跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3074


1#
發表於 10-12-9 16:44 |只看該作者
我仲未開始烚呀! 想問下係咪用清潔劑洗完
放入個消毒煲, 烚完之後放返入個膠箱就ok架喇?

同埋係咪要烚好多次架?


大宅

積分: 1950


2#
發表於 10-12-10 10:36 |只看該作者
咁早烚?!仲有成個月wow!!!咁早整, 唔怕積細菌??
緊張媽咪~
其實我諗住用微波爐叮叮~5分鐘搞掂!


大宅

積分: 3074


3#
發表於 10-12-10 11:51 |只看該作者
我d 朋友一早烚架..佢地仲話要烚4-5次...
個奶咀先會軟
所以我都唔知係唔係應該咁早烚囉...
呢排真係好多野整
走佬袋都未執好, 又怕執漏, 袋野都好重下呀!!


子爵府

積分: 13095

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


4#
發表於 10-12-10 11:56 |只看該作者
如果你打算而家放入雪柜, 就要等奶樽入面d水氣水珠走哂先, 如果吾係到時拎返出黎, 會一陣up味架
一係你每星期都烚一次, 確保無菌, 用之前再烚一次


大宅

積分: 1950


5#
發表於 10-12-10 14:48 |只看該作者
係ga? 我又未聽過一早烚定呀?
不過本身d 奶咀我覺得已經好軟, 同埋自己餵人奶, 所以都唔會咁快搞住
驚一陣變左積細菌. 寧願日日拎去烚/叮.
快d 好搞啦, 個肚一日一日大. 出街都小心d 啦~

原帖由 晴晴豬媽媽 於 10-12-10 11:51 發表
我d 朋友一早烚架..佢地仲話要烚4-5次...
個奶咀先會軟
所以我都唔知係唔係應該咁早烚囉...
呢排真係好多野整
走佬袋都未執好, 又怕執漏, 袋野都好重下呀!! ...


大宅

積分: 1088


6#
發表於 10-12-10 15:01 |只看該作者
原帖由 晴晴豬媽媽 於 10-12-9 16:44 發表
我仲未開始烚呀! 想問下係咪用清潔劑洗完
放入個消毒煲, 烚完之後放返入個膠箱就ok架喇?

同埋係咪要烚好多次架?


是,一定要烚,還要烚很多次,因為若奶咀太新是太硬,這樣bb是會很難吸吮的。因此,一個月前烚定也差不多吧!每天烚一次,隻隻奶咀的硬度也不一樣,未必4、5 次便可以,多烚沒有問題,沒有影響的,只要放好便可以了!到真正需要用時,每天也會清洗,所以不用怕。

我頭兩胎也是餵人奶的,但仍有一早預備,因怕有一刻不能埋身餵沒有奶咀便麻煩。而且餵人奶的媽媽更應多烚一點,因為若bb習慣了吮媽媽乳頭,是需要時間去適應用奶咀的。如果奶咀不夠軟,bb可能要偷懶不去吮的呢!


大宅

積分: 1088


7#
發表於 10-12-10 15:04 |只看該作者
原帖由 晴晴豬媽媽 於 10-12-10 11:51 發表
我d 朋友一早烚架..佢地仲話要烚4-5次...
個奶咀先會軟
所以我都唔知係唔係應該咁早烚囉...
呢排真係好多野整
走佬袋都未執好, 又怕執漏, 袋野都好重下呀!! ...


我也未執走佬袋,不用太擔心!其實有些東西是不要立即帶入醫院的。最重要是帶個人同自己身份証!有些東西可以待bb出世後,等老公帶去便可,不用一次果把所有東西帶去,這樣真的會很重呢!


別墅

積分: 709

好媽媽勳章


8#
發表於 10-12-10 15:25 |只看該作者
唔好意思, 有個低能問題

烚的意思同steamer蒸一樣, 奶咀都係一樣要steam多次先用好d啦, 呵??


侯爵府

積分: 21457


9#
發表於 10-12-10 15:39 |只看該作者
我呀媽都係話用之前要烚幾次先可以用架,
因為有菌同有陣味,不過得閒烚下佢,
都得架,總之用之前至少烚左3-4次會安全D,
清潔劑我唔落喎,一陣去唔到咁咪殘留左係奶樽度囉...
我以前讀化學個D,其實細菌係好高溫的底下,
會殺死的,所以用消毒奶煲係咁高溫殺死都OK,
又或者用返傳統的用一大煲熱水烚下佢,
再用奶煲,萬無一失,但我唔落清潔劑個D了,
越少呢D越好呀!


複式洋房

積分: 238


10#
發表於 10-12-10 16:50 |只看該作者

回覆 9# 花花b 的文章

請問妳哋用玻璃定膠奶樽?唔知邊樣好


複式洋房

積分: 386


11#
發表於 10-12-10 19:49 |只看該作者
我聽一個媽媽講玻璃奶樽重D, 透熱力高, 第時阿B自己拿住就會重D同埋易"辣"親. 但就會耐用D. 而亦有人講玻璃奶樽易裂又唔易察覺到.
我想膠奶樽唔會識放有毒物質應該OK同好D.

原帖由 跳跳虎2011 於 10-12-10 16:50 發表
請問妳哋用玻璃定膠奶樽?唔知邊樣好


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 10-12-10 19:52 |只看該作者
我最驚係買玻璃樽
到時BB拎住自己飲...
唔小心整跌左...危險

所以膠樽會好D
不過呢...怕的話
咪每三個月買過批新LAW
原帖由 ChocoRoyce 於 10-12-10 19:49 發表
我聽一個媽媽講玻璃奶樽重D, 透熱力高, 第時阿B自己拿住就會重D同埋易"辣"親. 但就會耐用D. 而亦有人講玻璃奶樽易裂又唔易察覺到.
我想膠奶樽唔會識放有毒物質應該OK同好D.

...


侯爵府

積分: 21457


13#
發表於 10-12-10 22:47 |只看該作者
原帖由 跳跳虎2011 於 10-12-10 16:50 發表
請問妳哋用玻璃定膠奶樽?唔知邊樣好

初頭我想買玻璃架,因為佢健康D,
D膠始終唔太好,不過咁,玻璃危險,
你沖好奶下下要自己拎住餵BB,
當BB大左自己識拎奶樽唔可以比佢拎玻璃,
驚佢會打爛整傷,所以我都係買左膠架咋,
同埋玻璃重手D,熱D架....


複式洋房

積分: 238


14#
發表於 10-12-11 10:51 |只看該作者

回覆 1# 花花b 的文章

睇嚟都要買膠樽好d,多謝大家意見


大宅

積分: 3074


15#
發表於 10-12-12 11:21 |只看該作者
我都係諗住餵人奶, 咪就係因為怕出唔到奶, 所以都諗住烚定先~
但係又唔知邊款烚奶器好喎, 我用豬豬奶樽架..佢又冇出烚奶器><

我玻璃同膠都有買, 玻璃o向屋企用, 膠第二時出街用, 輕d嘛, hoho~

走佬袋好少野? 但係..d 巾呀,bb片呀, tissue呀, 防漏墊唔係要拎架咩? 如果唔係會比姑娘鬧架喎...同埋我聽人講, 廣華係冇暖水壺架, 要自己拎.....所以我成日都話走佬袋好多野拎囉...help


大宅

積分: 1088


16#
發表於 10-12-12 22:06 |只看該作者
原帖由 晴晴豬媽媽 於 10-12-12 11:21 發表
我都係諗住餵人奶, 咪就係因為怕出唔到奶, 所以都諗住烚定先~
但係又唔知邊款烚奶器好喎, 我用豬豬奶樽架..佢又冇出烚奶器><

我玻璃同膠都有買, 玻璃o向屋企用, 膠第二時出街用, 輕d嘛, hoho~

走佬袋好少野? 但係. ...


唔好諗住餵人奶便不用奶樽,我頭兩胎也全人奶,但我仍有用奶樽,因為有時可以泵出來比老公餵的。因此,奶樽一定要早點steam定,否則想用時沒有便麻煩了!

我一直也堅持用玻璃樽,因為清洗容易一點和乾淨一點,亦不會容易留下清洗劑在樽裏。膠樽有裂痕是不容易察覺得到的,相反玻璃樽才容易發現,因為一有裂縫的玻璃瓶基本也會破的。

其實不一定要買同一品牌的烚奶器,只要合用和方便便沒有問題吧!


男爵府

積分: 5296


17#
發表於 10-12-13 14:54 |只看該作者
咁我又想問, 烚好左d奶樽要放在那??


別墅

積分: 540


18#
發表於 10-12-13 18:05 |只看該作者
我都想知.


大宅

積分: 1088


19#
發表於 10-12-13 23:38 |只看該作者
原帖由 yukisch 於 10-12-13 14:54 發表
咁我又想問, 烚好左d奶樽要放在那??


我一向的做法都是待奶樽涼了,然後會放在雪櫃裏,用時會再用滾水「浪」樽才會使用。


侯爵府

積分: 22131

叻叻勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


20#
發表於 10-12-14 12:42 |只看該作者
我學陪月時..都教steam完的奶樽攤凍放入雪櫃
但昨日有人問我..我教佢呢個方法...
佢居然話未聽過 (佢好多朋友都生過b的)
佢地話買個放杯果d膠盒...就咁放係度..
唔駛放入雪櫃就得...咁咪會有菌law?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo