronnieluk 於 15-5-5 20:33 編輯

凈聽話陀BB果陣時會改咗口味,冇聽話過甜嘅可以食出咸黎。 ...
我都係!近期勁like 蕃茄




大宅

積分: 3910

畀面勳章


12#
發表於 15-5-6 08:44 |只看該作者
哈哈....可能我唔夠咸呀!!!
我琴晚食左D 有醬汁咸咸地的餸....好返D


大宅

積分: 3910

畀面勳章


13#
發表於 15-5-6 08:46 |只看該作者
回覆 Yannis_Wong 的帖子

嗯嗯~~琴日食左少少咸野
依家好返好多LA~~



大宅

積分: 3910

畀面勳章


14#
發表於 15-5-6 08:49 |只看該作者
回覆 夢裡人 的帖子

D 同事話每日味覺分區都唔同我又好愛食甜GE, 可能果一件零食對我來講唔係太甜....


大宅

積分: 3910

畀面勳章


15#
發表於 15-5-6 08:50 |只看該作者
回覆 hoganbaby 的帖子

D 同事話每日味覺分區都唔同


我個時聽到個個同事話甜, 我都勁驚自己係咪有事
但即刻食粒糖, 食鳳梨酥(又係同事手信)我又的確係食到甜
唔知點解果件花生零食係都食到咸


大宅

積分: 3910

畀面勳章


16#
發表於 15-5-6 08:52 |只看該作者
回覆 Yan0117 的帖子

我又未至於反感, 但平時好甜的我....突然對住D 糖都無意欲想食


大宅

積分: 3910

畀面勳章


17#
發表於 15-5-6 08:53 |只看該作者
回覆 queenie881 的帖子

如果係就好LA~~
不過唔知係咪有例外....可能我係缺咸野呀呢排


珍珠宮

積分: 48089

BB防敏心得分享勳章


18#
發表於 15-5-6 08:54 |只看該作者
哈哈,咁奇怪,我覺得你係太想食咸喇


大宅

積分: 3910

畀面勳章


19#
發表於 15-5-6 08:54 |只看該作者
回覆 littlelizz 的帖子

蕃茄好丫~有營養又好味你個BB 一定係健康B~
可以叫佢做蕃茄仔/女


翡翠宮

積分: 92389

BB防敏心得分享勳章


20#
發表於 15-5-6 11:39 |只看該作者
咁奇怪嘅,可能你太鐘意食咸嘢喇。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo