自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


公爵府

積分: 25343


1#
發表於 20-9-30 22:28 |只看該作者
但因為侵侵把疫情說成Chinese virus
華人飽受歧視驚嚇,無心情欣賞美景
16014760979828183376988519515228.jpg


珊瑚宮

積分: 107220


2#
發表於 20-10-1 01:34 |只看該作者
聖誕卡咁靚
玩具萬歲!


珍珠宮

積分: 40545

2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


3#
發表於 20-10-1 04:51 |只看該作者
條侵侵一向好排外,又鍾意歧視


伯爵府

積分: 15762


4#
發表於 20-10-1 07:13 |只看該作者

回覆樓主:

好靚呀!
但我都識得以前移民住過加拿大嘅朋友講,紅葉多到佢已經睇厭咗,不覺得係咩一回事


珍珠宮

積分: 39267


5#
發表於 20-10-1 07:54 |只看該作者
mini122 發表於 20-10-1 07:13
好靚呀!
但我都識得以前移民住過加拿大嘅朋友講,紅葉多到佢已經睇厭咗,不覺得係咩一回事
...

我朋友話點解要去睇紅葉 佢屋企門口就有得睇 等佢落葉既時候佢就就唔想睇 因為日日都要掃走D落葉好鬼煩


大宅

積分: 2674


6#
發表於 20-10-1 08:01 |只看該作者
似係. 以前日日對住的確唔覺得好特別. 一到秋天就要到掃樹葉好煩㗎.


侯爵府

積分: 20547

親子王國15週年勳章


7#
發表於 20-10-1 08:04 |只看該作者
我後園有一棵
myimage.jpg


侯爵府

積分: 20914


8#
發表於 20-10-1 08:23 |只看該作者
加拿大周街都係0里d紅葉,邊有人care賞葉


象牙宮

積分: 227927

2024年龍年勳章


9#
發表於 20-10-1 08:29 |只看該作者

回覆樓主:

完全理解唔到有咩關連?

加拿大楓葉
trump 癲人癲語
加拿大華人

????



公爵府

積分: 25343


10#
發表於 20-10-1 08:32 |只看該作者
Sumyeema1 發表於 20-10-1 08:29
完全理解唔到有咩關連?

加拿大楓葉

你現在住在加拿大?
你以前或近期有沒有感受過被白人用眼神/語言歧視?


琥珀宮

積分: 182736

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


11#
發表於 20-10-1 08:35 |只看該作者
大將軍 發表於 20-10-1 08:04
我後園有一棵



象牙宮

積分: 227927

2024年龍年勳章


12#
發表於 20-10-1 08:35 |只看該作者
bks2014 發表於 20-10-1 08:32
你現在住在加拿大?
你以前或近期有沒有感受過被白人用眼神/語言歧視?
...

我住香港.

你D問題可以問7樓大將軍, 佢住加拿大


水晶宮

積分: 54766


13#
發表於 20-10-1 08:39 |只看該作者
Peababylau 發表於 20-10-1 08:01
似係. 以前日日對住的確唔覺得好特別. 一到秋天就要到掃樹葉好煩㗎.
落葉之後就漸凍,冬天仲煩,因為堅凍。。


水晶宮

積分: 74395


14#
發表於 20-10-1 08:48 |只看該作者
bks2014 發表於 20-9-30 22:28
但因為侵侵把疫情說成Chinese virus
華人飽受歧視驚嚇,無心情欣賞美景

好靚


公爵府

積分: 25343


15#
發表於 20-10-1 08:50 |只看該作者
fitfish 發表於 20-10-1 01:34
聖誕卡咁靚

我去過二次温哥華,都不是秋天去,無緣欣賞這美景


珍珠宮

積分: 46653

母親節2025勳章 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


16#
發表於 20-10-1 09:40 |只看該作者
bks2014 發表於 20-10-1 08:50
我去過二次温哥華,都不是秋天去,無緣欣賞這美景

溫哥華d楓葉只會紅10日,之後就落葉㗎啦!


公爵府

積分: 25205


17#
發表於 20-10-1 10:16 |只看該作者
mini122 發表於 20-10-1 07:13
好靚呀!
但我都識得以前移民住過加拿大嘅朋友講,紅葉多到佢已經睇厭咗,不覺得係咩一回事
...

試過去日本睇紅葉,俾我兩個美加朋友笑,話屋企後園都有。


侯爵府

積分: 20547

親子王國15週年勳章


18#
發表於 20-10-1 10:25 |只看該作者
bks2014 發表於 20-10-1 08:32
你現在住在加拿大?
你以前或近期有沒有感受過被白人用眼神/語言歧視?
...

其實我近半年好少出街,大家又WFH
我住三缐城市,都冇乜問題,亞洲人少d喺呢度生仔炒樓,所以白人唔會都我地點
So far 冇發生過任何事
我會比同事開玩笑講下,話乜鬼我咁緊張,包都實,都而家全市都口罩令,佢地先知我好有高見


侯爵府

積分: 20547

親子王國15週年勳章


19#
發表於 20-10-1 10:26 |只看該作者
Chole 發表於 20-10-1 10:16
試過去日本睇紅葉,俾我兩個美加朋友笑,話屋企後園都有。

我都有棵maple今年唔靚仔,冇幫佢影相


翡翠宮

積分: 84607

牛年勳章


20#
發表於 20-10-1 11:02 |只看該作者


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo