懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   1


複式洋房

積分: 144


1#
發表於 23-10-9 16:05 |只看該作者
阿媽話呀b發燒係因為長高


複式洋房

積分: 292


2#
發表於 23-10-9 16:23 |只看該作者
標高個種發燒喊得特別勁架我覺得 我以前聽過有人會叫做發骨燒


禁止訪問

積分: 110


3#
發表於 23-10-9 16:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 144


4#
發表於 23-10-9 17:16 |只看該作者
我就係驚佢keep住標高,擔心佢會成日病喳,呢排又真係病得密左,高燒低燒都有


洋房

積分: 58


5#
發表於 23-10-9 17:35 |只看該作者
聽人講過出牙仔同長高都會發燒,不過唔知係咪真,我個醫生反而話小朋友個底打得好啲,就無咁易病


複式洋房

積分: 273


6#
發表於 23-10-9 17:55 |只看該作者
呢排開始秋涼得黎有時又好熱,係會容易感冒少少....我個仔之前都有排燒得好密,有人介紹我轉neuropro話會好啲,我轉左之後touchwood個仔都真係無乜病過,你有興趣就睇下啦


男爵府

積分: 6468


7#
發表於 23-10-10 00:41 |只看該作者
長高同發燒完全冇關
牙痕周圍咬, 唔衛生細菌感染, 就會發燒, 所以同出牙 "勉強" 有D 關係 (但牙痕都冇話一定要出牙)
感染就發燒, 就係咁簡單

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo