自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   7


子爵府

積分: 11375


1#
發表於 前天 14:55 |只看該作者
本帖最後由 李家承 於 26-6-23 14:56 編輯

請問有無人打過骨針?請問邊到打同咩價錢?痛唔痛?有無副作用?可以分享嗎?謝謝。


象牙宮

積分: 235774


2#
發表於 前天 16:46 |只看該作者

回覆樓主:

奶奶在生時有政府醫院打,無聽佢講唔舒服


珊瑚宮

積分: 107886

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 瞓得好勳章 笑得好勳章


3#
發表於 前天 17:29 |只看該作者
我家人喺政府診所打,打喺肚皮,無聽過佢話痛。
醫生寫紙要自己買針,半年打一次,支針要2千幾。


子爵府

積分: 11375


4#
發表於 前天 17:32 |只看該作者
無話可說 發表於 26-6-23 16:46
奶奶在生時有政府醫院打,無聽佢講唔舒服

明白了,謝謝


子爵府

積分: 11375


5#
發表於 前天 17:33 |只看該作者
Lihoma 發表於 26-6-23 17:29
我家人喺政府診所打,打喺肚皮,無聽過佢話痛。
醫生寫紙要自己買針,半年打一次,支針要2千幾。 ...

私家大約4000蚊左右,我諗緊威院打還是仁安醫院打?


珊瑚宮

積分: 107886

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 瞓得好勳章 笑得好勳章


6#
發表於 前天 17:38 |只看該作者
李家承 發表於 26-6-23 17:33
私家大約4000蚊左右,我諗緊威院打還是仁安醫院打?
家人以前去政府醫院覆診時順便打針,現在政府醫院話唔打,叫晒去政府診所打。


水晶宮

積分: 61243


7#
發表於 前天 17:47 |只看該作者
基本上一年打兩次,打肚皮,沒有副作用,打完後,我有照骨質,骨密度是有改善。

點評

333s    發表於 昨天 07:53


水晶宮

積分: 64718

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章


8#
發表於 前天 17:50 |只看該作者

回覆樓主:

prolia 好


子爵府

積分: 11375


9#
發表於 前天 18:39 |只看該作者
Lihoma 發表於 26-6-23 17:38
家人以前去政府醫院覆診時順便打針,現在政府醫院話唔打,叫晒去政府診所打。
...

oic


子爵府

積分: 11375


10#
發表於 前天 18:39 |只看該作者
MariaTsui 發表於 26-6-23 17:47
基本上一年打兩次,打肚皮,沒有副作用,打完後,我有照骨質,骨密度是有改善。
...

是否正常就唔洗打?


子爵府

積分: 11375


11#
發表於 前天 18:40 |只看該作者
Pulmma 發表於 26-6-23 17:50
prolia 好

仁安就是打依款針。


水晶宮

積分: 61243


12#
發表於 前天 18:45 |只看該作者
李家承 發表於 26-6-23 18:39
是否正常就唔洗打?

照骨質密度之後,如果是負數到某個數,醫生會建議你打針,如不是太嚴重,可以食鈣片,及維他命D。


男爵府

積分: 5736


13#
發表於 前天 19:08 |只看該作者
李家承 發表於 26-6-23 14:55
請問有無人打過骨針?請問邊到打同咩價錢?痛唔痛?有無副作用?可以分享嗎?謝謝。
...

請問負幾多要打針?


子爵府

積分: 11375


14#
發表於 前天 19:20 |只看該作者
師妹 發表於 26-6-23 19:08
請問負幾多要打針?

我都唔識睇,好似2.1?


子爵府

積分: 11375


15#
發表於 前天 19:21 |只看該作者
MariaTsui 發表於 26-6-23 18:45
照骨質密度之後,如果是負數到某個數,醫生會建議你打針,如不是太嚴重,可以食鈣片,及維他命D。
...

oic,thx


男爵府

積分: 9677


16#
發表於 昨天 00:19 |只看該作者
不是一勞永逸的,隔一段時間要再打針


子爵府

積分: 11375


17#
發表於 昨天 07:27 |只看該作者
Kate111 發表於 26-6-24 00:19
不是一勞永逸的,隔一段時間要再打針

我諗唔處理有咩後果?醫生話嚴重


水晶宮

積分: 61243


18#
發表於 昨天 07:37 |只看該作者
李家承 發表於 26-6-24 07:27
我諗唔處理有咩後果?醫生話嚴重

醫生說得無錯,效果很嚴重,現在打骨針,只是一年打兩次,想效果好,可加食鈣片和維他命D,另加做運動和晒太陽,我曾在醫院見到一個病人,就是沒有理會,結果曾經骨折,最麻煩是骨質密度太低,普通一年打兩次骨針已經不足夠,要每日都打骨針,好似糖尿病人控制不好一樣,每天都要打,而且是自己打骨針,病人都有說後悔沒有早處理。


象牙宮

積分: 239620


19#
發表於 昨天 07:52 |只看該作者
李家承 發表於 26-6-23 14:55
請問有無人打過骨針?請問邊到打同咩價錢?痛唔痛?有無副作用?可以分享嗎?謝謝。
...

老媽政府醫院打骨針。打几年了。有需要難道 而不打嗎??? 針痛似蚊咬。骨折強迫被拉直, 痛几万倍。 骨手術后之痛比打針, 痛几万倍。 (怕痛) 打針時人尽放松。

沒有需要, 醫生不會給你打骨針的。服藥 + 晒太陽。


想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


水晶宮

積分: 61243


20#
發表於 昨天 08:00 |只看該作者
本帖最後由 MariaTsui 於 26-6-24 08:01 編輯
李家承 發表於 26-6-23 19:20
我都唔識睇,好似2.1?

是負2.1?如果腎沒有問題,政府一般會開保骨藥,但這款藥會傷腎,不可長期食,不是鈣片,私家就可能叫你打骨針,副作用教少。


首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo