想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   15


大宅

積分: 1130


1#
發表於 17-10-7 13:44 |只看該作者
BB已經3個月大,終於有D時間把我的事情寫出來。

我2013年生左第一個小朋友,當時一切都好順利,從來都冇諗過生第2胎會有咩問題,點知惡夢就嚟啦... 我連續小產左4次,之後去左睇政府,做左好多檢查,亦係威爾斯睇左慣性流產門診,教授話我一切正常,叫我繼續試,但我已經小產左4次,我唔敢乜都唔做又繼續試。
後來我去左睇陳億仕醫生,佢幫我做左檢查後,發現抽血結果ANA +ve 及驗到血栓基因有問題,發現到呢2個問題之後,陳醫生建議我用藥。
當時佢建議我食一隻特別葉酸,隻葉酸唔係隨便係街買到嘅普通葉酸,因為醫生話我酵素有問題,所以普通葉酸對我冇作用,另外建議我食Aspirin 加打薄血針。
當我再有BB後一直都有用呢幾種藥,其實日日打針都好辛苦,每次見醫生我都會擔心,因為驚又見唔到BB心跳,但好彩我一路都用緊呢D藥,每次都見到BB心跳同一路長大。BB愈來愈大,我心都定返D,呢段時間雖然辛苦,但都值得。
我第一胎係私家開刀,第二胎原本計劃係搵陳醫生開刀,但點知34週突然早產,所以入左政府醫院生,好彩BB出世身體都健康,體重都正常。
我哋終於可以一家4口了,好多謝陳醫生,係我最徬徨既時候幫到我哋,令到我哋第2個小朋友可以順利咁出世。

我鼓勵曾經流產的大家不要放棄,只要搵到原因對症下藥,一定會成功生到BB嫁。


大宅

積分: 2675

BK Milk勳章


2#
發表於 17-10-7 14:18 |只看該作者
果林 發表於 17-10-7 13:44
BB已經3個月大,終於有D時間把我的事情寫出來。

我2013年生左第一個小朋友,當時一切都好順利,從來都冇諗 ...

我可能情況同你一樣,大仔已經6歲,試咗3年,小痛咗2次了,可能就快第3次
我都仲掙扎緊,會否繼續?陳醫生成個療程大約用咗幾多錢呀?


大宅

積分: 1130


3#
發表於 17-10-7 14:33 |只看該作者
myemily 發表於 17-10-7 14:18
我可能情況同你一樣,大仔已經6歲,試咗3年,小痛咗2次了,可能就快第3次
我都仲掙扎緊,會否繼續?陳醫生 ...

其實都唔平,好彩政府都抽咗好多血,我拎埋D政府報告比陳醫生睇。去陳醫生度抽夫婦染色體、凝血、anti-thyroid antibodies、老公sperm DNA, 只係幾項接近兩萬。薄血針$150枝,日日打打咗60枝到12週。仲有葉酸、診金,我又1、2個星期去覆診一次。前前後後我估5萬左右。


大宅

積分: 1130


4#
發表於 17-10-7 15:04 |只看該作者
myemily 發表於 17-10-7 14:18
我可能情況同你一樣,大仔已經6歲,試咗3年,小痛咗2次了,可能就快第3次
我都仲掙扎緊,會否繼續?陳醫生 ...

你而家點?點解話自己可能第三次小產呀?


大宅

積分: 2675

BK Milk勳章


5#
發表於 17-10-7 15:38 |只看該作者
果林 發表於 17-10-7 15:04
你而家點?點解話自己可能第三次小產呀?

第一次2015年化學
第二次2017年初,長到5-6w不繼續大,有閃,有心跳過
現在,都係5-6w size 不繼續大,有閃
我覺得是否營養去不到bb樹,所以咁?


大宅

積分: 1130


6#
發表於 17-10-7 16:11 |只看該作者
myemily 發表於 17-10-7 15:38
第一次2015年化學
第二次2017年初,長到5-6w不繼續大,有閃,有心跳過
現在,都係5-6w size 不繼續大,有 ...

我頭3次都係6週左右自然流產,第4次自己加咗aspirin 去到9週都冇心跳再自然流產。

可能你要做D檢查,搵下原因。如果今次真係不幸又小X, 我建議你去公立醫院,叫佢幫你抽堆有關的血,然後轉介埋去慣性流產科,再考慮去私家。另外,我見有人去台灣/大陸驗血都又平又齊,你可以諗下!


大宅

積分: 1258


7#
發表於 17-10-7 17:53 |只看該作者
myemily 發表於 17-10-7 15:38
第一次2015年化學
第二次2017年初,長到5-6w不繼續大,有閃,有心跳過
現在,都係5-6w size 不繼續大,有 ...

我小產四次 有3次都見過弱心跳
但每次都追吾到胎嘅發展期 吾知點解(emoji)


大宅

積分: 1258


8#
發表於 17-10-7 17:54 |只看該作者
果林 發表於 17-10-7 13:44
BB已經3個月大,終於有D時間把我的事情寫出來。

我2013年生左第一個小朋友,當時一切都好順利,從來都冇諗 ...

果林 恭喜你
能見到你成功不能只用開心或者文字形容
祝福妹妹要健康、快樂


大宅

積分: 3400


9#
發表於 17-10-7 18:07 |只看該作者
果林 發表於 17-10-7 13:44
BB已經3個月大,終於有D時間把我的事情寫出來。

我2013年生左第一個小朋友,當時一切都好順利,從來都冇諗 ...

恭喜曬


男爵府

積分: 5034


10#
發表於 17-10-7 18:24 |只看該作者
恭喜🎉🎉🎉


別墅

積分: 781


11#
發表於 17-10-7 18:27 |只看該作者

回覆樓主

恭喜


大宅

積分: 2675

BK Milk勳章


12#
發表於 17-10-7 18:53 |只看該作者
CC168_178 發表於 17-10-7 17:53
我小產四次 有3次都見過弱心跳
但每次都追吾到胎嘅發展期 吾知點解(emoji)
...

咁你有無做檢查檢下咩原因呀?


大宅

積分: 2675

BK Milk勳章


13#
發表於 17-10-7 19:02 |只看該作者
果林 發表於 17-10-7 14:33
其實都唔平,好彩政府都抽咗好多血,我拎埋D政府報告比陳醫生睇。去陳醫生度抽夫婦染色體、凝血、anti-thy ...

如果要咁多錢,我未必考慮再生
原來食咗藥都小x咗一次,證明d針,真係work
如果去台灣,我估我老公都不肯
謝謝你分享!


大宅

積分: 2423


14#
發表於 17-10-7 19:04 |只看該作者
果林 發表於 17-10-7 13:44
BB已經3個月大,終於有D時間把我的事情寫出來。

我2013年生左第一個小朋友,當時一切都好順利,從來都冇諗 ...

恭喜呀,請問隻葉酸咩名or牌子,thank!


大宅

積分: 1130


15#
發表於 17-10-7 19:09 |只看該作者
rodona333 發表於 17-10-7 19:04
恭喜呀,請問隻葉酸咩名or牌子,thank!

係L-methylfolate, 食5000mcg/day.


大宅

積分: 1130


16#
發表於 17-10-7 19:14 |只看該作者
myemily 發表於 17-10-7 19:02
如果要咁多錢,我未必考慮再生
原來食咗藥都小x咗一次,證明d針,真係work
如果去台灣,我估我老公都不肯

可能只係有D小問題,搵到原因就解決得到呢!如果真係想生,趁後生就努力追,免得將來後悔呀!加油!


大宅

積分: 2675

BK Milk勳章


17#
發表於 17-10-7 19:26 |只看該作者
果林 發表於 17-10-7 19:14
可能只係有D小問題,搵到原因就解決得到呢!如果真係想生,趁後生就努力追,免得將來後悔呀!加油!
...

我都有一個仔了,年齡都唔細了,用咁多錢,不如將d資源比曬阿仔一個,就算了


大宅

積分: 1258


18#
發表於 17-10-7 20:48 |只看該作者
myemily 發表於 17-10-7 18:53
咁你有無做檢查檢下咩原因呀?

有啊 初步估計凝血問題影響到供血,所以次次都追吾到胎心期和停心跳
要再試先知用針同藥 解吾解決到問題


大宅

積分: 2675

BK Milk勳章


19#
發表於 17-10-7 21:02 |只看該作者
CC168_178 發表於 17-10-7 20:48
有啊 初步估計凝血問題影響到供血,所以次次都追吾到胎心期和停心跳
要再試先知用針同藥 解吾解決到問題:l ...

真係要試下,你睇政府?私家?希望你成功!加油!


大宅

積分: 2423


20#
發表於 17-10-7 22:59 |只看該作者
果林 發表於 17-10-7 19:09
係L-methylfolate, 食5000mcg/day.

好的thank!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo