想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 1299


1#
發表於 11-9-6 09:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 788


2#
發表於 11-9-6 09:30 |只看該作者

回覆 回覆:ionizer的帖子

我都係,唔好失望!我哋一齊努力,我11月見E生做Ivf




複式洋房

積分: 444


3#
發表於 11-9-6 09:49 |只看該作者
我都係上个月做IUI,今日Day 25 check 紅D & 綠D,只有一條線.我老公話今次吾得,吾會再做IUI!!!


大宅

積分: 4810


4#
發表於 11-9-6 10:03 |只看該作者

引用:又失敗啦bashful:點算呀。到底我要等到幾時

原帖由 ionizer 於 11-09-06 發表
又失敗啦bashfu ...
Consider ivf la.





大宅

積分: 4810


5#
發表於 11-9-6 10:03 |只看該作者

引用:我都係上个月做IUI,今日Day+25+check+紅D+&

原帖由 kaka1224 於 11-09-06 發表
我都係上个月做IUI,今日Day 25 check 紅D & 綠D,只有一條線.我老公話今次吾得,吾會再做IUI!!! ...
Still early woo. Check again few days later.




複式洋房

積分: 311


6#
發表於 11-9-6 12:26 |只看該作者
我上個月第一次做iui失敗左,等下個月做ivf。


禁止訪問

積分: 1299


7#
發表於 11-9-6 23:25 |只看該作者

回覆:aprilharu 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 623


8#
發表於 11-9-6 23:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7674


9#
發表於 11-9-7 17:53 |只看該作者
welovebaby 發表於 11-9-6 23:31
我今日做完,好痛!!!

等2星期後驗,好緊張!

relax, keep smiling, stay happy


男爵府

積分: 6885


10#
發表於 11-9-7 18:10 |只看該作者
有錢就做ivf 啦,iui 機會都唔高.
唔好浪費時間,錢可以搵得番,
但年紀精力同時間係買唔番.


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


11#
發表於 11-9-7 19:13 |只看該作者

回覆:3rd IUI

我都3次iui fail, 開始做ivf啦. 如果係丁丁問題而你又年紀大的話, 有錢就襯早ivf啦, 因為ivf係越後生成功率越高, 錢可以搵番, 時間追唔番呀.



感恩


別墅

積分: 741


12#
發表於 11-9-26 20:20 |只看該作者
今日在Dr Chan度做第1次IUI(之前在仁安做了2次), 醫生話老公丁丁報告OK&合格, 好開心, 希望我今次成功啦!

不過我見形態個part洗前6, 洗後7, 而正常為4, 同仁安標準好唔同, 唔識睇, 有無姊妹識?


別墅

積分: 741


13#
發表於 11-9-26 20:20 |只看該作者
今日在Dr Chan度做第1次IUI(之前在仁安做了2次), 醫生話老公丁丁報告OK&合格, 好開心, 希望我今次成功啦

不過我見形態個part洗前6, 洗後7, 而正常為4, 同仁安標準好唔同, 唔識睇, 有無姊妹識?


別墅

積分: 741


14#
發表於 11-9-26 20:21 |只看該作者
今日在Dr Chan度做第1次IUI(之前在仁安做了2次), 醫生話老公丁丁報告OK&合格, 好開心, 希望我今次成功啦!

不過我見形態個part洗前6, 洗後7, 而正常為4, 同仁安標準好唔同, 唔識睇, 有無姊妹識?


別墅

積分: 741


15#
發表於 11-9-26 20:21 |只看該作者
今日在Dr Chan度做第1次IUI(之前在仁安做了2次), 醫生話老公丁丁報告OK&合格, 好開心, 希望我今次成功啦!

不過我見形態個part洗前6, 洗後7, 而正常為4, 同仁安標準好唔同, 唔識睇, 有無姊妹識?


別墅

積分: 741


16#
發表於 11-9-26 20:24 |只看該作者
今日在Dr Chan度做第1次IUI(之前在仁安做了2次), 醫生話老公丁丁報告OK&合格, 好開心, 希望我今次成功啦!

不過我見形態個part洗前6, 洗後7, 而正常為4, 同仁安標準好唔同, 唔識睇, 有無姊妹識?


大宅

積分: 3143

想生BB熱投 畀面勳章


17#
發表於 11-9-26 20:54 |只看該作者
ionizer 發表於 11-9-6 09:02
又失敗啦bashfu ...
唔好失望啦, 要keep住心情靚bb先會黎架!!


大宅

積分: 1778


18#
發表於 11-9-26 21:16 |只看該作者

回覆:3rd IUI

我今個cycle都做iui呀
我今日day11 旦旦13mm請問ok嗎?
醫生又話我粒旦偏偏地似排左
但驗左又話唔係喎

唉,我都唔知點算好,
星期四再返去照




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo