爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 167


1#
發表於 16-1-20 21:04 |只看該作者
想問下大家,依家買2013 年 cayenne 仲買唔買得過呢? 車價都要七十幾,負擔到,但會唔會好蝕呢?




複式洋房

積分: 383


2#
發表於 16-1-20 22:01 |只看該作者

回覆:Troy2004 的帖子

如果真是鍾意是不會計較的。


複式洋房

積分: 167


3#
發表於 16-1-20 22:11 |只看該作者

回覆:cayenne 2013

其實我話好蝕嘅意思係2017年出新款,一出新就跌會跌得好甘




複式洋房

積分: 383


4#
發表於 16-1-21 11:27 |只看該作者

引用:其實我話好蝕嘅意思係2017年出新款,一出新

原帖由 Troy2004 於 16-01-20 發表
其實我話好蝕嘅意思係2017年出新款,一出新就跌會跌得好甘
出唔出新款都一樣會蝕,所以唔會考慮,只按自己鍾意果款就ok.

我都成日揸老闆部Cayenne 2012,好揸,cockpit 好好座,但隔音麻麻,偈偏嘈聲唔靚。



大宅

積分: 3505


5#
發表於 16-1-21 12:48 |只看該作者

回覆:cayenne 2013

樓主你用七十幾萬買二手車,未來一字牌簿放出去一定蝕好多。如果介意放車價應該用七十幾萬買新車。




珊瑚宮

積分: 109147

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


6#
發表於 16-1-22 13:25 |只看該作者
kennyklt 發表於 16-1-21 12:48
樓主你用七十幾萬買二手車,未來一字牌簿放出去一定蝕好多。如果介意放車價應該用七十幾萬買新車。



...
同意X2


禁止訪問

積分: 331


7#
發表於 16-2-23 16:20 |只看該作者

回覆:cayenne 2013

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo