心聲留言

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3810


1#
發表於 11-5-6 23:16 |只看該作者
可以share 一下嗎?
因為下年結婚喇, marco polo hk 各方面都比較符合我同男友的要求, 打算在這兒落訂.
不過想先搜集多d 意見, 或者有無人係去過一些婚宴場地, 覺得幾好的, 都歡迎你們可以 share 給我,
感激 !


大宅

積分: 3810


2#
發表於 11-5-7 00:36 |只看該作者

oh....no one reply me again


公爵府

積分: 27364

好媽媽勳章


3#
發表於 11-5-7 00:49 |只看該作者
我呀我覺得ok架,酒店d人都ok,d野食都係,我果陣做新娘無啖好食,後尾問返d朋友&媽咪都話d餸菜唔錯!而且交通方面我覺得幾好


大宅

積分: 3810


4#
發表於 11-5-7 15:45 |只看該作者
黑白豬 , 多謝你的回覆呀~~ 好彩好食啫.
可否再請問, 你是何時擺酒的 ?
那時你有無有搵公司設計BACKDROP ?


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo