母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   2


大宅

積分: 2827


1#
發表於 17-4-25 23:07 |只看該作者
有冇全人奶媽分享下cool牙,是否可以去cool,cool牙過程好漫長,又要拔牙,期間又吾食得野,會否影響奶量!好想cool,又怕


複式洋房

積分: 359


2#
發表於 17-4-26 14:12 |只看該作者
我都想呀! 不過諗住生哂先COOL~ 依家生咗第一個, 想生3個. 驚要剝牙或檢查等器具唔乾淨~ 我諗我等最細嗰個6個月後我就會COOL~


大宅

積分: 2827


3#
發表於 17-4-26 15:02 |只看該作者
pppppinki 發表於 17-4-26 14:12
我都想呀! 不過諗住生哂先COOL~ 依家生咗第一個, 想生3個. 驚要剝牙或檢查等器具唔乾淨~ 我諗我等最細嗰個6 ...

生3個甘勁,我會再生多個,但我的牙有個大洞,吾補又咬吾到,如果cool牙就拔左佢,


大宅

積分: 1199


4#
發表於 17-5-2 01:02 |只看該作者
leungna520 發表於 17-4-25 23:07
有冇全人奶媽分享下cool牙,是否可以去cool,cool牙過程好漫長,又要拔牙,期間又吾食得野,會否影響奶量! ...

全人奶,一日三泵。BB三個月果陣去拔牙,4個月箍牙。
拔完之後同上箍後1-2日會痛,食唔到硬嘢,連西瓜都咬唔到。其實唔食硬既食物選擇可以有好多,例如粥,西式濃湯(通常將D料打碎晒),cheese,雪糕,生果(火龍果,榴蓮⋯⋯)等。
奶量keep到,亦都食飽。


大宅

積分: 2827


5#
發表於 17-5-4 01:05 |只看該作者
ken_mama 發表於 17-5-2 01:02
全人奶,一日三泵。BB三個月果陣去拔牙,4個月箍牙。
拔完之後同上箍後1-2日會痛,食唔到硬嘢,連西瓜都咬 ...

吾會影響bb嗎?是否拔左牙要隔一兩小時才能喂奶?聽講會生飛滋,好痛甘,好怕!


大宅

積分: 1199


6#
發表於 17-5-4 15:16 |只看該作者
leungna520 發表於 17-5-4 01:05
吾會影響bb嗎?是否拔左牙要隔一兩小時才能喂奶?聽講會生飛滋,好痛甘,好怕!
...

我泵出黎餵。中午拔,夜晚再埋身;中午果轉奶唔要。

D鐵線有D刮不過無成日生飛滋咁。我之前都好多憂慮,做左之後又發覺無傳聞咁誇張。


大宅

積分: 2827


7#
發表於 17-5-4 15:24 |只看該作者
ken_mama 發表於 17-5-4 15:16
我泵出黎餵。中午拔,夜晚再埋身;中午果轉奶唔要。

D鐵線有D刮不過無成日生飛滋咁。我之前都好多憂慮, ...

甘我都去cool,多謝分享


大宅

積分: 1199


8#
發表於 17-5-4 15:29 |只看該作者
leungna520 發表於 17-5-4 15:24
甘我都去cool,多謝分享

當發現就黎要生飛滋,我會用鹽敷下,再飲多D水,好快就無事。

D菜煮淋D,肉切細D,其實可以食到野架。薯蓉,豆蓉,乳酪都好有益好有營養架。


大宅

積分: 2827


9#
發表於 17-5-4 16:58 |只看該作者
ken_mama 發表於 17-5-4 15:29
當發現就黎要生飛滋,我會用鹽敷下,再飲多D水,好快就無事。

D菜煮淋D,肉切細D,其實可以食到野架。薯 ...

順便減肥了


禁止訪問

積分: 200


10#
發表於 17-7-24 18:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo