自由報料

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 8045


1#
發表於 10-10-7 01:31 |只看該作者
JOIN左和X 2G $35/月,
點知原來呃人,
我問個SALE,佢話每個月都係$35,
跟住睇張單,佢寫住首月$58,
咁我咪問SALE囉,佢又話會扣埋WO,
點知用左2個月後,
佢要我畀錢囉,我明明預交左$100,
係都係第三個月先交多$5姐,
問返門市,
佢話係頭果一個月係$58,
之後先$35,


SO係呢度提下各位MAMA簽單果時要睇清楚呀!

我覺得係間公司要個SALE咁做,
SALE只係幫人呃果個...


彩鑽殿

積分: 718550

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


2#
發表於 10-10-7 14:11 |只看該作者
咁佢地真係好衰wor.


大宅

積分: 4678


3#
發表於 10-10-7 15:01 |只看該作者
咁都得??


禁止訪問

積分: 114


4#
發表於 10-10-8 00:25 |只看該作者

回覆 1# hellocat0223 的文章

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 314


5#
發表於 10-10-8 01:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8045


6#
發表於 10-10-8 02:03 |只看該作者
仲有一樣好緊要既野,我都未講,
就係我平時好少講電話,但我上網CHECK D分鐘數就好快爆...雖然都未爆,但D分鐘就好似用得好快咁囉,我又唔多傾電話既人黎既...


男爵府

積分: 5264


7#
發表於 10-10-8 09:35 |只看該作者
和X 就係3...佢成日都唔聲唔聲就收左你錢...
婆婆本來一個月都係$2-30,但係近一個月收佢$6-70...咁我打上去問點解之後佢話幫佢加左個Hello Ring....我同佢d Sales講這個電話一開台時已講過咩都唔加...但係做咩又冇啦啦加左...之後個sales都唔識答我...佢只係識得講我幫你cut左佢喇....之前用左ge唔洗交....


侯爵府

積分: 23462

虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


8#
發表於 10-10-8 09:37 |只看該作者
無奸不商呀, 間間企業都無企業良心, 做消費者唯有時刻保持高度警惕啦


大宅

積分: 4467


9#
發表於 10-10-8 11:02 |只看該作者
其實無呃人,因為回贈係要下一個月先有,咁計返個個月都係$35。


伯爵府

積分: 15677

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


10#
發表於 10-10-8 11:12 |只看該作者
我妹妹用左2年都無打爆分鐘,今年再續約,之後2個月都突然多左$150左右/月,咪打上台問問囉,佢話我妹妹打多左分鐘,再寄通話既詳細月單俾妹妹,原來cs話飛線回固網電話都照計分鐘,我妹妹梗係剷佢地喇,有乜理由用固網電話都計分鐘架,痴線架.....最後都退番d錢俾我妹妹.


侯爵府

積分: 24521

2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 10-10-8 11:17 |只看該作者
咁真係明屈喎....飛線固網要收....咁飛嚟做咩呀....不如用手提傾

原帖由 mingchan122 於 10-10-8 11:12 發表
我妹妹用左2年都無打爆分鐘,今年再續約,之後2個月都突然多左$150左右/月,咪打上台問問囉,佢話我妹妹打多左分鐘,再寄通話既詳細月單俾妹妹,原來cs話飛線回固網電話都照計分鐘,我妹妹梗係剷佢地喇,有乜理由用固網電話 ...


大宅

積分: 4908

環保接龍勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 10-10-8 11:29 |只看該作者
我都係3台, 上個月比佢屈咗我$110, 上網check 月結單, 話我上網over 咗約10mb, 我係一個全職媽媽, 我係屋企都用屋企電腦啦, 點會用手機上網先得架, 打去cs永遠無人聽電話, 去門市又排長龍, 問到個sales 都係話要比, check 唔到上咗咩網, 咁即係明屈我啦, 如果唔係簽咗約, 我即刻cut鬼咗佢, 真係激c 我.....~~~
如果諗住出 iphone 4 的朋友, 唔好因為佢平而選佢, 出機平, 日後都係補番比佢


伯爵府

積分: 15677

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


13#
發表於 10-10-8 12:50 |只看該作者
原帖由 katie0921 於 10-10-8 11:17 發表
咁真係明屈喎....飛線固網要收....咁飛嚟做咩呀....不如用手提傾


咪係.....但打去cs時一定要夠惡,同埋阿妹話有時3既cs的職員,呢個講既同第二個講既唔同嗗,即是第一次打去話唔退錢,之後再打去第二個又話退番錢俾佢,真係好奇怪!!


男爵府

積分: 8045


14#
發表於 10-10-8 20:31 |只看該作者
我用2G PLAN,佢個熱線永遠都無人聽,
去門市都好鬼多人...
用儲值仲方便!


原帖由 babyfei 於 8-10-2010 11:29 AM 發表
我都係3台, 上個月比佢屈咗我$110, 上網check 月結單, 話我上網over 咗約10mb, 我係一個全職媽媽, 我係屋企都用屋企電腦啦, 點會用手機上網先得架, 打去cs永遠無人聽電話, 去門市又排長龍, 問到個sales 都係話要比, ...


禁止訪問

積分: 7997


15#
發表於 10-10-8 23:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8045


16#
發表於 10-10-8 23:29 |只看該作者
加多$30都唔會用佢啦
佢個網LOAD得又慢,
好多時都上唔到既,
想CHECK下分鐘都難!

今日申請左電X數碼,
個價錢幾低,
不過唔知好唔好用~~
聽日用下先.

原帖由 VANESSAT 於 8-10-2010 11:01 PM 發表
近來還有新招, 話用緊可以提升質素, 話配合到來緊的4G, 有專人送上張咭, 問你有無問題... 之後咁係問佢價錢有無變, 佢話貴多30多元, 我現在用緊 $35/850分鐘,跟住我就話無想過要加月費, 你$35這個 價錢唔只一間, 我 ...


禁止訪問

積分: 7997


17#
發表於 10-10-14 20:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo