爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2162


1#
發表於 15-6-25 18:00 |只看該作者
因怕煩不想私放,可否介紹一些有信譽的車行給我?另外,大昌行ok嗎? 謝謝!


水晶宮

積分: 56916


2#
發表於 15-6-25 19:37 |只看該作者
大昌好似只收 trade in, 轉名我估要平d放, 因為多一手, 賣價會低d.


大宅

積分: 1186


3#
發表於 16-2-15 16:08 |只看該作者
howmuch 發表於 15-6-25 19:37
大昌好似只收 trade in, 轉名我估要平d放, 因為多一手, 賣價會低d.
唔轉名車行都壓到好低

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo