想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 1018


1#
發表於 22-4-6 17:11 |只看該作者
本帖最後由 vicvickyy 於 22-4-18 18:49 編輯

Del



大宅

積分: 1207


2#
發表於 22-4-6 19:21 |只看該作者
vicvickyy 發表於 22-4-6 17:11
知道食蛋做早餐對備孕好
但上班一族朝早真係無咁多時間烚蛋
同埋係公司食蛋會好大陣味

其實用一個熱水壺加蛋加滾水18分鐘之後就可以食㗎喇(emoji)(emoji)


大宅

積分: 1407


3#
發表於 22-4-6 19:45 |只看該作者
我食茶葉旦... 唔知有冇用


別墅

積分: 551


4#
發表於 22-4-6 20:42 |只看該作者
fishballlok 發表於 22-4-6 19:21
其實用一個熱水壺加蛋加滾水18分鐘之後就可以食㗎喇(emoji)(emoji)

吾洗脫殼就咁擺落去?


大宅

積分: 1207


5#
發表於 22-4-6 21:52 |只看該作者
Israel118 發表於 22-4-6 20:42
吾洗脫殼就咁擺落去?

傻豬梗係唔使脫殼啦~haha


大宅

積分: 4354


6#
發表於 22-4-6 23:01 |只看該作者
我都係食蛋,朝早起身放水烚,出門前取起放入保溫套拎到返公司食,最近一星期開始入埋滴雞精,滴雞精就返到公司坐熱


男爵府

積分: 8647

2024年龍年勳章


7#
發表於 22-4-6 23:33 |只看該作者
有冇聽過隔夜麥皮?可以上YouTube 睇下做法,好健康又易整好食,建議最好用豆奶,可以助孕更加好


水晶宮

積分: 65557


8#
發表於 22-4-6 23:54 |只看該作者
YYChannn 發表於 22-4-6 23:33
有冇聽過隔夜麥皮?可以上YouTube 睇下做法,好健康又易整好食,建議最好用豆奶,可以助孕更加好
...

請問你會整返熱食嘛?
我唔係大肚,係想減肥
見呢d overnight oats, 好似幾好,但晨早流流凍冰冰咁食?!


男爵府

積分: 8647

2024年龍年勳章


9#
發表於 22-4-7 09:21 |只看該作者
Nbs 發表於 22-4-6 23:54
請問你會整返熱食嘛?
我唔係大肚,係想減肥
見呢d overnight oats, 好似幾好,但晨早流流凍冰冰咁食?!

會整暖小小食, 如果夏天好熱會直接食,有冇懷孕攞黎保健食都好安全


水晶宮

積分: 65557


10#
發表於 22-4-7 09:43 |只看該作者
YYChannn 發表於 22-4-7 09:21
會整暖小小食, 如果夏天好熱會直接食,有冇懷孕攞黎保健食都好安全
...

thanks
等我都試下先


大宅

積分: 1207


11#
發表於 22-4-7 09:58 |只看該作者
YYChannn 發表於 22-4-6 23:33
有冇聽過隔夜麥皮?可以上YouTube 睇下做法,好健康又易整好食,建議最好用豆奶,可以助孕更加好
...

我有聽過啲人食隔夜麥皮減肥~好似係啲澱粉放入雪櫃隔一晚夜佢就會流失多啲營養咁就會冇咁肥


大宅

積分: 1207


12#
發表於 22-4-7 09:59 |只看該作者
Nbs 發表於 22-4-6 23:54
請問你會整返熱食嘛?
我唔係大肚,係想減肥
見呢d overnight oats, 好似幾好,但晨早流流凍冰冰咁食?!

你要唔要試下168?跟住每日食兩餐 六點後就唔食 其實都好work


水晶宮

積分: 65557


13#
發表於 22-4-7 10:09 |只看該作者
fishballlok 發表於 22-4-7 09:59
你要唔要試下168?跟住每日食兩餐 六點後就唔食 其實都好work

本帖最後由 Nbs 於 22-4-7 10:09 編輯

我試過一兩次
但要返工有消耗,唔食早餐唔掂,會暈做唔到嘢
第二就係6 點我都未放工。。。


別墅

積分: 883


14#
發表於 22-4-8 13:04 |只看該作者
vicvickyy 發表於 22-4-6 17:11
知道食蛋做早餐對備孕好
但上班一族朝早真係無咁多時間烚蛋
同埋係公司食蛋會好大陣味

本帖最後由 Sophia2022 於 22-4-11 20:07 編輯

食烚蛋都會好大浸味?我成日朝早食哦,同事都會mit蛋殼係度食都聞唔到烚蛋味
如果你覺得冇咁多時間烚蛋,其實大家樂早餐都有熟拾蛋買或者你一起身就dum隻雞蛋係電飯煲,然後俾水蓋過隻蛋,再刷牙洗面,其實洗完面後都熟了五成,著埋衫準備出門返工其實果一隻雞蛋咩都熟晒啦,咁咪用保鮮袋包住擰返公司食,食一隻蛋雞蛋(emoji)幾淡食完,唔怕的


子爵府

積分: 11849


15#
發表於 22-4-8 13:50 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 siugocandy 於 22-4-8 13:50 編輯

飲豆奶,牛奶,烚蛋,三文治,粟米片,滴雞精


大宅

積分: 4888


16#
發表於 22-4-8 16:20 |只看該作者
本帖最後由 JM0910 於 22-4-9 08:28 編輯
Sophia2022 發表於 22-4-8 13:04
食烚蛋都會好大浸味??點解我覺得冇味(emoji)(emoji)(emoji),我成日朝早食哦,同事都會mit蛋殼係度食都 ...

我都正想問烚蛋會有咩味?
我日日都係帶烚蛋返公司食架喎。都唔覺得有味。同埋烚隻蛋真係好快架咋。
真係無時間咪夜晚烚定,我都係夜晚整定。因為我會整埋番薯順便烚隻蛋


別墅

積分: 883


17#
發表於 22-4-8 17:47 |只看該作者
JM0910 發表於 22-4-8 16:20
我都正想問烚蛋會有咩味?
我日日都係帶烚蛋返公司食架喎。都唔覺得有味。同埋烚隻蛋真係好快架咋。
真係 ...

本帖最後由 Sophia2022 於 22-4-11 21:54 編輯

聞唔到隻烚蛋有咩大浸味。
唔係咩炒蛋 酸辣煎炸蛋,純一隻烚蛋,如果咁都影響同事,食三文治或m記早餐d味仲勁


別墅

積分: 883


18#
發表於 22-4-8 17:57 |只看該作者
JM0910 發表於 22-4-8 16:20
我都正想問烚蛋會有咩味?
我日日都係帶烚蛋返公司食架喎。都唔覺得有味。同埋烚隻蛋真係好快架咋。
真係 ...

本帖最後由 Sophia2022 於 22-4-11 22:43 編輯

.


別墅

積分: 883


19#
發表於 22-4-8 18:11 |只看該作者
Sophia2022 發表於 22-4-8 17:57
本帖最後由 Sophia2022 於 22-4-11 22:43 編輯

.

本帖最後由 Sophia2022 於 22-4-11 22:44 編輯

冇野可以阻到自己想去生仔果種心態,烚隻雞蛋咁小事都好似咁難咁,正如備孕咁,備孕心態都唔正確都冇決心,其實冇咩必要生 ,索性唔好備,反正又晒時間又食埋d備孕嘅野,連食隻烚雞蛋都覺得好似好難好晒時間咁又覺得食隻烚蛋有味好影響到人咁,真係索性唔好生,食隻烚蛋都晒時間了,其實生仔教仔仲晒時間


別墅

積分: 883


20#
發表於 22-4-8 18:36 |只看該作者
Sophia2022 發表於 22-4-8 18:11
本帖最後由 Sophia2022 於 22-4-8 18:14 編輯

即係冇野可以阻到自己想去生仔果種心態,烚隻雞蛋咁小事 ...

本帖最後由 Sophia2022 於 22-4-11 21:57 編輯

真係諗唔到有咩其他早餐健康又適宜備孕早餐而且最緊要少味過烚蛋,就算唔備孕,每日一隻烚蛋都好事來,番薯,粟米,咪仲冇時間去蒸熟,雞精會唔會嫌腥,沖杯備孕奶粉飲飲杯叮杯溫熱嘅鮮奶再食件三文治,定係番茄瘦肉打隻雞蛋通粉,咪仲晒時間?其實雞蛋最易煮又最易熟又營養,到你真正有咗,可能見到雞蛋都想嘔唔定,備孕前食定雞蛋啱嘅啦,記得有時間食埋葉酸啦,真係烚隻蛋都冇時間咪隔夜整好一係出去俾錢去大家樂買隻熟蛋,冇野難到你。Anyway,見到你咁真係想push下你,我都想樓主你備孕造人成功。


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo