婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2304


1#
發表於 09-1-25 15:15 |只看該作者
七十歲無病無痛的老人家,不用交租、不用交差管、不用交水電煤,就算去旅行、睇牙、洗牙都不由老人家出,每月生活費5500元。有的人話够、有的人無够,够也好無够也好,愿天下老人家生活愉快!

[ 本帖最後由 WongTungAmy 於 09-2-5 19:53 編輯 ]


民房

積分: 25


2#
發表於 09-1-25 21:37 |只看該作者
一定夠,還有$剩。


伯爵府

積分: 19313

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 09-1-25 23:58 |只看該作者
一定夠啦~
我地一家3口都係$8000咋~
一個老人家點會唔夠~
【WING】◤[幸福]慢慢接近﹏°我要永遠留不住它〤..╭ 》〃"'。你會為我去學慬 ︴珍惜嗎???↗°° ] || 對你真的.有期望]] ┌我!!!"不管一切**只要有樂怡❤已經心滿意足!!┐期待你快高長大=]


公爵府

積分: 28711

虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


4#
發表於 09-1-26 16:14 |只看該作者
好難講, 佢洗唔洗睇醫生同長期食藥? 醫藥費都好甘架. 我之前同媽咪計過, 兩個老人家一個月要用$8000左右 (唔洗交租).
可以問下老人家佢大槪一個月要用幾多, 再幾兄弟姐妹平分囉. 如果失業有困難, 咪商量下俾少d, 到揾到工時再俾番囉, 一家人冇計嘅.


伯爵府

積分: 15999


5#
發表於 09-1-26 17:59 |只看該作者
for my 99, 一定夠,還有$剩。

I am a full-time housewife, I spend much less than $5500 just on food and transportation, as I rarely go out.


大宅

積分: 1690


6#
發表於 09-1-27 20:10 |只看該作者
一定夠!!!


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


7#
發表於 09-1-28 00:30 |只看該作者
原帖由 WongTungAmy 於 09-1-25 15:15 發表
三兄弟俾幾錢老人家生活才够?
現在經濟都不是好,一個老人家有自己屋住,如果每個月生活費:4500元,加上政府俾老人家生果金:1000元,共有:5500元。大家話够唔够? ...


無病無痛就夠, 老人家多數要睇醫生, 除非睇政府, 如果唔係真係要駛好多錢。

如個仔冇野做, 但有一定saving, 個人認為冇必要都唔應該cut 老人家生活費, 除非長期失業就冇得好講, 做父母都會明白。


伯爵府

積分: 18707

醒目開學勳章


8#
發表於 09-1-28 14:33 |只看該作者
如果無病無痛,我都覺得夠。。。


水晶宮

積分: 67993


9#
發表於 09-1-28 22:01 |只看該作者
原帖由 WongTungAmy 於 09-1-28 18:48 發表
其實我哋係每月俾2500元。另兩兄弟由他們自己俾。現在這環境,我哋想俾1500蚊,三兄弟加起都有4500,老人家應該都OK生活,如果病痛,費用當然另記啦。我總不能扣子女的學費(返開私校另學琴),而俾多些錢老人家。現在的中產家庭,如 ...


如果唔係失業, 我覺得點解要無端端cut老人家d$$.
天空之城, 快樂之地


禁止訪問

積分: 29218

畀面勳章


10#
發表於 09-1-28 22:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


11#
發表於 09-1-28 22:46 |只看該作者
原帖由 WongTungAmy 於 09-1-28 18:48 發表
其實我哋係每月俾2500元。另兩兄弟由他們自己俾。現在這環境,我哋想俾1500蚊,三兄弟加起都有4500,老人家應該都OK生活,如果病痛,費用當然另記啦。我總不能扣子女的學費(返開私校另學琴),而俾多些錢老人家。現在的中產家庭,如 ...


長期失業, 唔好話中產, 其他階層都好難頂。

但作為中產, 物質要求都叫中上, 又返私校又要學琴, 仲未計自己做facial 同老公同朋友飲野, 講真, 1000蚊出少兩次街都o係返度, 但父母一個月收開2500蚊冇左1000蚊就好多, 如可以的話, 試下計下自己有咩地方可以節省d, 好過一有問題第一時間諗cut老人家家用, 老人家難受, 自己都唔好過。如真係計唔掂, 老人家會明白的。


男爵府

積分: 8483


12#
發表於 09-1-28 23:51 |只看該作者
我想知道老人家你你邊位?

原帖由 牛精仔 於 09-1-28 22:46 發表


長期失業, 唔好話中產, 其他階層都好難頂。

但作為中產, 物質要求都叫中上, 又返私校又要學琴, 仲未計自己做facial 同老公同朋友飲野, 講真, 1000蚊出少兩次街都o係返度, 但父母一個月收開2500蚊冇左1000蚊就好 ...

[ 本帖最後由 燁燁媽 於 09-1-28 23:52 編輯 ]


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


13#
發表於 09-1-29 00:51 |只看該作者
原帖由 燁燁媽 於 09-1-28 23:51 發表
我想知道老人家你你邊位?


將心比己, 我自己都做人新抱, 他日都會做老人家 (如不英年早x的話), 如我自己仔女咁對我, 我諗我會唔開心。

每次聽到呢類中產case, 就諗起”女人40”當law ka ying 去搵佢細佬一家去幫手照顧kiu wan果場,莊靜儀reply law ka ying時講d說話我仲好有印象, 有時間睇下呢部movie, 好有意思。  


伯爵府

積分: 16607


14#
發表於 09-1-29 09:34 |只看該作者
咁我想問, 你c6失業左未呢?
如果未, 無啦啦仲咩要cut家用呢?
但失業左既呢,點解你個小朋友又唔轉校呢?(因私校要交幾千元學費)
同埋,講真, 你俾少$1000, 其實真係幫唔到你好多.
不喜勿鬧!


禁止發言

積分: 3097


15#
發表於 09-1-29 10:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8097

育兒性格勳章 畀面勳章


16#
發表於 09-1-30 12:31 |只看該作者
如果你哋係中產,比$2500已經比得很少,還要cut$1000,唔怕比人(親戚朋友)唱咩


侯爵府

積分: 24705

好媽媽勳章


17#
發表於 09-1-30 12:50 |只看該作者
agree!!!!
If 你c6失業, what you should do is:
1) 小朋友轉校
2) cut the extra activities for the kids
3) sell your flat
Not to cut your grand parents' living expenses.

原帖由 123!@# 於 09-1-29 09:34 發表
咁我想問, 你c6失業左未呢?
如果未, 無啦啦仲咩要cut家用呢?
但失業左既呢,點解你個小朋友又唔轉校呢?(因私校要交幾千元學費)
同埋,講真, 你俾少$1000, 其實真係幫唔到你好多.
不喜勿鬧! ...


侯爵府

積分: 24705

好媽媽勳章


18#
發表於 09-1-30 12:52 |只看該作者
係中產,比$2500 grand parents........ and your grand parents should use the 政府俾老人家生果金 as part of their living expenses!!! How poor those old people!!!!!

原帖由 littlecarey 於 09-1-30 12:31 發表
如果你哋係中產,比$2500已經比得很少,還要cut$1000,唔怕比人(親戚朋友)唱咩


大宅

積分: 1193


19#
發表於 09-1-31 11:53 |只看該作者
如果無病無痛,我都覺得夠


禁止發言

積分: 3097


20#
發表於 09-1-31 12:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo