母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4458


1#
發表於 17-9-17 20:15 |只看該作者
thx


別墅

積分: 694


2#
發表於 17-9-22 21:00 |只看該作者

回覆樓主

我用The one貪佢够平!佢有三種模式按摩,仿生,第三個因爲唔多用所以唔記得乜名!仲有個個人模式但我廢事set所做冇用過,一開機按摩模式2分鐘後就自動轉為仿生模式,力度就自已較,我冇用過其它牌子所以冇得比較,但我覺得部機泵既力度唔錯而且够靜!性價比唔錯


大宅

積分: 4458


3#
發表於 17-9-23 00:26 |只看該作者
回覆 Zoe1019 的帖子

thx...(∩▽∩)最終都係買了the one$700又抵


大宅

積分: 4901


4#
發表於 17-9-26 08:48 |只看該作者
Zoe1019 發表於 17-9-22 21:00
我用The one貪佢够平!佢有三種模式按摩,仿生,第三個因爲唔多用所以唔記得乜名!仲有個個人模式但我廢事s ...

媽媽有冇配其他配件?可否比意見,謝謝


別墅

積分: 694


5#
發表於 17-9-26 11:39 |只看該作者
Yeta 發表於 17-9-26 08:48
媽媽有冇配其他配件?可否比意見,謝謝

唔好意思!我冇用其它牌子既配件比唔到意見你

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo