2015年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 52


1#
發表於 15-7-7 08:10 |只看該作者
而家27週,預產期10月4日

昨天見醫生驗到++尿糖,有d擔心,但醫生又好似輕描淡寫咁,都係話「唔好食d太甜太肥嘅嘢啦」。

有無媽咪有同樣情況?其實我平時食飯後會食粒糖,開心d,而家當然唔敢啦,連飯都唔係好敢食。




大宅

積分: 1140

開心吸收勳章


2#
發表於 15-7-7 12:09 |只看該作者
回覆 sirwinc 的帖子

我2個幾星期前都飲咗糖水, 但健康院無打嚟呀,應該唔中呢
但我响有咗之後都成日食甜嘢架.....驗尿又無驗到有問題呢...


伯爵府

積分: 17253


3#
發表於 15-7-7 15:05 |只看該作者
sirwinc 發表於 15-7-7 08:10
而家27週,預產期10月4日

昨天見醫生驗到++尿糖,有d擔心,但醫生又好似輕描淡寫咁,都係話「唔好食d太甜 ...
其實問題不大, 只要留意下飲食就得
最緊要係少食多餐, 分開d野黎食, 唔好一次過食太多

除左糖份外, 澱粉質都好緊要, 唔好一次過食太多







複式洋房

積分: 289


4#
發表於 15-7-9 14:40 |只看該作者
請問各位媽咪, 知唔知10月生bb, 幾時先要"飲糖水"驗有冇糖尿?
完全無人叫我飲糖水同驗呢樣野既???
唔該晒


洋房

積分: 52


5#
發表於 15-7-10 08:42 |只看該作者

回覆:mikimudng 的帖子

係咪唔一定要驗糖水㗎?無事無幹就不用驗?




男爵府

積分: 9293


6#
發表於 15-7-22 20:30 |只看該作者

引用:請問各位媽咪, 知唔知10月生bb, 幾時先要\"

原帖由 mikimudng 於 15-07-09 發表
請問各位媽咪, 知唔知10月生bb, 幾時先要"飲糖水"驗有冇糖尿?
完全無人叫我飲糖水同驗呢樣野既???
唔該晒 ...
正常28w之後會驗,前後至少會驗兩次,如果有家族上有人有糖尿,咁就有機會20-22w左右會提早驗多一次


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo