論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6731


1#
發表於 11-4-9 10:08 |只看該作者
請問知唔知出左 VISA 之後仲要等幾耐到港 ?
我間 AGENT 話仲要等 4 星期才可到港, 我果個係菲傭,
其實係咪真係咁耐時間


男爵府

積分: 7962

畀面勳章


2#
發表於 11-4-9 12:09 |只看該作者
本帖最後由 fw9166 於 11-4-9 12:10 編輯

回覆 lawpoohpooh 的帖子

基本上已出VISA<佢一寄出到菲國辦文件+工人驗身, 再訂埋7-10日後之機票=唔洗14天囉

再追爆AGENT(因AGENT真係懶得跟,所以至覆你1個月)再等工人抵港後立即帶佢驗多一次身...因菲律賓驗身信唔過(我工人係菲全PASS,但在港驗身有發炎.....)mouth:mouth:" />


男爵府

積分: 6731


3#
發表於 11-4-9 12:57 |只看該作者
回覆 fw9166 的帖子

唔該哂你,


民房

積分: 26


4#
發表於 11-4-9 13:41 |只看該作者
相信要三星期


大宅

積分: 2176


5#
發表於 11-4-14 14:51 |只看該作者
請問菲傭到港后, 幾多天才可以接她呢? 我的agent要用一星期, 因爲他們話要幫她做身份証, 驗身和taining, 出糧的日期應該從她到港的日子計起還是從我接她的第二天開始呢?


大宅

積分: 2176


6#
發表於 11-4-14 14:53 |只看該作者
晤記得講, visa出后,我的菲傭要三個多星期才到港, 再加一個星期才到我家。


男爵府

積分: 6731


7#
發表於 11-4-14 16:38 |只看該作者
嘩 ! 即出完VISA要再等成個月 , 因為AGENT 佢地一定搵平 AIRLINE 比佢地來港, 有時平野唔係日日 有機位, 我地D 時間就係咁過


子爵府

積分: 12082


8#
發表於 11-4-14 18:27 |只看該作者
lawpoohpooh 發表於 11-4-14 16:38
嘩 ! 即出完VISA要再等成個月 , 因為AGENT 佢地一定搵平 AIRLINE 比佢地來港, 有時平野唔係日日 有機位, 我 ...

我都等左差唔多一個月...仲要係寫左加快信...都要等咁耐...


男爵府

積分: 6731


9#
發表於 11-4-15 09:41 |只看該作者
咁我都幾好彩喎, 出信後 8日 就批了, 不過仲要時間比佢嚟, 快d 啦唔該, 我晚晚做到成點先訓, 攰....:;pppp:


大宅

積分: 3186


10#
發表於 11-4-15 10:20 |只看該作者
回覆 fw9166 的帖子

我上星期都打左去AGENT到問, 佢話移民局要6個星期先批, 佢地係8/3先幫我交文件去移民局, AGENT仲話移民局批左之後仲要等兩個星期, 個BUN BUN先至黎到HK.
但睇到你地的帖子, 可能兩個星期都唔得, 因為D AGENT 冇句真, 唉, 我都等到頸都長埋啦, 真係早晚做到冇停手............................

HI FW9166
我想問下你話要帶個工人係香港再驗一次, 你係帶佢去邊度驗呀, 幾錢呀?可唔可以PM 資料比我呀.

謝謝
2H MAMA

點評

fw9166  驗身係香港體檢 , 大約$510 工人檢身套餐  發表於 11-4-15 10:37
fw9166  我前工人係肺癆,所以加呢封有力加快信,所以2個星期就批(入境處).
而入境處批了,我就勁追agent&lt;2個星期=抵港,我個死人agent都懶到嘔,我係以後都唔幫佢   發表於 11-4-15 10:36


男爵府

積分: 6731


11#
發表於 11-4-15 11:16 |只看該作者
我間 agent $1800 包埋來港 body check + docs fee

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo