懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 231


1#
發表於 15-5-19 00:30 |只看該作者
20週照結構時,王紹宏已再三叮囑我要小心留意肌瘤問題,因為位置刚擋住亞B出生,及尺寸比較大,不約而同,健康院都要返醫院覆診,因為子宮異常大!今日25週,政府醫院話因為瘤偏低,正正在開刀位置,所以日後開刀避瘤改為係肚中間直開直開壞處,傷口大,易爆,難埋口,連佢地自己都咁講請問有jm有呢个情況嗎?是否去私家好?


別墅

積分: 515


2#
發表於 15-5-19 00:36 |只看該作者

回覆:肌瘤問題,求各位意見

我現在就黎20w 有三粒子宮肌廇 最大一粒成4cm 不過好在係子宮上面 五影響生 不過遲d肚大會摸到 你使五使睇多個c家醫生check 清楚




大宅

積分: 2417


3#
發表於 15-5-19 00:51 |只看該作者

回覆:肌瘤問題,求各位意見

現在31w, 肌瘤阻住bb落盤!
你個肌瘤幾大? 政府咁早confirm要開刀!!


複式洋房

積分: 231


4#
發表於 15-5-19 01:05 |只看該作者

回覆:blbaby 的帖子

10cm,係BB低,醫院講開刀机会好高



複式洋房

積分: 231


5#
發表於 15-5-19 01:09 |只看該作者

回覆:chloe_chloe0123 的帖子

我果粒係子宮內,有10cm.兩個有權威既私家都係咁講,不過佢地sell技術,吾会同政府一樣直開喎,呢D係咪几百同几萬分別!


大宅

積分: 2417


6#
發表於 15-5-19 12:15 |只看該作者

回覆:肌瘤問題,求各位意見

我都差唔多size, 要開刀,不過本身都諗住開刀架! 私家可以橫開?


別墅

積分: 531


7#
發表於 15-5-19 12:32 |只看該作者
搵多1-2個私家睇下好D,加油!


複式洋房

積分: 212


8#
發表於 15-5-19 12:41 |只看該作者

回覆:肌瘤問題,求各位意見

我之前都係咁呀,有好多粒,其中1粒12cm, 1粒7cm,左住產道,之前睇過有位私家話一定要打直開,但之後再去睇另1位醫生,佢話後期子宮大左,粒肌瘤會自己升返上去,而家36wk幾,bb個頭已經落緊盤啦~唔洗太擔心,可以既睇多幾位醫生,問多幾位醫生意見


別墅

積分: 697


9#
發表於 15-5-19 13:40 |只看該作者

回覆:肌瘤問題,求各位意見

我都有粒10cm 係子宮外近產道位置,私家醫生話好大機會開刀,QEH 就仲未見醫生,近排成日都抽外抽下咁痛


複式洋房

積分: 482


10#
發表於 15-5-19 14:15 |只看該作者

回覆:肌瘤問題,求各位意見

我都有呢個問題,瘤近產道。有3粒, 最大個粒有4cm. 睇咗2個私家醫生, 其中一位係婦科腫瘤專科。
2位個都話要打直開刀,要避開個幾粒瘤。但佢哋話可以等亞b大啲先決定。


禁止訪問

積分: 128


11#
發表於 15-5-19 19:15 |只看該作者

回覆:tjbaby 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 482


12#
發表於 15-5-19 20:24 |只看該作者

回覆:肌瘤問題,求各位意見

但我睇2個私家都話有機會要打直開喎。


複式洋房

積分: 231


13#
發表於 15-5-20 00:57 |只看該作者

回覆:blbaby 的帖子

係呀,私家話横開可以


複式洋房

積分: 231


14#
發表於 15-5-20 00:58 |只看該作者

回覆:NICOLE_SUM 的帖子

你即係順產?


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo