立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
複式洋房
積分: 211
大宅
積分: 3400
cerealkiller 發表於 17-8-2 00:04 大家好呀,我同老公試左年幾都冇消息,幾個月前睇左醫生,發現老公精子唔夠靚仔(emoji),形態得1%正常 (醫 ...
男爵府
積分: 6415
franchoi 發表於 17-8-2 01:16 做ivf會篩精, 唔使擔心。
laisausau 發表於 17-8-2 01:33 做運動
cerealkiller 發表於 17-8-2 02:38 一向都有去健身.. 又唔食煙少飲酒..都係咁(emoji)
侯爵府
積分: 21950
laisausau 發表於 17-8-2 09:13 夜訓工作好忙鍾意凍飲食街外野多?去中醫調理下
freshrose 發表於 17-8-2 09:38 早訓同運動,呢2 樣都做到就會有改善,仲有戒凍野
franchoi 發表於 17-8-2 04:37 精子形態關個肝事, 因肝經通生殖器, 可以食中藥, 針灸, 艾灸。
cerealkiller 發表於 17-8-2 13:16 呢個真係第一次聽,唔怪之得話要早訓啦!!! 請問有冇中醫介紹呀
cerealkiller 發表於 17-8-2 13:13 嘩講中哂(emoji) 有冇中醫介紹?
laisausau 發表於 17-8-2 15:14 典型都市忙人通病~其實如果肯的起心肝飲食均衡,為左小baby肯戒凍飲丶有質量睡眠一排,會有好明顯改善, ...
積分: 5895
Fatbigball 發表於 17-8-2 18:33 請問艾炙可以艾邊個位呢?我自己就有艾肚,c6可以艾邊個位呢? Thanks
積分: 1065
積分: 1786
積分: 294
siuching622 發表於 17-8-19 02:24 想問下我老公之前既報告係顯示70%叫合格,d數據係點計?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy