樓市動向

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6038


1#
發表於 16-7-3 23:00 |只看該作者
本帖最後由 iris007 於 16-7-3 23:01 編輯

本帖最後由 iris007 於 16-7-3 23:01 編輯

如題,如果唔交租,是否好大問題,唔該哂。


侯爵府

積分: 23155


2#
發表於 16-7-3 23:38 |只看該作者
你問時是想要麼答案呢?看標題已是搵自己笨了!


別墅

積分: 819


3#
發表於 16-7-4 05:17 |只看該作者

回覆:iris007 的帖子

我都剛租左俾三個女仔,租約落晒三個名,的確有點憺心… 不過睇晒收入和報稅表,希望無問題!


男爵府

積分: 6038


4#
發表於 16-7-4 08:52 |只看該作者
tom_s18 發表於 16-7-3 23:38
你問時是想要麼答案呢?看標題已是搵自己笨了!

租客落三個名,是否代表租金平分,其中一個唔交租,是否唔可以用執達令攞返間樓?


伯爵府

積分: 17260

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


5#
發表於 16-7-4 10:31 |只看該作者
唔多明點解要落3人名?咁租俾一家四口要唔要4人簽約?


別墅

積分: 819


6#
發表於 16-7-4 12:11 |只看該作者

回覆:makm 的帖子

我覺得對業主來說沒有大分別,因為不是分租,只是租一整個單位給三個人,租金亦是一整數收,不是分三條數… 相反對租客三人就有互相內部約束,一齊承憺租金,至於佢地內部點分配,我就不會理會。
雖然都擔心這樣的出租,但坊間租霸有d都是一家大細,好難正確分辨,唯有不好彩遇上,要立即揾律師搞,fingers crossed!


男爵府

積分: 5234


7#
發表於 16-7-7 13:49 |只看該作者

回覆樓主:

退租時要三個人,如果中途走咗其中一個都頭痕

揀最有能力果個做代表做你對口單位啦


男爵府

積分: 7544


8#
發表於 16-7-7 15:52 |只看該作者

回覆樓主:

我諗佢地只想證明各自都有份簽租約,費事第日反面有人賴貓啫


大宅

積分: 3507


9#
發表於 16-7-13 10:00 |只看該作者
iris007 發表於 16-7-3 23:00
本帖最後由 iris007 於 16-7-3 23:01 編輯

如題,如果唔交租,是否好大問題,唔該哂。

我有朋友租比4個係香港讀書的大陸女仔,佢地一次性比曬全年租金,唔使煩。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo