家庭理財

跳至

首頁
12

尾頁
   2


男爵府

積分: 5997


1#
發表於 22-3-9 09:48 |只看該作者
一做定期,又怕跌番走唔到


公爵府

積分: 25886


2#
發表於 22-3-9 14:51 |只看該作者

回覆樓主:

唔會,賺息ok


禁止訪問

積分: 62814

虎到金來勳章


3#
發表於 22-3-9 18:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 49712


4#
發表於 22-3-9 19:23 |只看該作者
opclk99 發表於 22-3-9 18:18
詩教何以見港幣好過人仔?




象牙宮

積分: 222733

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


5#
發表於 22-3-9 19:55 |只看該作者
smallfishb 發表於 22-3-9 09:48
一做定期,又怕跌番走唔到

人仔、唔怕繼續持有......
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


男爵府

積分: 5997


6#
發表於 22-3-10 09:06 |只看該作者

回覆樓主:

之前人仔去到0.78, 持有到17年又低位,20年仲去到好低位0.9
16468744006222481572200193294551.jpg


寶石宮

積分: 346864

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


7#
發表於 22-3-10 09:09 |只看該作者
smallfishb 發表於 22-3-9 09:48
一做定期,又怕跌番走唔到

若錢唔急用
其實你可長期keep住做定期
不要從別人的嘴裡去認識我


男爵府

積分: 5997


8#
發表於 22-3-10 09:13 |只看該作者
大力大力 發表於 22-3-9 19:55
人仔、唔怕繼續持有......

持有10年+了,現在息低了好多


男爵府

積分: 5997


9#
發表於 22-3-10 09:18 |只看該作者
crystal媽咪 發表於 22-3-10 09:09
若錢唔急用
其實你可長期keep住做定期

諗住轉走部分好唔好


寶石宮

積分: 346864

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


10#
發表於 22-3-10 09:21 |只看該作者
smallfishb 發表於 22-3-10 09:18
諗住轉走部分好唔好

我冇呢個打算,因為我唔多

如果你多,又驚嘅,就轉走部份
不要從別人的嘴裡去認識我


大宅

積分: 3492


11#
發表於 22-3-10 15:05 |只看該作者
smallfishb 發表於 22-3-10 09:18
諗住轉走部分好唔好

唔明點解你想轉走人民幣
e加人民幣係最穩同高息幣


水晶宮

積分: 64718

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 笑得好勳章


12#
發表於 22-3-10 16:06 |只看該作者
人仔現在才開始升浪,點解要轉港紙?現在持港元先危險。


男爵府

積分: 5997


13#
發表於 22-3-11 10:07 |只看該作者
414928 發表於 22-3-10 16:06
人仔現在才開始升浪,點解要轉港紙?現在持港元先危險。

因為次次講到好勁就跌番落來,14年以前仲話會升到好0.7, 心大心細


男爵府

積分: 5997


14#
發表於 22-3-11 10:09 |只看該作者
414928 發表於 22-3-10 16:06
人仔現在才開始升浪,點解要轉港紙?現在持港元先危險。

港元乜危險呢,脱鈎?


男爵府

積分: 8923


15#
發表於 22-3-11 12:35 |只看該作者

回覆樓主:

我放曬股票,有D現金冇出路,港幣定期冇乜息,人民幣又蝕匯率,點搞?


寶石宮

積分: 346864

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


16#
發表於 22-3-11 13:41 |只看該作者
elderberry 發表於 22-3-11 12:35
我放曬股票,有D現金冇出路,港幣定期冇乜息,人民幣又蝕匯率,點搞?

你蝕放股票啊?
不要從別人的嘴裡去認識我


男爵府

積分: 8923


17#
發表於 22-3-11 13:52 |只看該作者
crystal媽咪 發表於 22-3-11 13:41
你蝕放股票啊?

平手,白玩2年


寶石宮

積分: 346864

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


18#
發表於 22-3-11 13:52 |只看該作者
elderberry 發表於 22-3-11 13:52
平手,白玩2年

平手你都叻
不要從別人的嘴裡去認識我


琥珀宮

積分: 169641


19#
發表於 22-3-11 14:26 |只看該作者
crystal媽咪 發表於 22-3-10 09:09
若錢唔急用
其實你可長期keep住做定期

我有d定期,打算到期時,將部分用黎買A股


寶石宮

積分: 346864

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


20#
發表於 22-3-11 14:28 |只看該作者
木土土 發表於 22-3-11 14:26
我有d定期,打算到期時,將部分用黎買A股

我會繼續買股票同定期
不過等緊2800,939同3
未到心目中嘅價
不要從別人的嘴裡去認識我

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo