自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


水晶宮

積分: 74674


1#
發表於 昨天 07:34 |只看該作者
估2百人篩選、面试.審核,認可,最後约5%入職,揾工太不容易,18人争1個位,不知還以為大公司請人,咁畢業生,失業人仕,等待人仕、轉職人仕,高中年等,有什麼出路大家講下?(吹下水)
attach0/tmp/phpBp6ECu
attach1/tmp/phpCjWD9O


大宅

積分: 2204


2#
發表於 昨天 08:02 |只看該作者

回覆樓主:

通街失業生同被退休人士,冇眼睇!
停止輸入外勞啦!


水晶宮

積分: 74674


3#
發表於 昨天 08:06 |只看該作者
追夢者 發表於 26-6-21 08:02
通街失業生同被退休人士,冇眼睇!
停止輸入外勞啦!

好提出!讀咁多年書及有經驗人仕去做保安或步兵,估社會問題?


瑪瑙宮

積分: 138492

馬年勳章


4#
發表於 昨天 08:15 |只看該作者
追夢者 發表於 26-6-21 08:02
通街失業生同被退休人士,冇眼睇!
停止輸入外勞啦!

通街?真係唔覺
ps唔代表我認同輸入外勞


瑪瑙宮

積分: 138492

馬年勳章


5#
發表於 昨天 08:22 |只看該作者
brother4 發表於 26-6-21 08:06
好提出!讀咁多年書及有經驗人仕去做保安或步兵,估社會問題?

你講咁多野, 首先你自己就留港消費先再嘈。
個個唔係香港消費, 老闆賺唔到錢, 梗偏向請平價勞工啦。
樓主淨係嘈人, 從來唔話自己


象牙宮

積分: 222709

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


6#
發表於 昨天 08:29 |只看該作者
cbeyond 發表於 26-6-21 08:22
你講咁多野, 首先你自己就留港消費先再嘈。
個個唔係香港消費, 老闆賺唔到錢, 梗偏向請平價勞工啦。
...

退後一步,想根本長貧難顧,好似一間百年老店,食物唔得,服務唔得,而且價錢又高,叫人點光顧?

服務好,價格有吸引力,顧客自然會入嚟~

問題係,香港營商環境,成本太高~
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


水晶宮

積分: 74674


7#
發表於 昨天 08:30 |只看該作者
cbeyond 發表於 26-6-21 08:22
你講咁多野, 首先你自己就留港消費先再嘈。
個個唔係香港消費, 老闆賺唔到錢, 梗偏向請平價勞工啦。
...

面對現實,北上消费是常態,自己是老實人,有上一定認的 你冇上去?


水晶宮

積分: 74674


8#
發表於 昨天 08:38 |只看該作者
大力大力 發表於 26-6-21 08:29
退後一步,想根本長貧難顧,好似一間百年老店,食物唔得,服務唔得,而且價錢又高,叫人點光顧? :igiveup ...

是的,另外再加上預制菜,限時,黑面,收碟快,4人枱要坐4人D碟杯冇空間放。。。加速佢地game over


瑪瑙宮

積分: 138492

馬年勳章


9#
發表於 昨天 08:38 |只看該作者
brother4 發表於 26-6-21 08:30
面對現實,北上消费是常態,自己是老實人,有上一定認的 你冇上去?

我有北上, 但消費重心仍然係香港。
國內消費最多都係10%左右
呢幾日假期, 我係香港用左6千幾蚊, 拼多多買左唔夠100蚊。
咁, 你點睇呀
不如你都咁做, 90%香港消費, 國內你咪用幾%囉


珍珠宮

積分: 44340


10#
發表於 昨天 08:44 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 mizuho 於 26-6-21 08:45 編輯

均真都夠膽講?
假髮孫係智商失衡?day one就鬧佢個人才移民政策超多問題!
超唔喜歡賤侵但佢真係手起刀落將個要求門檻提到好高,搞到啲大企業現在要招聘外籍真係考慮再考慮,眼見確實少了好多。
唔識英文學外國都應該虛心學習國內超一線城市嘅做法!年年花咁多錢送咁多官員商家嚟學(飲)習(食),冇可能唔研究國內人才引入政策,要求係必須對口就業多年,對工資要求係必須有繳稅證明,單位資質必須有乾淨社保紀錄…香港係中門大開,來者不拒!


水晶宮

積分: 74674


11#
發表於 昨天 08:47 |只看該作者
cbeyond 發表於 26-6-21 08:38
我有北上, 但消費重心仍然係香港。
國內消費最多都係10%左右
呢幾日假期, 我係香港用左6千幾蚊, 拼多 ...

原來一樣,90%在港消費 拼多多也一樣,可能同路人 自己是最低工资,收入一定比你差,6千消费不起,昨晚找卡點約三千,北上昨天消费是一日人工,計一個月约4天,咁26天在港消費,同你也一樣9成


瑪瑙宮

積分: 138492

馬年勳章


12#
發表於 昨天 08:49 |只看該作者
大力大力 發表於 26-6-21 08:29
退後一步,想根本長貧難顧,好似一間百年老店,食物唔得,服務唔得,而且價錢又高,叫人點光顧? :igiveup ...

無錯, 多方面問題
但樓主永遠只集中係,60歲無人請問題上。
好似呢幾日假期, 我唔只一次,聽到點解唔見某某, 佢話要放假喎。
服務性行業, 假期都放假, 點會有服務。


珍珠宮

積分: 44769

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


13#
發表於 昨天 08:53 |只看該作者
brother4 發表於 26-6-21 08:06
好提出!讀咁多年書及有經驗人仕去做保安或步兵,估社會問題?

外賣員、Uber司機,其中有相當比例是失業之後的無奈之舉



瑪瑙宮

積分: 138492

馬年勳章


14#
發表於 昨天 08:56 |只看該作者
brother4 發表於 26-6-21 08:47
原來一樣,90%在港消費 拼多多也一樣,可能同路人 自己是最低工资,收入一定比你差,6千消费 ...

不如閣下講吓,你有每月實際幾多錢係在港消費啦
同路人
大叔, 你北上唔係返工, 都計埋, 無野嘛
若果計, 你直頭無資格嘈請外勞, 你自己咪當自己係外勞囉。


子爵府

積分: 10898


15#
發表於 昨天 08:57 |只看該作者
本帖最後由 Kennedyjason 於 26-6-21 08:59 編輯

回覆 大力大力 的帖子

死局

香港地病態式加價賺到盡風氣再係咁落去真係死得.
業主: 好生意加租,賺到盡
商店: 加租就加價,賺到盡僱主: 壓價或縮皮,請外勞,賺到盡
消費者: 收入追不上或物價貴,減消費或北上

現況美伊戰引發通脹就無計.


男爵府

積分: 6426


16#
發表於 昨天 08:57 |只看該作者
cbeyond 發表於 26-6-21 08:38
我有北上, 但消費重心仍然係香港。
國內消費最多都係10%左右
呢幾日假期, 我係香港用左6千幾蚊, 拼多 ...

現在北上消費不平,昨天去南山吃午飯3人要400人民幣,咖啡3人要140人民幣,條街全是年輕男女,我以為去了日本soho 區,今天深圳本土人消費得起,人人有社保,感覺不會慳著使


珍珠宮

積分: 30943


17#
發表於 昨天 09:01 |只看該作者

回覆樓主:

乜鬼都網購
朋友連蒜頭薑都網購
話平過靚過香港買好多
仲話用唔曬送畀人都好


水晶宮

積分: 74674


18#
發表於 昨天 09:05 |只看該作者
cbeyond 發表於 26-6-21 08:56
不如閣下講吓,你有每月實際幾多錢係在港消費啦
同路人
大叔, 你北上唔係返工, 都計埋, 無野 ...

北上不一定去,因有朋友才北上,上面又熱又晒及商埸冷埸不足,北上好辛苦,出晒汗 想做外勞有介紹?


侯爵府

積分: 24777


19#
發表於 昨天 09:07 |只看該作者
年輕一代真惨, 前路汒汒


水晶宮

積分: 74674


20#
發表於 昨天 09:08 |只看該作者
ocarebear 發表於 26-6-21 09:01
乜鬼都網購
朋友連蒜頭薑都網購
話平過靚過香港買好多

可以,但中伏也不少
attach0/tmp/php8S7UPM
attach1/tmp/php6uxYbJ

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo