立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
公爵府
積分: 25343
珊瑚宮
積分: 107220
珍珠宮
積分: 40545
伯爵府
積分: 15762
積分: 39267
mini122 發表於 20-10-1 07:13 好靚呀! 但我都識得以前移民住過加拿大嘅朋友講,紅葉多到佢已經睇厭咗,不覺得係咩一回事 ...
大宅
積分: 2674
侯爵府
積分: 20547
積分: 20914
象牙宮
積分: 227927
Sumyeema1 發表於 20-10-1 08:29 完全理解唔到有咩關連? 加拿大楓葉
琥珀宮
積分: 182736
大將軍 發表於 20-10-1 08:04 我後園有一棵
bks2014 發表於 20-10-1 08:32 你現在住在加拿大? 你以前或近期有沒有感受過被白人用眼神/語言歧視? ...
水晶宮
積分: 54766
Peababylau 發表於 20-10-1 08:01 似係. 以前日日對住的確唔覺得好特別. 一到秋天就要到掃樹葉好煩㗎.
積分: 74395
bks2014 發表於 20-9-30 22:28 但因為侵侵把疫情說成Chinese virus 華人飽受歧視驚嚇,無心情欣賞美景
fitfish 發表於 20-10-1 01:34 聖誕卡咁靚
積分: 46653
bks2014 發表於 20-10-1 08:50 我去過二次温哥華,都不是秋天去,無緣欣賞這美景
積分: 25205
Chole 發表於 20-10-1 10:16 試過去日本睇紅葉,俾我兩個美加朋友笑,話屋企後園都有。
翡翠宮
積分: 84607
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy