自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   15


珍珠宮

積分: 44164


1#
發表於 17-2-1 16:19 |只看該作者
我35+!我每天都有塗防曬,但就每日飲得較少水,無乜運動,少食生果,但都有耐唔耐補充維他命,平時夜晚通常12點訓,放假就零晨2:00先訓,係咪運動,多飲水,早訓可幫到我面色同斑既問題呢?


男爵府

積分: 6002


2#
發表於 17-2-1 16:41 |只看該作者
ahpoo 發表於 17-2-1 16:19
我35+!我每天都有塗防曬,但就每日飲得較少水,無乜運動,少食生果,但都有耐唔耐補充維他命,平時夜晚通 ...



別墅

積分: 667


3#
發表於 17-2-1 16:42 |只看該作者
唔係。因為我飲水又食生果又做運動茶防曬,一樣出斑


伯爵府

積分: 17298


4#
發表於 17-2-1 16:50 |只看該作者
ahpoo 發表於 17-2-1 16:19
我35+!我每天都有塗防曬,但就每日飲得較少水,無乜運動,少食生果,但都有耐唔耐補充維他命,平時夜晚通 ...
氣血唔好...就會變黃面婆...
試下睇中醫.....

另外有無其他唔舒服既地方?
例如: 易累...M少..易暈..口乾...腰酸



水晶宮

積分: 70249

熱血勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


5#
發表於 17-2-1 16:56 |只看該作者
ahpoo 發表於 17-2-1 16:19
我35+!我每天都有塗防曬,但就每日飲得較少水,無乜運動,少食生果,但都有耐唔耐補充維他命,平時夜晚通 ...

早瞓


水晶宮

積分: 70249

熱血勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


6#
發表於 17-2-1 16:56 |只看該作者
ahpoo 發表於 17-2-1 16:19
我35+!我每天都有塗防曬,但就每日飲得較少水,無乜運動,少食生果,但都有耐唔耐補充維他命,平時夜晚通 ...

早瞓


男爵府

積分: 9468


7#
發表於 17-2-1 17:01 |只看該作者
年紀大左係咁架啦,可以的話,去打斑啦,仲要護膚添。

我都係去年才的起心肝 keep,錢花了不少,但個樣就真係精神左D。不過,逝去的年華就真係逝去左,都要接受現實囉。


子爵府

積分: 10119


8#
發表於 17-2-1 17:49 |只看該作者
飲水,食生果,做運動,茶防曬,早瞓,
以上全部愈早做愈好


禁止訪問

積分: 2665


9#
發表於 17-2-1 17:57 |只看該作者

回覆:發覺自己面色好差,又多斑

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 379


10#
發表於 17-2-1 18:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2665


11#
發表於 17-2-1 18:17 |只看該作者

引用:Quote:honeyhonry 發表於 17-2-1 17:57 做

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10642

認識瑞士牛牛第二回 熱血金章


12#
發表於 17-2-1 18:21 |只看該作者
honeyhonry 發表於 17-2-1 18:17
可以一次過解決塊面幾個問題, 我自己覺得對面色差好遠, 一排無見d朋友就會睇得出

...

彩光同打斑係咪兩樣野


禁止訪問

積分: 2665


13#
發表於 17-2-1 18:21 |只看該作者

引用:Quote:honeyhonry 發表於 17-2-1 18:17 可

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 28042


14#
發表於 17-2-1 19:14 |只看該作者
運動可改善面色

另外仲要介奶茶,咖啡,面色先好

大約每兩星期用果酸去吓角質層同雀斑,因為平時查咁多野上面,久而久之就有殘留物質令皮膚暗訝


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 17-2-1 19:30 |只看該作者
ahpoo 發表於 17-2-1 16:19
我35+!我每天都有塗防曬,但就每日飲得較少水,無乜運動,少食生果,但都有耐唔耐補充維他命,平時夜晚通 ...

斑,有機會係荷爾蒙


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 17-2-1 19:30 |只看該作者
ahpoo 發表於 17-2-1 16:19
我35+!我每天都有塗防曬,但就每日飲得較少水,無乜運動,少食生果,但都有耐唔耐補充維他命,平時夜晚通 ...

斑,有機會係荷爾蒙


珍珠宮

積分: 46807


17#
發表於 17-2-1 19:35 |只看該作者
運動,一定要有適當的運動


珍珠宮

積分: 40792

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


18#
發表於 17-2-1 19:39 |只看該作者
good_pig 發表於 17-2-1 19:30
斑,有機會係荷爾蒙

呢個真 我生完阿女d 斑出曬黎


珊瑚宮

積分: 106986

親子王國15週年勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 17-2-1 19:48 |只看該作者




我自己就發現,之前果晚早睡,第二朝臉色令社好

夜睡,就算都係睡飽睡夠至起身,臉色都一樣唔靚

所以唔係睡多少既問題,首要係幾點睡既問題,再嚟才是睡多少

由其晚上 1-3am 係肝經活躍既時間,如果呢個時間沒有到達深層睡眠會影響肝臟大掃除,影響臉色

點評

Alice愛麗斯    發表於 17-2-1 20:46


珍珠宮

積分: 44164


20#
發表於 17-2-1 19:56 |只看該作者
honeyhonry 發表於 17-2-1 18:21
唔係呀。 一次過做埋, 我次次比一個錢, 跟住就會話, 而家就幫你點點點, 一陣再打多轉又點點點

...

做一次可keep幾耐架?貴嗎?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo