烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   6


大宅

積分: 3080


1#
發表於 20-4-12 11:09 |只看該作者
本帖最後由 pangdeng 於 20-4-12 11:11 編輯

本身喜歡及經常食麵, 但一向都只是買超市的麵, 去麵舖買都少, 因放唔耐, 從來冇諗過自己造。因為一向覺得做麵好難好花時間, 但其實淘寶上是有器具幫助造麵, 平果d幾十蚊多數是擠牙膏式, 已有jm試過話好唔掂, 網上亦好多負評, 貴果d幾百蚊壓麵式, 又覺得太貴唔太想買, 最近先知, 原來貴果種是原裝意大利貨, 淘寶另有唔少是強國A貨, 抄足意大利貨但價錢只是幾十蚊, 搵左一輪, 都是便宜莫貪, 買部貴少少約一百蚊的玩下


大宅

積分: 3080


2#
發表於 20-4-12 11:39 |只看該作者
結果睇中下面果部, 38婦女節買, 減左優惠連運費都是HKD 110

https://detail.tmall.com/item.ht ... amp;_u=o1ruiece4d50

其實強國壓麵機, 仲有一種是電動連摩打, 但要幾百蚊, 兼幾大部下, 這一部就小巧好多, 連個盒都細過部多士爐, 唔會太阻地方


伯爵府

積分: 17931

大廚勳章 畀面勳章


3#
發表於 20-4-12 11:40 |只看該作者
大陸野多少有啲問題,質量點都不可信,這類機械性的玩意,差少少就用起上來感覺完全不一樣,我就買了Marcato,不過還未收貨。


大宅

積分: 3080


4#
發表於 20-4-12 13:20 |只看該作者
部機到手後第一次做麵, 都預左會失敗, 但結果, 都是失敗!

失敗的原因, 唔關部機事, 係自己先睇左網上食譜, 粉/水比例是2:1, 但跟機黎食譜是3:1, 我本身有用開麵包機, 用部麵包機去搓粉, 見3:1個麵團唔夠水成唔到形, 咪加水加到成到形, 結果就是麵團太黐, 切麵後黐埋, 一煲就爛晒

第二次整, 試下加蛋, 又跟網上另一食譜, 結果, 也是太多水, 同第一次一樣

到第三次, 本應成功, 但自己驚衰減左麵粉, 竟然又唔記得減水, 又衰多次

要到第四次, 終於成功, 麵的質感幾好, 同街外麵舖買的沒大分別, 肯定好過超市的貨色


伯爵府

積分: 17931

大廚勳章 畀面勳章


5#
發表於 20-4-12 13:28 |只看該作者
麵條水分要在40%左右,要干好多架,甘干用機搓是不能成型的,用手搓啦,三醒三搓,慢慢來。


大宅

積分: 3080


6#
發表於 20-4-12 13:28 |只看該作者
以下是造麵成功的食譜:

中筋粉: 300g
水: 110 g
鹽: 2 g

初初未買部機時, 以為壓麵機只是用黎壓扁麵團及切面條, 麵團都是要自己去搓, 其實唔洗, 、只需將麵粉同水混合, 用手壓到成形, 跟住醒麵半個鐘以上, 我切開分四份, 用手壓扁, 將壓麵機較到最闊一檔, 壓扁後對摺, 如事者反覆壓十次或以上, 麵片會越壓越光滑, 等於你搓左十幾次, 之後就較細檔壓至想要的厚度, 就可切麵條


大宅

積分: 3080


7#
發表於 20-4-12 13:35 |只看該作者
一般人會問, 做300g粉 4個麵餅, 要幾耐時間? 我由量份量, 搓粉 + 醒麵 至壓麵, 及切麵, 全個過程約用個半小時

我第一下搓麵粉及水, 是用麵包機幫手, 搓5分鐘其實粉水已混合, 跟住倒出黎用手壓至成形又多5分鐘, 跟住就醒麵半小時。

將麵團分割後厭麵, 切麵前先上粉防黐埋, 再切麵, 每個麵餅熟手後只需7~8分鐘, 所以總計個半鐘內就完成


大宅

積分: 3080


8#
發表於 20-4-12 13:43 |只看該作者
本帖最後由 pangdeng 於 20-4-12 13:46 編輯

講左咁耐, 都要睇下成品係點, 切麵刀只有兩種, 闊麵 + 幼麵, 不過, 因厚薄還可以自己控制, 所以做出黎的麵可以多幾種變化



大宅

積分: 3080


9#
發表於 20-4-12 13:49 |只看該作者
煮完出黎, 就係咁, 通常, 我煮這些麵都會過一過冷河, 因煮一、兩個麵唔會用太大鍋水, 唔過冷河會好糊口






大宅

積分: 3080


10#
發表於 20-4-12 13:52 |只看該作者
成功左數次後, 都好奇如果唔用麵包機幫手, 是否要更耐時間, 結果試左一次純手工做型, 結果要花約40分鐘, 比用麵包機多左半個鐘


大宅

積分: 3080


11#
發表於 20-4-12 14:06 |只看該作者
好多人會問, 做完麵後要清理部機, 煩唔煩?

其實幾易下, 廠商唔建議你用水去洗, 只要用濕布抹一抹, 再用乾布或紙巾抹番乾就ok

當然, 如用得耐, 要拆出黎清理內部, 就未必個個識, 我自己讀過工科, 所以覺得個設計是相對易拆的


大宅

積分: 3080


12#
發表於 20-4-12 14:08 |只看該作者
最後, 講下做麵成本, 我是用韓粉, 大X生活超市特價 $33/3包 1kg, 即 $11/kg, 做四個麵餅唔計人工只需 $4 成本, 幾平下。


大宅

積分: 3080


13#
發表於 20-4-12 14:14 |只看該作者
kenstin 發表於 20-4-12 11:40
大陸野多少有啲問題,質量點都不可信,這類機械性的玩意,差少少就用起上來感覺完全不一樣,我就買了Marcat ...

一分錢一分貨, 貴野是鋼水靚d耐用d, 冇咁易生秀, 可能用到十年以上, 平野你用到2~3年都已經收貨

不過更大問題是, 好多人都只是3分鐘熱度, 買部機番黎幾次就放埋一面, 之後又要送比人或 trade番出去, 買咁貴就真是幾晒錢。


大宅

積分: 3080


14#
發表於 20-4-12 14:17 |只看該作者
kenstin 發表於 20-4-12 13:28
麵條水分要在40%左右,要干好多架,甘干用機搓是不能成型的,用手搓啦,三醒三搓,慢慢來。 ...

所以點解一般人一聽見自己做麵就會望而卻步, 照上面方法, 做出黎的效果可能真是好正, 但做幾個麵要半 day, 試得幾次就可能唔會再有心機整。


大宅

積分: 3833


15#
發表於 20-4-12 21:48 |只看該作者

回覆樓主:

早兩日都淘左部平平地一百蚊既九陽黎玩,即晚用5:2整舊麵團黎清潔部機,感覺都唔錯
1586699281472.JPEG


大宅

積分: 3080


16#
發表於 20-4-17 18:30 |只看該作者
最近又試左用高筋粉黎做麵, 質感果然好左彈性高左。 不過做麵時比較硬身更難成形, 要用多d力氣去壓麵及要壓多幾次先成形, 下次試加多d水睇下效果係咪唔同

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo