婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 14


1#
發表於 08-7-16 17:41 |只看該作者
我在3月時做了子宮肌瘤手術(傳統那隻), 到現在差不多4個月了, 但傷口的位置仍有痺痛的感覺, 同埋總覺得傷口附近脹脹地, 是否心理作用還是正常現象? 大約多久這些令我不安的感覺才會消失?

同時大約多久可開始做人? 其實我已開始做人 (但有一次有小小痛, 那種痛法令我覺得有小小似有肌瘤時一樣), 及有時會因怕傷口痛而唔想做 / 減少次數, 我怕長始下去會影響夫妻間感情, 有什麼方法可克服?

還有一個問題, 多數做完手術後, 會多久再做檢查, KEEP CHECK 住會否復發呢?

希望有人可回覆我的疑問.


別墅

積分: 510


2#
發表於 08-7-20 16:02 |只看該作者
Hi
我都係今個月15號做子宮肌瘤手術,我都問過4個醫生何時可以再度懷孕,最好來月經2至3次正常就可以懷孕...
(傳統那隻手術)即是邊種?


民房

積分: 14


3#
發表於 08-7-21 13:36 |只看該作者
傳統是指開肚那種, 因醫生話個瘤比較大 (7cm), 做不到微創..

但現在傷口位置還有小小痺痛的感覺.


男爵府

積分: 6276

好媽媽勳章 畀面勳章


4#
發表於 08-7-21 14:35 |只看該作者
我係去年9月做手術的, 手術出院後只覆診過2次, 而且傷口並無不適, 休息一個月後反工一切正常 .
你覆診昤有無同醫生講傷口的位置仍有痺痛呀?
不過我個醫生就叫我要6個月後先至可以有bb


複式洋房

積分: 366


5#
發表於 08-7-21 21:26 |只看該作者
hi, 我做完兩個月啦但係月經仲未正常, 想問下你地點啊? 同埋可以食啲咩嘢補品啊?


民房

積分: 14


6#
發表於 08-7-22 10:46 |只看該作者
我都有同醫生講過, 但佢幫我see 過後話傷口無問題 ar

我都有問過我個家庭醫生, 佢話可能係d神經線因開刀後可能會比較敏感, 不是大問題.

我d period 尚算正常, 但覺得d 量比以前少好多 (可能是以前比個瘤影響而偏多呢!)

同埋我呢家食緊中藥調理身體, 希望可減少復發機會.

[ 本文章最後由 pandakk 於 08-7-22 10:49 編輯 ]


複式洋房

積分: 366


7#
發表於 08-7-23 17:46 |只看該作者

回覆 #1 pandakk 的文章

hi, pandakk:

請問食咩嘢中藥啊?


民房

積分: 14


8#
發表於 08-7-24 17:15 |只看該作者
因我依家係see 緊中醫, 因醫師依我身體狀況而開藥方給我,
所以你最好先看看中醫, 由你的醫師依你的身體狀況開方比你會好d.


複式洋房

積分: 366


9#
發表於 08-7-25 17:37 |只看該作者

回覆 #1 pandakk 的文章

可唔可以介紹個中醫比我嗎?


複式洋房

積分: 145


10#
發表於 08-9-1 15:46 |只看該作者
我9月中要入院做手術, 請問一般要住院多久? 傷口有幾長呢?


洋房

積分: 69


11#
發表於 08-9-3 16:53 |只看該作者
我係做朱古力瘤及子宫腺肌瘤的~
我係開刀做的(8月頭),住左醫院5日4夜,個傷口都有4吋左右長,但就係啱啱d毛邊的位置,所以都會遮到~
我有6個星期病假,醫生話兩個月後可試懷孕,不過都要下星期返去覆診,俾醫生睇吓傷口進展先再決定...


大宅

積分: 3260


12#
發表於 08-10-18 19:03 |只看該作者
siuwinchan
請問你個傷口是否一條線?定似蜈公?
邊位E生?...用咗幾多$....thanks

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo