2018年媽媽會

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 505


1#
發表於 18-5-4 23:01 |只看該作者
我宜家13w6d,呢幾日起濕疹
睇到第3個醫生皮膚科先知係濕疹唔係癬


大宅

積分: 2807


2#
發表於 18-5-5 19:15 |只看該作者
beekwok 發表於 18-5-4 23:01
我宜家13w6d,呢幾日起濕疹
睇到第3個醫生皮膚科先知係濕疹唔係癬

本身都有,搽油同介口都有幫助


別墅

積分: 505


3#
發表於 18-5-5 19:48 |只看該作者
泡菜媽ww 發表於 18-5-5 19:15
本身都有,搽油同介口都有幫助

有冇咩要注意唔食得?


大宅

積分: 2807


4#
發表於 18-5-5 19:56 |只看該作者
beekwok 發表於 18-5-5 19:48
有冇咩要注意唔食得?

咖啡奶茶一定唔得有D人豆奶豆漿會發我就ok ,牛我都有食,不過有時候都會發,不過介唔到咁多@@ 我覺得搽可可巴油都幾有幫助

飲熱寜水、牛油果(emoji)我就覺得會有舒緩
我衣家唔係好敢食藥同搽藥膏所以有時要忍手

仲有咩呢⋯⋯諗到再話你知


別墅

積分: 505


5#
發表於 18-5-5 19:57 |只看該作者
泡菜媽ww 發表於 18-5-5 19:56
咖啡奶茶一定唔得有D人豆奶豆漿會發我就ok ,牛我都有食,不過有時候都會發,不過介唔到咁多@@ 我覺得搽可 ...

我去咗睇皮膚科搽緊藥膏同埋食藥
跟住有用金銀花抹身
我見有其他Post都話可以試吓睇中醫


別墅

積分: 663


6#
發表於 18-5-5 20:01 |只看該作者

回覆樓主

我本身有濕疹底.
飲左2日鈣C寶. 塊面都即刻起


別墅

積分: 505


7#
發表於 18-5-5 20:01 |只看該作者
CLam:3 發表於 18-5-5 20:01
我本身有濕疹底.
飲左2日鈣C寶. 塊面都即刻起

可能因為豆奶?


大宅

積分: 2807


8#
發表於 18-5-5 20:03 |只看該作者
beekwok 發表於 18-5-5 19:57
我去咗睇皮膚科搽緊藥膏同埋食藥
跟住有用金銀花抹身
我見有其他Post都話可以試吓睇中醫

之前都有睇中醫教我㷛水沖涼,不過唔除便甙找間,因為驚唔知比左D咩藥才,食錯好大件事


別墅

積分: 505


9#
發表於 18-5-5 20:05 |只看該作者
泡菜媽ww 發表於 18-5-5 20:03
之前都有睇中醫教我㷛水沖涼,不過唔除便甙找間,因為驚唔知比左D咩藥才,食錯好大件事
...

我之前有個睇開嘅中醫都淨係話叫我用金銀花沖涼


大宅

積分: 2807


10#
發表於 18-5-5 20:05 |只看該作者
CLam:3 發表於 18-5-5 20:01
我本身有濕疹底.
飲左2日鈣C寶. 塊面都即刻起

豆類丶蛋、奶、燕窩,都可能會發


大宅

積分: 2807


11#
發表於 18-5-5 20:14 |只看該作者
beekwok 發表於 18-5-4 23:01
我宜家13w6d,呢幾日起濕疹
睇到第3個醫生皮膚科先知係濕疹唔係癬

仲有留意返洗衣粉/液都有可能引起敏感


別墅

積分: 505


12#
發表於 18-5-5 21:22 |只看該作者
泡菜媽ww 發表於 18-5-5 20:14
仲有留意返洗衣粉/液都有可能引起敏感

好既,唔該哂


大宅

積分: 2807


13#
發表於 18-5-5 21:23 |只看該作者
beekwok 發表於 18-5-4 23:01
我宜家13w6d,呢幾日起濕疹
睇到第3個醫生皮膚科先知係濕疹唔係癬

又諗起醫生話沖涼要快唔可以沖咁耐,水唔好太熱


別墅

積分: 663


14#
發表於 18-5-6 03:55 |只看該作者
泡菜媽ww 發表於 18-5-5 20:05
豆類丶蛋、奶、燕窩,都可能會發

就係諗住補下啲鈣比阿b
唔想食鈣片嘛. 飲左2日就黎料


別墅

積分: 505


15#
發表於 18-5-6 08:30 |只看該作者
泡菜媽ww 發表於 18-5-5 21:23
又諗起醫生話沖涼要快唔可以沖咁耐,水唔好太熱

我都沖偏涼小小


別墅

積分: 505


16#
發表於 18-5-6 09:05 |只看該作者
CLam:3 發表於 18-5-6 03:55
就係諗住補下啲鈣比阿b
唔想食鈣片嘛. 飲左2日就黎料

係咪都會有少少水泡㗎?


別墅

積分: 663


17#
發表於 18-5-7 03:28 |只看該作者
beekwok 發表於 18-5-6 09:05
係咪都會有少少水泡㗎?

冇水泡. 係紅左一達咁樣.
因為我由細到大一轉天氣就好易爆敏感.
手腳關節位就會R到出水
勁誇張


大宅

積分: 2807


18#
發表於 18-5-16 17:14 |只看該作者
CLam:3 發表於 18-5-7 03:28
冇水泡. 係紅左一達咁樣.
因為我由細到大一轉天氣就好易爆敏感.
手腳關節位就會R到出水

試吓用乳木果油或可可巴油應該會幫到你


洋房

積分: 76


19#
發表於 18-8-3 14:06 |只看該作者
泡菜媽ww 發表於 18-5-5 20:05
豆類丶蛋、奶、燕窩,都可能會發

除左豆類,我食齊哂(emoji)


民房

積分: 18


20#
發表於 18-8-6 15:44 |只看該作者

回覆樓主:

想問下如果淨係喺個肚度出粒粒。好痕好痕,係唔係濕疹?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo