論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 35556

2018復活節勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


1#
發表於 11-4-14 00:58 |只看該作者
工人下個星假返鄉下, 佢要去攞張出境證明, 佢明示暗示多次話如果星期日去整, 條龍會好長, 想我比佢平日去整, 但我一於扮傻, 因為平時佢手腳慢, 我已經幫佢做唔少家務, 加上屋企又有1個小朋友+1個BB, 平時佢去買包米都可以買超過1粒鐘, 如果比佢出去, 即是無左半日, 個大又要溫書考試, BB又"痴身", 所以我決定唔采佢, 點知到我今個星期放假果日, 佢終於開晒口同我講話想呢日下午去整, 如果唔係, 佢下星期就走唔到, 聽完後我真係嬲到呢, 佢咁多個星期日都唔去整, (我覺得佢係因為唔想無左自己的假期而唔去整), 到而家咁急, 即是焗我要比佢去, 但佢又唔諗下, 佢一年都未做滿就話屋企有事要返鄉下我都比佢, 而家佢仲要用埋我D時間, 難得放假想同小朋友溫下書, 點知就要一邊餵住BB食奶, 一邊同呀大來溫書, 真係有工人等如無工人!

佢仲要無響我限時返到屋企, 返到來仲若無其事, 個句SORRY都無! 我黑左佢成晚面, 點知佢第二日仲唔知死, 去買餸買左個半鐘, 返來比我發現佢只係去豬肉檔買左不同用途的肉, 即是佢又去"冷"街啦, 唔係有兩個細, 我真係想即事炒左佢, 叫佢唔駛再返來!

點評

milky_red  係啦,如果佢係話星期日多人,嗰日去咗幾耐,係咪可以叫佢星期日遲返出去囉....  發表於 11-4-15 14:54
fw9166  你扣佢半天假去整囉.....佢實仆到返來博唔扣錢.  發表於 11-4-14 10:24


珍珠宮

積分: 35556

2018復活節勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


2#
發表於 11-4-14 01:03 |只看該作者
我小朋友同我講, 話姐姐同佢講, 如果佢乖, 姐姐就會喺度做多3年!!!
我同老公聽完都不禁冷笑, 佢真係天真, 而家到佢話事? 佢約滿到我都要恭喜佢了, 仲想續約, 想"創"佢!!!!!


男爵府

積分: 8080


3#
發表於 11-4-14 01:44 |只看該作者
你有冇問佢, 你去咁耐去左邊??


大宅

積分: 1452

環保接龍勳章


4#
發表於 11-4-14 02:01 |只看該作者
你自己搏命噴煙, 唔鬧唔罰, 佢又唔痕又唔痛, 佢無事係你有事之嘛。
佢工作時間出去做私人嘢, 你可以氣定神閒扣佢半日人工, 傷佢荷包又唔洗自己傷身>>>>>>win win


大宅

積分: 3529


5#
發表於 11-4-14 02:08 |只看該作者
開門見山同佢講,你可以去但要段鐘扣佢錢,等佢唔好以為真係可以點你,佢不仁在先,成日閃,就唔好怪你同佢計啦


禁止訪問

積分: 6500


6#
發表於 11-4-14 08:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 74328


7#
發表於 11-4-14 10:18 |只看該作者
咪係囉.
佢平日去,無問題架.
你調佢休息日囉.


伯爵府

積分: 15536


8#
發表於 11-4-14 10:19 |只看該作者
我都覺得應該扣半日人工/半日例假, 點可以當無事發生?

佢買餸買咁耐, 你都唔出聲話, 佢梗係下次都一樣啦(如果佢早返, 咪即係話自己之前出去咁耐係蛇王囉?).

你同佢出去買一次餸, 睇下佢個幾鐘係點買既~


男爵府

積分: 9539

畀面勳章


9#
發表於 11-4-14 10:33 |只看該作者
我工人閒日去做visa,我都係扣返佢鐘,總之佢出去幾耐,sunday就遲返幾多出去~


男爵府

積分: 6933


10#
發表於 11-4-14 10:53 |只看該作者
同例假 swap 啦


別墅

積分: 744


11#
發表於 11-4-14 10:54 |只看該作者
我想問下大家咁樣扣假/扣人工, 要唔要同佢地寫張同意書呢?
會唔會比佢地屈無假放/僱主亂扣人工?


大宅

積分: 4240


12#
發表於 11-4-14 14:46 |只看該作者
張機票錢邊個俾?佢做唔切出境證,咪叫佢改機票期lor...再唔係,扣足一日假,咁遲通知,唔係一定要俾佢放假...個工人有問題唔出聲,只有苦了自己...同埋,咁唔滿意,點解準備換人?


子爵府

積分: 10711

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 11-4-14 15:38 |只看該作者
断鐘計 ++++
扣假唧 !
我工人主力負責照顧三隻貓大爺 !!!


珍珠宮

積分: 32725

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 11-4-14 17:31 |只看該作者
扣半曰假low,費事自已唔開心。
    


別墅

積分: 747


15#
發表於 11-4-14 17:55 |只看該作者
我聽我姐姐話無做出境証都可以返到去(菲律賓), 不過要罰錢! 好似罰 6 舊. 叫佢夠膽唔好攞比人罰囉!


男爵府

積分: 9418


16#
發表於 11-4-14 18:02 |只看該作者
你個工人成日諗住攞着數,對付佢就係用方法,唔使嬲,如果唔係盞激死自己,好似要辦私人嘢就扣佢假,成日趁買餸就去行街,就同佢去一次,計時話俾佢知要在指定時間返,話唔聽就出warning letter俾佢


大宅

積分: 1422


17#
發表於 11-4-14 18:35 |只看該作者
你自己唔出聲幫唔到你wor


珍珠宮

積分: 35556

2018復活節勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


18#
發表於 11-4-15 00:16 |只看該作者
比你地提一提, 先醒起可以叫佢調假添, 等佢知道無著數可以攞, 不過當日只係怕佢真係返唔到去, 所以幾嬲都照比佢去!

其實我都好想鬧佢, 但我真係嬲到唔想同佢講嘢囉, 平時有咩嘢, 我都多數會開聲話佢, 但今次, 我真係嬲到....因為又要湊住bb, 又要同大仔溫書, 我都無晒精力丙佢了, 而且, 我諗住黑面, 佢都應該知衰say sorry掛, 但係原來bun bun係唔可以用我地同一標準來衝量, 可能佢地呢d人本身的基因就係咁衰啦!

所以我而家成日想辦法, 究竟我炒左佢, 自己搞唔搞得掂呢?? 因為可以摼返唔少之餘, 仲唔駛激氣加有條友喺屋企篤眼篤鼻!!

以前成日羨慕人有工人, 到而家真係有, 原來係咁煩! 我而家仲期待緊下個星期見唔到佢, 生活都自在d, 食嘢仲可以食豪d都唔肉痛 (因為要益埋比大食嘅佢!!)


男爵府

積分: 9539

畀面勳章


19#
發表於 11-4-15 09:53 |只看該作者
我做法係:
eg工人出去4個鍾,到放假嗰日就照常7點起身做到11點囉~好似返工咁照扣咋嘛~
如果妳工人係專登喺平日局妳比佢出去嘅,咪調轉要佢比平時提早返咁多個鍾返屋企囉~記得提佢唔好遲返wo~~唔係下次要再扣~

點評

mamamom  無錯!!!!
佢同你斤斤計較, 你就周佢兩兩計清。 :D  發表於 11-4-15 13:20

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo