母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4423


1#
發表於 17-7-17 06:47 |只看該作者
只係得幾日大人仔, 上左奶, 但每次佢都食好耐, 起碼45 分鐘, 但食完交低唔夠半個鐘又要啜, , 全晚都係咁, 無停過, 我就黎變人乾, 連續兩晚無訓過覺咁滯, 請問有無人好似我咁, 應該點做? thx

PS 夜晚有濕片, 仲幾重下


水晶宮

積分: 52654


2#
發表於 17-7-17 11:52 |只看該作者
bb 啜得耐唔出奇, 因為埋身唔同用奶樽, 輕輕力啜就有奶, 而且佢得幾日人仔, 就算樓主你已上奶都好, 未必下下佢都啜到食得飽, 加上埋身本黎就係點都要30-45分鍾左右...但bb真係食得好密, 除左飽唔飽問題外, 係咪岩出世未夠安全感?!

我都分享下之前第一個小朋友昸情況: 果時都係次次啜好耐 (最少40mins), 約2、3個鍾就埋身一次, 果時仲係醫院, bb 有便便果d 次次都幾重下, 體重亦有重到, 但之後第3日入去照燈, 因黃既指數都幾高有機會需要換血, check得都幾仔細, 但我落去睇bb時, 姑娘話bb 個胃係空既, 無錯係空既!!! 至此我盲算bb 有便便果d都好, 我都唔敢sure bb一定食到, 佢要就餵, 特別係埋身而唔係用樽的情況下


伯爵府

積分: 17369


3#
發表於 17-7-17 12:11 |只看該作者
我會任佢食。 但可以試吓奶嘴, 可能佢只係想啜


別墅

積分: 612


4#
發表於 17-7-24 07:20 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 Kidkid_kid 於 17-7-24 07:20 編輯

我個b又係咁,佢要食我都繼續餵,有濕片、有屎片。我都餵到攰。
bb而家都係3日人仔,我仲响醫院。琴日話阿b黃膽去照燈,照燈果邊姑娘話佢血糖低,我都唔知點解,而家要同佢吊鹽水。唔餵得奶。一直以為佢食得好好,原來又係無落肚。所以餵到就餵。


首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo