母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   2


複式洋房

積分: 259


1#
發表於 17-11-1 19:19 |只看該作者
本帖最後由 vickiechau1031 於 17-12-30 14:51 編輯

生左都12日,一直埋身,但阿b唔識啜,都堅持日日俾佢啜下,可惜始終都上唔到奶,日日上奶湯,又按摩咩都做齊都唔得,完全無谷嘅感覺,好灰心,可以點做呀⋯⋯


大宅

積分: 3096


2#
發表於 17-11-2 00:55 |只看該作者
(1)通草2錢、靑皮黃肉木瓜連皮、魚尾一條(煎至金黃色放滾水一冲落去、D湯奶白色)!

(2)黑豆、豬尾(成條)燉湯!

(3)大粒花生連皮.加豬腳一齊煲!

呢幾個湯飲完冇奶的話可能係真係個人體質問題!
以上D湯水我比個個媽咪飲都超多奶!

人奶媽不要食乳鴿、豬膶、豬腰!木耳!一食即刻收奶!


大宅

積分: 3096


3#
發表於 17-11-2 00:56 |只看該作者
不要灰心!一上奶會多到.你餵一邊.果邊係咁流奶!你試下呢3種湯.唔得再問我!


複式洋房

積分: 259


4#
發表於 17-11-2 01:35 |只看該作者
ssp2017 發表於 17-11-2 00:55
(1)通草2錢、靑皮黃肉木瓜連皮、魚尾一條(煎至金黃色放滾水一冲落去、D湯奶白色)!

(2)黑豆、豬尾(成條 ...

噢,原來木耳係收奶㗎,人哋仲話我開刀要食木耳會好,怪不得我我一直都唔上奶,多謝你呀⋯⋯長知識了


大宅

積分: 3096


5#
發表於 17-11-2 01:41 |只看該作者
回覆 vickiechau1031 的帖子

木耳不可以食!以上D湯水飲左有谷奶感覺就不要成日飲!因為谷得勁會乳線炎!又痛!剛剛好就夠了!你自己摸下你腋下會唔會有硬塊!如有要一路順住向乳暈方向慢慢推!


大宅

積分: 3096


6#
發表於 17-11-2 01:43 |只看該作者
仲有你唔好泵奶!要比BB啜!BB有時唔啜你唯有等!有12BB一啜就啜5分鐘!但要吵醒佢先肯啜!


大宅

積分: 3096


7#
發表於 17-11-2 01:44 |只看該作者
有DBB


複式洋房

積分: 259


8#
發表於 17-11-2 01:45 |只看該作者
ssp2017 發表於 17-11-2 01:44
有DBB

我會努力,多謝哂你呀⋯⋯

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo