想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


洋房

積分: 46


1#
發表於 17-10-30 00:14 |只看該作者
我是男, 46 歲, 太太37歲, 之前在家計會做哂檢查, 證實太太輸卵管兩邊也塞, 及有息肉,建議我地做 ivf, 已排瑪麗排至2019 尾, 呢個已視為最後選擇, 現想去私家做, 吾得都仲有公家守尾門, 因不熟行情所以來這里參考了很多文章, 但越睇得多反而心大心細, 太太內地朋友在深圳有成功實例建議我們去, 我則偏向在香港, 雖然較貴但起碼方便, 我爬完文只知仁安好似係比較規模大, 我嫂的朋友就介紹陳億仕, 因她睇佢及成功, 衣家就煩究竟找那醫生定仁安定深圳..........有冇師兄師姐同我一樣, 仍未選定的可否分享下意見


大宅

積分: 1324


2#
發表於 17-10-30 01:58 |只看該作者

回覆樓主:

如有能力香港做10-12萬,堔圳聽jm講3-5萬人仔,我在兩年前搵過仁安做過ivf, 但最後失敗,現在係公家試緊,如果公家都唔得我會考慮堔圳,因為平好多。


大宅

積分: 1729


3#
發表於 17-10-30 08:43 |只看該作者

回覆樓主:

如果冇財政負擔,可以在香港,技術一般
如果有財政考慮,可到深圳一試。


琥珀宮

積分: 197061

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 15週年勳章


4#
發表於 17-10-30 09:27 |只看該作者
如果財政允許就香港
否則可考慮台灣都多成功率


禁止訪問

積分: 130


5#
發表於 17-10-30 14:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3796


6#
發表於 17-10-30 21:30 |只看該作者
其實香港的陳志慧很好,個人經驗


大宅

積分: 3119


7#
發表於 17-11-1 18:46 |只看該作者
cupnoodleman 發表於 17-10-30 00:14
我是男, 46 歲, 太太37歲, 之前在家計會做哂檢查, 證實太太輸卵管兩邊也塞, 及有息肉,建議我地做 ivf, 已排 ...

未必一次成功,香港講係大约12萬一次
,如果3次要20萬。

仁安雖然私家,都要book半年先有得見医生. 甘啱有人cancel 先提前到.


複式洋房

積分: 194


8#
發表於 17-11-1 18:50 |只看該作者
cupnoodleman 發表於 17-10-30 00:14
我是男, 46 歲, 太太37歲, 之前在家計會做哂檢查, 證實太太輸卵管兩邊也塞, 及有息肉,建議我地做 ivf, 已排 ...

我睇緊藍寶梅醫生,覺得佢都幾好,今個月中會放胎


洋房

積分: 46


9#
發表於 17-11-2 00:06 |只看該作者
先多謝大家寶貴意見, 咁太太是否應先去切除息肉及通輸卵管先,跟住才去做試管?


水晶宮

積分: 55968


10#
發表於 17-11-2 03:05 |只看該作者

回覆樓主

養和駱醫生都好好呀。
我已經生左孖b


大宅

積分: 1877


11#
發表於 17-11-2 03:51 |只看該作者
cupnoodleman 發表於 17-11-2 00:06
先多謝大家寶貴意見, 咁太太是否應先去切除息肉及通輸卵管先,跟住才去做試管? ...

做 ivf 不用切輸卵管的!切左 = 通知卵巢早啲收工 = 少卵!

子宮息肉要睇 ivf 醫生意見,如不影響著床位置是不用理的!

祝你們好運(emoji)(emoji)


洋房

積分: 46


12#
發表於 17-11-2 10:18 |只看該作者
JJessica 發表於 17-11-2 03:51
做 ivf 不用切輸卵管的!切左 = 通知卵巢早啲收工 = 少卵!

子宮息肉要睇 ivf 醫生意見,如不影響著床位 ...先多謝你意見,我意思係要否在港先去做通輸卵管手術,不是切除輸卵管。因想知,其實做 IVF 之前是否應先通輸卵管?還是根本不用,塞左情況下都可做 IVF ?


大宅

積分: 1220


13#
發表於 17-11-2 10:39 |只看該作者
我同你個case 差不多, 我37, 老公43, 大約一年前在家計會做哂檢查無問題, 排政府2019年見醫生,後來收到信2018年 8月見醫生。

早幾個月收到電話,話可以黎見護士做定評估同檢查,到時見醫生可以 快啲 進入 療程。

但我同先生驗血,驗精後,有個醫生話我amh低,得1.62,正常有4, 我 屬於 卵巢 開始早衰,amh指數等於41,2 歲,就算下年8月見醫生, 政府都幫唔到我,叫我 快啲去睇私家。

本來諗住係香港做2次iui,再去台灣做ivf, 但醫生話我咁既情況iui 得8%機會, 但ivf 有4x%,就算第一次失敗 ,我呢個情況估計仲可以有雪胎做多1或2次。 所以我決定黎緊會係香港做,醫生話宜家新藥唔駛日日打針。唔駛請假去台灣同自己打針,我諗會輕鬆好多。
叫天不應


大宅

積分: 1220


14#
發表於 17-11-2 10:46 |只看該作者
本帖最後由 kellypp70 於 17-11-2 10:50 編輯

我 第一次睇 蕭醫生姑娘話 ivf要15萬, 第二次 睇陳憶仕醫生 姑娘話 ivf 8-12萬,放雪胎萬幾,2萬。
如果afford得起,係香港做壓力無咁大。不過最緊要係個醫生比唔比到信心你。
叫天不應


複式洋房

積分: 279


15#
發表於 17-11-2 10:50 |只看該作者
kellypp70 發表於 17-11-2 10:39
我同你個case 差不多, 我37, 老公43, 大約一年前在家計會做哂檢查無問題, 排政府2019年見醫生,後來收到信 ...

你好我想問你排左政府邊間見醫生?我都排左威院2019先見醫生但我amh仲差唔够一,甘我係咪唔洗等啦


大宅

積分: 1220


16#
發表於 17-11-2 11:54 |只看該作者
回覆 HWppB 的帖子

我都係威院。
原本係見護士,後尾我 發現 同我講醫院幫唔到我果個係醫生,佢令我感覺我好似就死咁,無得救,想自然懷孕係好難,想生都要快 ,大半年後見醫生,應該都未必幫到我,喊到豬頭。

我後來冷靜d睇返d小冊子話 見醫生後,要排做iui, ivf好似都要排一段時間。同埋見呢到d人講,指數低過唔知幾多公立醫院係唔會幫你做ivf

如果你真係好想要小朋友,咁就 快啲睇不育科醫生,安排做人工或取 專業意見。唔好等政府,越早做機會越大

叫天不應


複式洋房

積分: 279


17#
發表於 17-11-2 12:45 |只看該作者
kellypp70 發表於 17-11-2 11:54
回覆 HWppB 的帖子

我都係威院。

多謝你話我知,我都係見左一次姑娘佢叫我m到第二日驗血同老公驗精12月先覆診再見姑娘,我俾過我驗amh份report姑娘睇問佢係咪好差佢都無講乜仲話唔會提前見醫生,我同老公仲諗住等政府因為私家好貴,依嫁有少少想返深圳做聽講都唔太差.


大宅

積分: 1220


18#
發表於 17-11-2 13:46 |只看該作者
本帖最後由 kellypp70 於 17-11-2 13:52 編輯

我都係第一次見姑娘(個姑娘好好), 跟住就係驗血,驗精, 之後收到個电話姑娘話醫生想我老公再驗, 叫我老公3個月再去驗, 第二次我再見姑娘,仲有一位著醫生袍的女仕(佢無表明身份), 冷冰冰咁..我話指數低,叫我老公唔駛再去驗精,就算下年8月見到醫生, 醫院都幫唔到我地..無解釋得太多..淨係叫我地出去再驗多次盡快睇不育科, 我係後來睇中大果個網站認到佢,先知佢係醫生...令我覺得好似世界末日咁好擔心....
跟住我就去見蕭醫生,又係無解釋太多,叫我同老公可以食supplement養精養卵, 下個cycle即做iui, 試兩次唔得就做ivf, 令我仲擔心壓力好大...食supplement又唔係仙丹,咁快叫我做..令我懷疑自己係咪真係咁唔等得...

所以我再去睇陳醫生,佢解釋完之後我成個人鬆晒,所以我覺得醫生都好緊要....

如果你真係諗住生,可以係香港睇左專科醫生拎左意見再去大陸或台灣做。
仲有,我諗真係無得提前見醫生,我試過拎封醫生信(因amh低)去醫院申請,要求早D見醫生,都失敗左。

叫天不應


大宅

積分: 3119


19#
發表於 17-11-3 00:13 |只看該作者
kellypp70 發表於 17-11-2 10:39
我同你個case 差不多, 我37, 老公43, 大約一年前在家計會做哂檢查無問題, 排政府2019年見醫生,後來收到信 ...

是那一位医生?
不用日日打...


大宅

積分: 1877


20#
發表於 17-11-3 03:55 |只看該作者
cupnoodleman 發表於 17-11-2 10:18

Ivf 其實是直接放已受精胚胎(卵子直接由卵巢抽取再加上先生精子)入子宮,所以輸卵管阻塞係無關係的,不用處理

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo