跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 297


1#
發表於 08-7-14 14:26 |只看該作者
今天收到小行政由出生到現在都幫襯的
美贊臣公司的信.

信內附有:

一、連線遊戲及可放相片之生日咭;
二、安兒健A+奶粉一包(淨重30g)
三、安兒健A+買一罐900克送一罐900克的禮劵.

he~he~入會真好~

[ 本文章最後由 行政媽媽 於 08-7-14 14:28 編輯 ]



伯爵府

積分: 19425


2#
發表於 08-7-14 15:04 |只看該作者
thank you for your sharing~~~~~~~


洋房

積分: 297


3#
發表於 08-7-14 17:57 |只看該作者



大宅

積分: 2703


4#
發表於 08-7-14 21:32 |只看該作者
你之前有冇收過佢d禮物? 定係到宜家先第一次收到?

我個仔未出世我就入咗惠氏.

出世前就買1送1(400g)加送包被一張, 定期每三個月打電話嚟問候吓飲成點, 到1歲就送咗3號仔一罐900g.

十月變形記: http://hk.myblog.yahoo.com/bibu-fish


洋房

積分: 297


5#
發表於 08-7-14 22:47 |只看該作者
原文章由 十月變形記 於 08-7-14 21:32 發表
你之前有冇收過佢d禮物? 定係到宜家先第一次收到?

我個仔未出世我就入咗惠氏.

出世前就買1送1(400g)加送包被一張, 定期每三個月打電話嚟問候吓飲成點, 到1歲就送咗3號仔一罐900g. ...



我囡囡啱啱出世.
我就入左惠氏ka la
記得一出世就送左2罐400g ga1號仔
跟住冇幾奈就送買一送一
(都係送400g)
加埋送左隻兔仔公仔,
(個公仔冇毛毛,合BB玩)
跟住就生日有好似今次咁ga禮物攞.



洋房

積分: 297


6#
發表於 08-7-14 22:48 |只看該作者
仲有,要提提係
當一收到買一送一券時
要快D換
因為,
呢隻奶粉成日缺貨,
張券過左期就唔好la~



大宅

積分: 2703


7#
發表於 08-7-15 23:15 |只看該作者

回覆 #6 行政媽媽 的文章

成日都聽到話缺貨, 飲緊呢隻奶粉真係要上倉先得.
十月變形記: http://hk.myblog.yahoo.com/bibu-fish


洋房

積分: 297


8#
發表於 08-7-23 14:56 |只看該作者
原文章由 十月變形記 於 08-7-15 23:15 發表
成日都聽到話缺貨, 飲緊呢隻奶粉真係要上倉先得.


尋日去換
幾間藥房都話唔知有得送
今日,
終於係間細細地ga藥房換到啦~



大宅

積分: 2703


9#
發表於 08-7-23 18:43 |只看該作者
原文章由 行政媽媽 於 08-7-23 14:56 發表


尋日去換
幾間藥房都話唔知有得送
今日,
終於係間細細地ga藥房換到啦~


我覺得d藥房唔係唔知, 係唔想做嘢, 因為佢地要俾咗你先, 之後先問代理攞番.

好似p記d coupons咁, d藥房都係唔肯收, 一定要自己搵到promote個女仔(即係直接俾番代理)等佢收番.
十月變形記: http://hk.myblog.yahoo.com/bibu-fish


大宅

積分: 1818


10#
發表於 08-7-23 18:56 |只看該作者
原文章由 十月變形記 於 08-7-23 18:43 發表


我覺得d藥房唔係唔知, 係唔想做嘢, 因為佢地要俾咗你先, 之後先問代理攞番.

好似p記d coupons咁, d藥房都係唔肯收, 一定要自己搵到promote個女仔(即係直接俾番代理)等佢收番. ...


唔係呀, 仁輝都肯收架...


洋房

積分: 297


11#
發表於 08-7-23 23:38 |只看該作者
咁~仁輝咪係少數ga店舖羅.
肯收wor~



大宅

積分: 2703


12#
發表於 08-7-24 20:33 |只看該作者
咁唔係住氹仔嘅咪好唔方便囉.

我第一次收p記d coupon時, 我老公行"暈"水坑尾(放工後), 同黑沙灣百佳一帶, 都冇間肯收
十月變形記: http://hk.myblog.yahoo.com/bibu-fish


大宅

積分: 1818


13#
發表於 08-7-25 09:31 |只看該作者
原文章由 十月變形記 於 08-7-24 20:33 發表
咁唔係住氹仔嘅咪好唔方便囉.

我第一次收p記d coupon時, 我老公行"暈"水坑尾(放工後), 同黑沙灣百佳一帶, 都冇間肯收


所以我初初收p記coupon時, 我係唔知係澳門可以用架...直到小詣用XL之後, 我先發覺原來澳門可以用


大宅

積分: 2703


14#
發表於 08-7-25 10:22 |只看該作者

回覆 #13 小瑩子 的文章

我都係一次都冇用過, 次次收到當垃圾掉咗
十月變形記: http://hk.myblog.yahoo.com/bibu-fish


洋房

積分: 297


15#
發表於 08-7-25 17:48 |只看該作者
原文章由 十月變形記 於 08-7-25 10:22 發表
我都係一次都冇用過, 次次收到當垃圾掉咗


hehe~
我d coupon 成日都過期先記得.



大宅

積分: 1076


16#
發表於 08-7-25 18:10 |只看該作者
原文章由 小瑩子 於 08-7-25 09:31 發表


所以我初初收p記coupon時, 我係唔知係澳門可以用架...直到小詣用XL之後, 我先發覺原來澳門可以用


嘩, 小詣都用 XL 碼 LA, 真係"近".


大宅

積分: 2703


17#
發表於 08-7-25 23:22 |只看該作者
原文章由 iris_mui 於 08-7-25 18:10 發表


嘩, 小詣都用 XL 碼 LA, 真係"近".


軒軒都已經用咗個幾月xl碼

我想問hug記紅色袋有冇xxl碼
十月變形記: http://hk.myblog.yahoo.com/bibu-fish


大宅

積分: 1076


18#
發表於 08-7-26 09:24 |只看該作者
原文章由 十月變形記 於 08-7-25 23:22 發表


軒軒都已經用咗個幾月xl碼

我想問hug記紅色袋有冇xxl碼


熙熙仲係著緊大碼咋....原來我個仔係"奀豬".
我都想問 HUG 記 d 片片好唔好用. (因為用開 p 記.)
另外想問下, 邊隻牌子有游水片片既呢?


大宅

積分: 2703


19#
發表於 08-7-26 09:33 |只看該作者
不如返媽咪會度講...

[ 本文章最後由 十月變形記 於 08-7-26 09:34 編輯 ]
十月變形記: http://hk.myblog.yahoo.com/bibu-fish


大宅

積分: 3602


20#
發表於 08-7-27 12:11 |只看該作者
我女都由bb食到而家...睇住佢不停加價...其他牌子而家都係咁加..

最著數就係佢可以訂一箱送一罐同生日果陣買一送一囉...
http://hk.myblog.yahoo.com/kityo-bear/

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo