烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   1


複式洋房

積分: 298


1#
發表於 18-1-20 09:46 |只看該作者
昨晚終於為我的6L新煲開光,煮韓式炆牛肋條,另加上無孔隔煮白飯,上壓后煮了10分鐘,放壓后打開見到飯已被炆嘢嘅汁覆蓋,成了意大利飯,但又幾好食架喎

點樣先做到白飯歸白飯,係咪我有咩出錯?例如水太多?各位姊妹請指教

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo