立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 12914
珍珠宮
積分: 47927
原帖由 jumpy 於 16-01-28 發表 我n年前做過激光矯視,現在不知是有些老花、近視定散光,如在街舖驗眼和配眼鏡會否因以前做過激光而有困難 ...
別墅
積分: 706
原帖由 lumlumcat 於 16-01-28 發表 我十年前做左lasik, 而家左眼有100散光50近視,都配左眼鏡夜晚帶了
原帖由 jumpy 於 16-01-29 發表 使唔使一定要去返眼科醫生驗眼和配鏡,在街舖ok嗎?
原帖由 lumlumcat 於 16-01-29 發表 我係浸會check左先出街配呀,怕街果d太求其
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy