想生BB

跳至

首頁

尾頁
   3


大宅

積分: 2176


1#
發表於 11-8-4 11:48 |只看該作者
我想問下各位jm,等緊bingo飲茶會唔會唔係咁好架~? 我差唔多日日都會飲,今日先醒起呢個問題.....


大宅

積分: 2140


2#
發表於 11-8-4 11:53 |只看該作者
最好戒啦,我連奶茶.擰茶都吾会飲


珍珠宮

積分: 34363

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 開心吸收勳章


3#
發表於 11-8-4 11:54 |只看該作者
我都好好好好.....鐘意飲茶啊! 不過為了生B 就冇乜點飲....好似以前一日飲五柸,依家一個月都冇兩,三柸~ 要忍下喇!!


大宅

積分: 4432


4#
發表於 11-8-4 11:58 |只看該作者

回覆:k.chan_hk 的帖子

係呀~咖啡同茶最好唔好飲~苦瓜、木瓜同香蕉最好都唔好食~~~最各位jm早孕



點評

涼c9  我前晚先食左一個木瓜@@"一次半次會唔會冇咁大影響???  發表於 11-8-5 15:28
Kit_ming  木瓜用來避孕架!!唔好食呀!!!  發表於 11-8-4 15:48
jessying  我成日食苦瓜、木瓜, 怪吾之得我未BINGO喇...><"  發表於 11-8-4 12:49


大宅

積分: 2176


5#
發表於 11-8-4 12:01 |只看該作者
回覆 Babybaby2011 的帖子

哎呀....我早兩星期仲一日一香蕉.....


大宅

積分: 2176


6#
發表於 11-8-4 12:02 |只看該作者
睇黎真係要戒.....我已經戒左咖啡,有時眼訓諗住飲茶好d,但睇黎都係唔得....


別墅

積分: 984


7#
發表於 11-8-4 12:04 |只看該作者
Ayia!!! NONONONONO ga..
Both my western and chinese doctor told me not to drink coke and tea!!!! especially coffee and milk tea. They said its really not good for body and pregnancy ga.. five de stop la.
YOu know I am very silly too. I read many magazine saying that green tea is good for skin and beauty so I drink it everyday but then my chi doc told me to stop too ah because its very "cold" for the body.
Hope these information can help you all la :)
GOod luck ah


大宅

積分: 2719


8#
發表於 11-8-4 12:15 |只看該作者
香蕉都唔食得﹖其實重有咩唔可以食架﹖可唔可以一次過講晒出來﹖謝謝罪


大宅

積分: 2176


9#
發表於 11-8-4 12:26 |只看該作者
回覆 Hunbb 的帖子

謝謝你呀.....睇黎只可以飲室溫水喇~~


大宅

積分: 4432


10#
發表於 11-8-4 12:31 |只看該作者

回覆:k.chan_hk 的帖子

最好係暖水,身體自然無咁凍,保持手腳暖都好重要呀!因手腳凍表示身體血氣唔好,最好調理一下先啦




大宅

積分: 2176


11#
發表於 11-8-4 12:42 |只看該作者
木瓜真係好多jm都強烈話唔好食,我之前曾經睇過一個post,話好多菜都唔得架,有d係涼既要戒~~ 各位jm,要堅持呀~!!


男爵府

積分: 9634


12#
發表於 11-8-4 12:48 |只看該作者
COFFEE真係好難戒呀


大宅

積分: 3643


13#
發表於 11-8-4 12:51 |只看該作者
去到荼餐廳可以飲咩?? 好立克??


別墅

積分: 984


14#
發表於 11-8-4 12:56 |只看該作者
回覆 k.chan_hk 的帖子

Can you tell us what kind of vegetable we should not eat? thanks thanks


複式洋房

積分: 421


15#
發表於 11-8-4 13:04 |只看該作者
奶茶都唔得咩? 我仲剛剛去飲完奶茶添! 以前日日飲咖啡, 依家轉咗飲奶茶啊!


大宅

積分: 2176


16#
發表於 11-8-4 14:54 |只看該作者
回覆 Hunbb 的帖子

我search過有人post話以下...不過呢個係懷孕時要戒既


飲品: 豆漿, 咖啡, 奶茶, 涼茶, 汽水
肉類: 內臟, 羊肉、叉燒 , 燒鴨 , 燒鵝
海產: 蟹, 蠔, 蝦, 龍蝦,魚生 (所有甲殼類海鮮)
蔬菜: 辣椒, 白菜仔, 芥菜, 冬瓜,苦瓜, 絲瓜, 節瓜, 白蘿蔔 (瓜類屬涼性,懐孕初期不宜吃。)
水果: 芒果, 荔枝, 鳳梨, 龍眼 (可吃1, 2 塊 要浸鹽水), 香蕉 (糖太高, 鉀太高, 嬰兒易抽筋), 西瓜,哈蜜瓜, 蜜瓜、榴槤
五穀: 粉絲

加工食品 : 腐乳 , 鹹魚 , 鹹菜, 豆腐 ,薑醋 (懷孕初期不可食, 因為會令子宮收縮引起流產。) 雪糕

調味 : 不可太鹹或太甜 (易引起血壓高)


點評

kumasanky  ”節瓜”可以食架!節瓜最正氣!  發表於 11-8-8 11:04
bankwest  好詳細, thank you!!  發表於 11-8-4 16:00


大宅

積分: 2176


17#
發表於 11-8-4 15:00 |只看該作者
jessying 發表於 11-8-4 12:51
去到荼餐廳可以飲咩?? 好立克??

我頭先都係飲好立克咋...唔可以飲咖啡,奶茶,熱檸茶,又唔想買熱檸水喎...所以咪好立克,阿華田囉...


大宅

積分: 2176


18#
發表於 11-8-4 15:01 |只看該作者
Babybaby2011 發表於 11-8-4 12:31
最好係暖水,身體自然無咁凍,保持手腳暖都好重要呀!因手腳凍表示身體血氣唔好,最好調理一下先啦



...

飲薑茶係咪好架~? 驅寒呢~~


大宅

積分: 4346

畀面勳章


19#
發表於 11-8-4 15:02 |只看該作者
其實係要睇埋個媽媽的體質,有d人咩都吃都無事,bb勁健康,有d人可能體質本身已寒,再吃一點涼的東西就出事。

我以前大肚時,汽水香蕉榴槤西瓜豆腐雪糕都吃呀,我個女好健康啊
但我果時係有左2個幾月先飲汽水同食少少西瓜,過左3個月先開始吃其他!

至於等bingo時最好唔好飲涼0既野,除非你好肯定自己體質係好熱啦,因為我試過飲左凍綠茶就出事...好在係早期自然流左,所以後來再大肚就唔敢飲了,現在我都開始停止飲green tea & coffee,因為想要第2個啊


大宅

積分: 2176


20#
發表於 11-8-4 15:03 |只看該作者
puffer-fish 發表於 11-8-4 15:02
其實係要睇埋個媽媽的體質,有d人咩都吃都無事,bb勁健康,有d人可能體質本身已寒,再吃一點涼的東西就出事。

...

大鑊....尋日買左綠茶糖食.....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo