爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2544


1#
發表於 15-12-27 22:21 |只看該作者
本帖最後由 wendyymw 於 15-12-30 09:32 編輯

28 Car  ok嗎?


禁止訪問

積分: 4002


2#
發表於 15-12-28 01:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5325


3#
發表於 15-12-28 09:24 |只看該作者
28 唔ok 唔通bk 放咩...


珊瑚宮

積分: 109154

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


4#
發表於 15-12-28 11:34 |只看該作者
呢度都有,POST的資料出來,睇下点..................?


大宅

積分: 2544


5#
發表於 15-12-28 20:52 |只看該作者
呢度post會被block!


大宅

積分: 2544


6#
發表於 15-12-28 20:53 |只看該作者
我post左去二手市場


大宅

積分: 3606


7#
發表於 15-12-28 22:12 |只看該作者
14*2 Car.com is ok .


大宅

積分: 2769


8#
發表於 15-12-28 22:57 |只看該作者

引用:我post左去二手市場

原帖由 wendyymw 於 15-12-28 發表
我post左去二手市場
二手市場果邊其實好廢,唔夠5分鐘就唔見左個post咁滯,無人會留意到。

都係放上car網啦!


別墅

積分: 890


9#
發表於 15-12-29 02:11 |只看該作者

回覆樓主:

面書有個易手車嘅group,post完去貳捌車。com可以post埋去面書群組


大宅

積分: 2544


10#
發表於 15-12-29 12:35 |只看該作者
thxthx各位


別墅

積分: 889


11#
發表於 15-12-29 21:55 |只看該作者
我都放緊架七人車,但二手市場果邊好快就變到後幾一頁,要成日push. (emoji)


大宅

積分: 3711


12#
發表於 15-12-29 22:18 |只看該作者

回覆:要換7人車想放依家架車 2X Car OK嗎

樓主你咁問,估計你對車認識應該唔多,首先,28車網裡面有私人放售、車行放售,車行扮私人放售⋯, 冇話邊樣好,最緊要係睇岩搵熟車的朋友幫眼、試車等等,唔識唔緊要,搵驗車公司搵清楚,驗車前1個仙訂都唔好俾,要俾訂先准驗車果種零願唔好要,好多鬼車。
總之,唔熟車,千祈唔好急,二手車零買貴都唔好買錯。




大宅

積分: 2544


13#
發表於 15-12-29 22:20 |只看該作者
我係買咗7人車 依家想放BMW 5人車 但係無咩途徑


大宅

積分: 3727

畀面勳章


14#
發表於 15-12-30 23:06 |只看該作者

回覆:想放依家架車 2X Car OK嗎

2x car ok 㗎,我之前放,兩星期就賣出。


大宅

積分: 2544


15#
發表於 15-12-31 10:18 |只看該作者
thxthx


珊瑚宮

積分: 109154

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


16#
發表於 15-12-31 12:10 |只看該作者
wendyymw 發表於 15-12-28 20:52
呢度post會被block!
更係在二手買賣區喇


珊瑚宮

積分: 109154

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


17#
發表於 15-12-31 12:12 |只看該作者
jonathanchans 發表於 15-12-29 22:18
樓主你咁問,估計你對車認識應該唔多,首先,28車網裡面有私人放售、車行放售,車行扮私人放售⋯, 冇話邊樣 ...
師兄....重有私人扮車行都有.


大宅

積分: 2544


18#
發表於 15-12-31 23:02 |只看該作者
私人點扮車行?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo