單親天地

跳至

首頁

尾頁
   3


大宅

積分: 4309

畀面勳章


1#
發表於 15-10-4 12:45 |只看該作者
我決定離婚。但老公唔同意。咁我應該點?
我係ftm。我有3個仔女(2歲同1歲歲。仲有個係我個肚到,1月預產。)但我係ftm。冇私己
係咪子女撫養權係咪好大機會比佢
我而家應該要點做?乜都未做。


大宅

積分: 3813


2#
發表於 15-10-4 13:28 |只看該作者
pizzababy0809 發表於 15-10-4 12:45
我決定離婚。但老公唔同意。咁我應該點?
我係ftm。我有3個仔女(2歲同1歲歲。仲有個係我個肚到,1月預產。) ...

好奇一問,d小朋友咁細,而你又無私己錢,點解咁有決心同佢離婚?

就算比你攞到撫養權,你打算點養大佢地?


男爵府

積分: 8392


3#
發表於 15-10-4 14:06 |只看該作者

回覆:決定離婚。但老公唔同意

你係ftm, 又冇私己真係難D,你點樣生活?見你生得甘密,小心身體,生完先決定點做。我都係生完先決定點行,不過我係wm, 可以有D能力,加油呀!


版主

積分: 18439

減齡達人勳章 2018母親節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 熱血勳章 畀面勳章 版主 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋


4#
發表於 15-10-4 14:27 |只看該作者

回覆:決定離婚。但老公唔同意

點解咁堅決要離婚?有咩問題試吓同老公好好地傾吓先,既然佢唔想離即仲有轉彎餘地,最重要係你究竟有冇諗清楚你同小朋友之後既生活?



大宅

積分: 4309

畀面勳章


5#
發表於 15-10-4 14:37 |只看該作者

回覆:決定離婚。但老公唔同意

我會比我媽咪湊自己出去返工。我有信心可以養大佢地。
至於點解要離婚我唔想講唔好意思


大宅

積分: 4309

畀面勳章


6#
發表於 15-10-4 15:21 |只看該作者

引用:點解咁堅決要離婚

原帖由 Lovely媽咪 於 15-10-04 發表
點解咁堅決要離婚?有咩問題試吓同老公好好地傾吓先,既然佢唔想離即仲有轉彎餘地,最重要係你究竟有冇諗清 ...
我屋企人我朋友都有眼見。我老公對我仲衰過隻狗
淨係顧住屋企人。我係排最尾。我地位仲低過佢班朋友。
事件一:出去陪佢出去見朋友。佢班朋友問。你做咩唔湊住個仔比你老婆食下野?佢就話:我叫佢出黎咪湊仔囉。唔係有咩用?之後我叫佢比錢我返屋企。佢唔肯。我只好繼續坐係到..
事件二:中秋節我本來已經成個月前講左話我要帶兩個仔女出去我婆婆屋企食飯。點知佢妹一句話佢姨媽生日。要拎走我個女。我已經同佢個妹講左我約左我婆婆食飯。點知佢個妹打比佢媽話我唔比個女佢。跟住就鬧老公:你有冇搞錯。你記唔記得姨媽今日生日?你做咩唔比個女阿妹同姨媽食飯?比個老婆帶走個女做乜?你唔比個孫我地就唔認你做仔!
跟住我老公就比個女佢帶去食飯。仲要鬧我,男家係大哂。你冇得講野!而我就同個仔同老公係屋企食燒味飯我自此就覺得原來我嫁錯人。呢個男人保護唔到我。佢就同佢屋企人過。
事件三:同朋友飲完醉酒叫我自己返屋企。但我果陣拖住一個識行。一個仲係手抱。仲要加多袋尿片。
之後成功返到屋企。到差唔多天光。佢就踢我落床唔比我係床訓。仲要摑左我幾巴。
事件四:琴日。佢同我嗌交。之後就帶左個女出去搵佢阿媽。又冇擺低錢。我一蚊都冇。冇得食野。叫佢返黎唔肯。叫我自己搞掂。
屋企有粥。但唔知點解一聞到粥浸味就想嘔。食唔落。之後等到佢夜晚十一點返到屋企先拎錢買野食。琴晚大風大雨。我自己一個行去便利店買野食。返屋企仲要比南亞撩
事件五:之前係娘家屋企住。但佢搵唔到野。所以冇錢比屋企。有晚同朋友飲完酒做比我媽鬧。之後就同我媽嘈。仲出手打左我媽媽。我揹住一個去阻止。好彩鄰居聽到阻止。
之後同媽媽好返。但佢就唔比我返屋企,要我同老公離婚佢先比我返。
其實仲有好多好多。但我唔想講啦
睇返原來我真係好蠢好冇用....


侯爵府

積分: 24055


7#
發表於 15-10-4 15:53 |只看該作者
pizzababy0809 發表於 15-10-4 15:21
我屋企人我朋友都有眼見。我老公對我仲衰過隻狗
淨係顧住屋企人。我係排最尾。我地位仲低過佢班朋友。
事件 ...
女人最緊要識愛錫自己,對自己好
如你媽媽肯幫你手湊甘你就行呢一步啦,你生完可以自己出番黎做野唔會養唔大小朋友

JM我唔係支持你離婚,不過你的經歷當中我都經歷過,你要對自己好D,佢對你唔好,唔當你係老婆之餘亦唔當你係人,你就要作選擇,唔好再比機會別人對你唔好

你值得別人對待你好,而認為你不值得的人不要也罷


侯爵府

積分: 24055


8#
發表於 15-10-4 15:54 |只看該作者
pizzababy0809 發表於 15-10-4 15:21
我屋企人我朋友都有眼見。我老公對我仲衰過隻狗
淨係顧住屋企人。我係排最尾。我地位仲低過佢班朋友。
事件 ...
你而家個肚幾大,無私己的話你要諗下點樣生活,你屋企人支唔支持你


大宅

積分: 4309

畀面勳章


9#
發表於 15-10-4 15:55 |只看該作者

引用:Quote:pizzababy0809 發表於 15-10-4 15:21

原帖由 orangesasa 於 15-10-04 發表
女人最緊要識愛錫自己,對自己好
如你媽媽肯幫你手湊甘你就行呢一步啦,你生完可以自己出番黎做野唔會養唔大 ...
多謝你。我會架啦。
我而家諗返其實我得廿一歲。最好既青春比左佢。
佢唔識珍惜係佢走寶。我唔會傷心。
我會錫自己多啲


大宅

積分: 4309

畀面勳章


10#
發表於 15-10-4 15:57 |只看該作者

引用:Quote:pizzababy0809 發表於 15-10-4 15:21

原帖由 orangesasa 於 15-10-04 發表
你而家個肚幾大,無私己的話你要諗下點樣生活,你屋企人支唔支持你
我7個月。我屋企人話只要我肯同佢離婚就點都會支持我。就算我養唔起佢地都會幫我


侯爵府

積分: 24055


11#
發表於 15-10-4 16:00 |只看該作者
pizzababy0809 發表於 15-10-4 15:57
我7個月。我屋企人話只要我肯同佢離婚就點都會支持我。就算我養唔起佢地都會幫我

...
甘更加好啦,有屋企支持好好多,你屋企人都睇到佢對你真係差,講真見到都會心痛啦


大宅

積分: 4309

畀面勳章


12#
發表於 15-10-4 16:02 |只看該作者

引用:Quote:pizzababy0809 發表於 15-10-4 15:57

原帖由 orangesasa 於 15-10-04 發表
甘更加好啦,有屋企支持好好多,你屋企人都睇到佢對你真係差,講真見到都會心痛啦

...
我唔敢比佢地知。
佢地知既只係普通野
呢啲我唔敢比佢地知


男爵府

積分: 8917

畀面勳章


13#
發表於 15-10-4 16:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+orangesasa+於+15-10-04+發表

原帖由 pizzababy0809 於 15-10-04 發表
我唔敢比佢地知。
佢地知既只係普通野
呢啲我唔敢比佢地知
佢咁衰~你仲可以同佢生咁多個真係好勇既然你有屋企人幫就走啦,但你要做好心理準備同個衰人離婚有排磨



My Dear Son, CaydenMama love you forever


大宅

積分: 4309

畀面勳章


14#
發表於 15-10-4 16:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 pizzababy0809 於 15-10-04

原帖由 CHLOEJELLY 於 15-10-04 發表
佢咁衰~你仲可以同佢生咁多個真係好勇既然你有屋企人幫就走啦,但你要做好心理準備同個衰人離婚有排 ...
佢結婚之前同左我一齊三年。
都唔係咁。對我好好。
但結完婚就


版主

積分: 18439

減齡達人勳章 2018母親節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 熱血勳章 畀面勳章 版主 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋


15#
發表於 15-10-4 17:52 |只看該作者

回覆:決定離婚。但老公唔同意

如果屋企人肯幫就行你想行既路,但如果如唔肯,你預咗俾佢拖2年,但真係有心理準備,一拖三真係會好辛苦,既然一結咗婚佢就對你咁差,點解仲要生咁多個


大宅

積分: 4309

畀面勳章


16#
發表於 15-10-4 18:47 |只看該作者

引用:如果屋企人肯幫就行你想行既路,但如果如唔

原帖由 Lovely媽咪 於 15-10-04 發表
如果屋企人肯幫就行你想行既路,但如果如唔肯,你預咗俾佢拖2年,但真係有心理準備,一拖三真係會好辛苦, ...
唉~鬼掩眼


男爵府

積分: 8392


17#
發表於 15-10-4 22:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Lovely媽咪 於 15-10-04 發表

原帖由 pizzababy0809 於 15-10-04 發表
唉~鬼掩眼
一拖三真係唔容易,開支唔會細,我一拖二都好吃力。。。


複式洋房

積分: 366


18#
發表於 15-10-4 23:12 |只看該作者

回覆:決定離婚。但老公唔同意

首先有屋企人back up好緊要。好彩你有個好好嘅媽咪。
如果你可以解決到基本嘅生活費 我覺得放開未必係件壞事 反而係放過了自己。
但你有三個小朋友 呢個問題有d難攪。




侯爵府

積分: 24055


19#
發表於 15-10-5 01:16 |只看該作者
pizzababy0809 發表於 15-10-4 16:37
佢結婚之前同左我一齊三年。
都唔係咁。對我好好。
但結完婚就
但離婚佢唔同意的話有排煩,最好事先有協議,你亦要清楚比佢知道想離婚的原因
往後亦要作子女撫養安排


男爵府

積分: 7159


20#
發表於 15-10-5 04:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Lovely媽咪+於+15-10-04+發表

原帖由 pizzababy0809 於 15-10-04 發表
我屋企人我朋友都有眼見。我老公對我仲衰過隻狗
淨係顧住屋企人。我係排最尾。我地位仲低過佢班朋友。
事件 ...
你廿一歲已經生第三個。勇。你老公家暴你和你媽媽,真係好衰,他年紀大你好多?你不要衝動,要鎮定處理,佢啲屋企人咁惡,小心佢地帶走你啲仔女




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo