0-6個月

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 565


1#
發表於 16-2-13 01:11 |只看該作者
唉,好煩!我仔兩個月大,而家飲奶勁曳,出世開始全奶粉三安,後來陪月走左已經去到四安,有時會飲唔哂!但而家飲奶,一時兩安,一時三安,一時飲得個安幾就唔鬼飲!!都唔明點解!搞到浪費晒d 奶!激死,都唔知咩事!有無人一樣??


男爵府

積分: 7080


2#
發表於 16-2-13 02:47 |只看該作者

回覆:每餐飲嘅奶量都唔同!激死

我女2個月多,佢都係咁,依家3個鐘一餐,試過餓到4個鐘,都keep住食2,3,4安不定,玩哂野


男爵府

積分: 9374


3#
發表於 16-2-13 08:10 |只看該作者

回覆:每餐飲嘅奶量都唔同!激死

可以隔耐d先喂,應該係唔餓




珍珠宮

積分: 48089

BB防敏心得分享勳章


4#
發表於 16-2-13 08:19 |只看該作者
咁你搵個中間值,俾佢食,等佢慢慢適應


別墅

積分: 565


5#
發表於 16-2-13 13:09 |只看該作者

引用:可以隔耐d先喂,應該係唔餓

原帖由 子皓媽媽 於 16-02-13 發表
可以隔耐d先喂,應該係唔餓
我已經四個幾鐘先餵,但之前三個鐘都飲得到,唔知點解而家一時時


別墅

積分: 565


6#
發表於 16-2-13 13:10 |只看該作者

引用:咁你搵個中間值,俾佢食,等佢慢慢適應

原帖由 我要做媽媽 於 16-02-13 發表
咁你搵個中間值,俾佢食,等佢慢慢適應
我開三安呀,好似今朝咁,又唔夠食,又再沖多安!


別墅

積分: 565


7#
發表於 16-2-13 13:10 |只看該作者

引用:我女2個月多,佢都係咁,依家3個鐘一餐,試

原帖由 OsansanO 於 16-02-13 發表
我女2個月多,佢都係咁,依家3個鐘一餐,試過餓到4個鐘,都keep住食2,3,4安不定,玩哂野

...
係囉,真係飲奶睇心情咁款!!


男爵府

積分: 9374


8#
發表於 16-2-13 13:13 |只看該作者

回覆:KAYEE1987 的帖子

應該係腸胃問題,可以飲d開奶茶




大宅

積分: 1918

育兒性格勳章


9#
發表於 16-2-13 16:28 |只看該作者

回覆:每餐飲嘅奶量都唔同!激死

我B 個幾月都係, 前排好大食, 飲到4安, 現在有時 2 安, 有時 3 安




侯爵府

積分: 20486


10#
發表於 16-2-13 18:25 |只看該作者
我個B也是這樣
有機會係肚風影響


翡翠宮

積分: 94880


11#
發表於 16-2-13 18:26 |只看該作者
有啊, 所以都浪費佐好多嘅奶,有時都唔敢開太多奶


大宅

積分: 2400


12#
發表於 16-2-13 20:37 |只看該作者

回覆:KAYEE1987 的帖子

唔好激死住,到厭奶期仲哂奶呀!開150ml只食幾十ml,成支奶倒左佢真係幾肉赤……有時天氣凍就食多D,眼瞓就食少D,睇狀態架。大人都會唔係餐餐都好胃口既,唔食就唔好迫喇,會仲更厭奶,我B到三個月就飲少少開奶茶,效果好左D


珍珠宮

積分: 39118

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


13#
發表於 16-2-14 07:23 |只看該作者

回覆:每餐飲嘅奶量都唔同!激死

會唔會係奶咀出得太慢啜得太累,要換s 碼。出得慢有機會在眼瞓時又啜得累就飲少啲。 唔眼瞓咪有精神啜耐啲


別墅

積分: 565


14#
發表於 16-2-14 11:13 |只看該作者

引用:我B 個幾月都係, 前排好大食, 飲到4安, 現

原帖由 c9pang 於 16-02-13 發表
我B 個幾月都係, 前排好大食, 飲到4安, 現在有時 2 安, 有時 3 安
係呀?我仔有時飲五安,好似唔知飽,有時又兩安就訓鬼左唔飲


別墅

積分: 565


15#
發表於 16-2-14 11:13 |只看該作者

引用:我個B也是這樣有機會係肚風影響

原帖由 lovely-panda 於 16-02-13 發表
我個B也是這樣
有機會係肚風影響
都可能係,所以有時覺得飽,有時又好餓咁


別墅

積分: 565


16#
發表於 16-2-14 11:14 |只看該作者

引用:有啊, 所以都浪費佐好多嘅奶,有時都唔敢

原帖由 wahiuma 於 16-02-13 發表
有啊, 所以都浪費佐好多嘅奶,有時都唔敢開太多奶
都係寧願唔夠再補!奶粉好貴架嘛 🙈


別墅

積分: 565


17#
發表於 16-2-14 11:15 |只看該作者

引用:唔好激死住,到厭奶期仲哂奶呀!開150ml只

原帖由 菠蘿小矇朱 於 16-02-13 發表
唔好激死住,到厭奶期仲哂奶呀!開150ml只食幾十ml,成支奶倒左佢真係幾肉赤……有時天氣凍就食多 ...
係呀,而家佢唔食我都由得佢!佢餓就會食反四,五安


別墅

積分: 565


18#
發表於 16-2-14 11:17 |只看該作者

引用:會唔會係奶咀出得太慢啜得太累,要換s 碼。

原帖由 cara.mak 於 16-02-14 發表
會唔會係奶咀出得太慢啜得太累,要換s 碼。出得慢有機會在眼瞓時又啜得累就飲少啲。 唔眼瞓咪有精神啜耐啲
...
出得快佢會吞唔切架!!因為我轉過好多款!我仔飲奶好慢,慢慢啜,飲下又停下,佢唔同人地咁飲勁快!


珍珠宮

積分: 39118

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


19#
發表於 16-2-14 16:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cara.mak 於 16-02-14 發表會

原帖由 KAYEE1987 於 16-02-14 發表
出得快佢會吞唔切架!!因為我轉過好多款!我仔飲奶好慢,慢慢啜,飲下又停下,佢唔同人地咁飲勁快!

...
我bb都係飲奶慢,開頭連Dr. Brown都飲唔到,後來就飲到,依家有時厭出得慢,我轉s碼,但佢眼瞓就會流。 bb係會突然進步左飲到,明明上星期飲唔到,今星期就飲到。 或者你撐大啲奶咀試下


複式洋房

積分: 241


20#
發表於 16-2-14 17:26 |只看該作者

引用:唉,好煩!我仔兩個月大,而家飲奶勁曳,出

原帖由 KAYEE1987 於 16-02-13 發表
唉,好煩!我仔兩個月大,而家飲奶勁曳,出世開始全奶粉三安,後來陪月走左已經去到四安,有時會飲唔哂!但 ...
我都係咁 , 永遠飲淨1安, 有時沖少1安佢又唔夠食。




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo