家庭理財

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 30971


1#
發表於 22-1-28 10:15 |只看該作者
點解發咗盈喜, 都係咁跌


珍珠宮

積分: 43606

醒目開學勳章 畀面勳章


2#
發表於 22-1-28 20:41 |只看該作者
ocarebear 發表於 22-1-28 10:15
點解發咗盈喜, 都係咁跌

我都搶咗包山,$5.75買咗


珍珠宮

積分: 32469


3#
發表於 22-1-29 11:44 |只看該作者
ocarebear 發表於 22-1-28 10:15
點解發咗盈喜, 都係咁跌

唔止佢,我手上都有股票又係有盈喜都跌怪大市唔好,資金流走晒


珍珠宮

積分: 30971


4#
發表於 22-1-29 12:03 |只看該作者
ilovematthew 發表於 22-1-28 20:41
我都搶咗包山,$5.75買咗

我都係見佢跌到咁上下, 就買一手溝下貨咁


珍珠宮

積分: 43606

醒目開學勳章 畀面勳章


5#
發表於 22-1-29 12:16 |只看該作者
ocarebear 發表於 22-1-29 12:03
我都係見佢跌到咁上下, 就買一手溝下貨咁

我已有3手,唔溝喇,蝕死


珍珠宮

積分: 43606

醒目開學勳章 畀面勳章


6#
發表於 22-1-29 12:17 |只看該作者
tpyjasmine 發表於 22-1-29 11:44
唔止佢,我手上都有股票又係有盈喜都跌怪大市唔好,資金流走晒: ...

我都係,小米,吉利,輸好多


珍珠宮

積分: 32469


7#
發表於 22-1-29 12:50 |只看該作者
ilovematthew 發表於 22-1-29 12:17
我都係,小米,吉利,輸好多

係啦,我有些真係輸左幾千,每隻
然後今個跌跌跌又走撈啲盈喜股啦
點知又跌真係買咩輸咩
而家買到剩下兩三萬過年


珍珠宮

積分: 43606

醒目開學勳章 畀面勳章


8#
發表於 22-1-29 13:27 |只看該作者
tpyjasmine 發表於 22-1-29 12:50
係啦,我有些真係輸左幾千,每隻
然後今個跌跌跌又走撈啲盈喜股啦
點知又跌:laugh2 ...

幾仟算少喇,吉利都無咗2萬

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo