單親天地

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 3787


1#
發表於 16-1-7 10:34 |只看該作者
間中睇到有媽媽因種種困難而屈服於現狀
我覺得好心痛

其實無論什麼人,都一定堅強
尤其單親,要好好自我保護
保護好自己,先可以保護小朋友

即使呢一刻未做到
要部署一下
要相信自己終有一日做得到

見到呢度有一位媽媽寫得好好
【唔好怕,只要信!】

祝福大家!


侯爵府

積分: 22863


2#
發表於 16-1-7 14:04 |只看該作者

引用:間中睇到有媽媽因種種困難而屈服於現狀我覺

原帖由 haydenden1023 於 16-01-07 發表
間中睇到有媽媽因種種困難而屈服於現狀
我覺得好心痛
講得好好
只要努力面對,就無过不到的難關!
樂觀面對,\'就算单親_,同小朋友每天也是情人節


子爵府

積分: 12787

BK Milk勳章


3#
發表於 16-1-7 18:05 |只看該作者

引用:間中睇到有媽媽因種種困難而屈服於現狀我覺

原帖由 haydenden1023 於 16-01-07 發表
間中睇到有媽媽因種種困難而屈服於現狀
我覺得好心痛

樂觀面對,所以難題都會變得簡單。
沒有解決吾到嘅問題,只係時間嘅問題,合適時間到來,問題自然能解決。
最重要有難題時 記得要同人講,可能身邊的人能幫你一把




別墅

積分: 627


4#
發表於 16-1-7 18:35 |只看該作者
單親爸爸也要堅強!


大宅

積分: 2820

育兒性格勳章


5#
發表於 16-1-10 01:39 |只看該作者
無錯,一定要努力,為自己,為個仔加油。


大宅

積分: 3395


6#
發表於 16-1-10 14:41 |只看該作者

引用:間中睇到有媽媽因種種困難而屈服於現狀我覺

原帖由 haydenden1023 於 16-01-07 發表
間中睇到有媽媽因種種困難而屈服於現狀
我覺得好心痛
對,要積極和小朋友面對,將來嘅路一定會變得平坦。


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo