自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 12914

2024年龍年勳章 熱血金章


1#
發表於 16-1-28 23:49 |只看該作者
我n年前做過激光矯視,現在不知是有些老花、近視定散光,如在街舖驗眼和配眼鏡會否因以前做過激光而有困難?


珍珠宮

積分: 47927

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 16-1-28 23:52 |只看該作者

引用:我n年前做過激光矯視,現在不知是有些老花

原帖由 jumpy 於 16-01-28 發表
我n年前做過激光矯視,現在不知是有些老花、近視定散光,如在街舖驗眼和配眼鏡會否因以前做過激光而有困難 ...
想知,幫推

我為貓狂


別墅

積分: 706


3#
發表於 16-1-28 23:53 |只看該作者

引用:我n年前做過激光矯視,現在不知是有些老花

原帖由 jumpy 於 16-01-28 發表
我n年前做過激光矯視,現在不知是有些老花、近視定散光,如在街舖驗眼和配眼鏡會否因以前做過激光而有困難 ...
我十年前做左lasik, 而家左眼有100散光50近視,都配左眼鏡夜晚帶了




子爵府

積分: 12914

2024年龍年勳章 熱血金章


4#
發表於 16-1-29 00:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 jumpy 於 16-01-28 發表我n年

原帖由 lumlumcat 於 16-01-28 發表
我十年前做左lasik, 而家左眼有100散光50近視,都配左眼鏡夜晚帶了
使唔使一定要去返眼科醫生驗眼和配鏡,在街舖ok嗎?



別墅

積分: 706


5#
發表於 16-1-29 01:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lumlumcat+於+16-01-28+發表

原帖由 jumpy 於 16-01-29 發表
使唔使一定要去返眼科醫生驗眼和配鏡,在街舖ok嗎?
我係浸會check左先出街配呀,怕街果d太求其




子爵府

積分: 12914

2024年龍年勳章 熱血金章


6#
發表於 16-1-29 12:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 jumpy 於 16-01-29 發表使唔

原帖由 lumlumcat 於 16-01-29 發表
我係浸會check左先出街配呀,怕街果d太求其
唔該晒

點評

lumlumcat    發表於 16-1-30 01:39

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo