立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1038
子爵府
積分: 13893
kI07904 發表於 20-2-20 17:06 因為我偷懶整蛋糕成日都用蛋糕粉,雖然過咗篩, 但係啲牛奶就算攤凍咗再撈最後 麵粉都唔完全溶曬有啲結塊, ...
伯爵府
積分: 15029
Manwah 發表於 20-2-20 18:06 不用加熱,攪拌完過「䇴」隔去「粉粒」
kI07904 發表於 20-2-20 21:23 sorry我諗我明你講咩喇 係過篩個粉漿唔係麵粉 thxxx
王國長老
積分: 174325
kI07904 發表於 20-2-20 21:22 我有過篩但係都會結塊 同埋唔知點解每次如果攪拌到唔結個蛋糕焗出嚟就扁塌塌咁 唔知係咪時間太耐 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy