想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


複式洋房

積分: 377


1#
發表於 11-9-7 15:34 |只看該作者
我係28/8 Day 1 ,M 小姐走後日日食天喜丸及黑朱古力準備,按cycle應該9/9至11/9排卵。各位28/8 Day 1 的 JM,大家準備好未~~~


珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


2#
發表於 11-9-7 16:24 |只看該作者

引用:我係28/8+Day+1+,M+小姐走後日日食天喜丸

原帖由 LisaChanws 於 11-09-07 發表
我係28/8 Day 1 ,M 小姐走後日日食天喜丸及黑朱古力準備,按cycle應該9/9至11/9排卵。各位28/8 Day ...
我31/8 day1。想請問你食咩牌子天喜丸?你第一個cycle食?




複式洋房

積分: 377


3#
發表於 11-9-7 16:32 |只看該作者
我食天喜堂天喜丸嘅,好多地方到缺貨,我喺華潤堂買到
我第一個cycle食,對我嚟講無不良副作用,食咗覺得手腳暖咗


大宅

積分: 2558


4#
發表於 11-9-7 16:43 |只看該作者
我24/8 day1, 5/9 day13排左卵Lu, 而家每日一粒無花果乾, 希望bingo啦~~大家加油加油呀


珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


5#
發表於 11-9-7 16:48 |只看該作者

引用:我食天喜堂天喜丸嘅,好多地方到缺貨,我喺

原帖由 LisaChanws 於 11-09-07 發表
我食天喜堂天喜丸嘅,好多地方到缺貨,我喺華潤堂買到
我第一個cycle食,對我嚟講無不良副作用,食 ...
我試多一兩個cycle 都吾中就試下食天喜丸先。仲有黑朱古力吾系排卵後食咩?幫助著床




珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


6#
發表於 11-9-7 16:50 |只看該作者

引用:我24/8+day1,+5/9+day13排左卵Lu,+而家每日

原帖由 ca217 於 11-09-07 發表
我24/8 day1, 5/9 day13排左卵Lu, 而家每日一粒無花果乾, 希望bingo啦~~大家加油加油呀 ...
甘早就排左卵我今個cycle 都開始食無花果乾。每日幾粒。吾系排左卵就吾洗食咩?




複式洋房

積分: 377


7#
發表於 11-9-7 16:59 |只看該作者
回覆 qqlun 的帖子

有JM分享,話黑朱古力可以增加子宮血流量,有助排的靚蛋蛋。

"點解我知道食黑朱古力是有助排靚蛋蛋呢??其實我在18-20歲時曾經停經二年半,期間看過好多醫生,中西醫都有,針灸又試過,但都係停經!!食了半年排卵藥都係時有時無!!有個西醫仲話我個卵巢萎縮左,早停經同以後要食荷爾蒙藥......之後遇上了中環趙X民醫生,佢同我驗查後再抽血驗後,叫我放心,子宮卵巢功能正常,叫我每日食黑朱古力,份量一小排,佢話好有信心一個月後身體會自已來經期。結果我一個月後真是自已來番月期,仲正常到現在。

我在今年3月中小產後,趙醫生都係同我講可以食多的黑朱古力,不過之前我無心情食,加上之前個中醫叫我唔好食住……昨日我問過ec佢話我可以食,所以我才放心.............."


http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=4193172

要80%以上,每日30G(一小排)


禁止訪問

積分: 2770


8#
發表於 11-9-7 16:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 377


9#
發表於 11-9-7 17:12 |只看該作者
回覆 joe2828 的帖子

網上資料:1)中醫認為無花果性寒
2)中醫認為無花果性平
3)無花果係最適合孕婦食的水果之一
真係唔知跟邊個


複式洋房

積分: 377


10#
發表於 11-9-7 17:14 |只看該作者
回覆 ca217 的帖子

祝早日Bingo


珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


11#
發表於 11-9-7 18:53 |只看該作者

引用:回覆+qqlun+的帖子 有jm說排卵後不可食無

原帖由 joe2828 於 11-09-07 發表
回覆 qqlun 的帖子

有jm說排卵後不可食無花果干, 因為好涼ga! 不過有bingo 的jm 說食左卵子倣健康d! 又有j ...
所以我打算m清後食到排卵日就停食




珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


12#
發表於 11-9-7 18:58 |只看該作者

回覆:LisaChanws 的帖子

以為排卵後先食添。等我又去買d黑朱古力食下先




大宅

積分: 2558


13#
發表於 11-9-7 20:21 |只看該作者

28/8 Day 1 的 JM準備啦~~~

哎呀~我見之前有jm話食無花果幫助著床...咁仲食唔食好呢




珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


14#
發表於 11-9-7 20:23 |只看該作者

引用:哎呀~我見之前有jm話食無花果幫助著床...咁

原帖由 ca217 於 11-09-07 發表
哎呀~我見之前有jm話食無花果幫助著床...咁仲食唔食好呢
我聽過無花果令卵子靚d。黑朱古力助著床




男爵府

積分: 6137


15#
發表於 11-9-7 22:56 |只看該作者
天喜丸-有相睇下嗎?點食法?

黑朱古力好難食woo.....

牛奶朱古力得唔得.....


大宅

積分: 2558


16#
發表於 11-9-7 23:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 ca217 於 11-09-07 發表哎呀~

原帖由 qqlun 於 11-09-07 發表
我聽過無花果令卵子靚d。黑朱古力助著床
咁唯有留返下個月希望下個月唔洗食啦




大宅

積分: 3835


17#
發表於 11-9-7 23:50 |只看該作者

回覆:28/8 Day 1 的 JM準備啦~~~

我都係28/8 day1 架!
今日係day11,明天會開始check紅d。
星期五會去照排卵情況,希望今次生生性性排卵啦!
大家一齊傾下,時間都會過得快d。




大宅

積分: 1542


18#
發表於 11-9-8 09:43 |只看該作者
我係8.27day1咖.
估唔到無花果可令卵子靚d,平時都好小食.原來係寶.hehe!!


男爵府

積分: 6137


19#
發表於 11-9-8 11:12 |只看該作者

回覆:hellobaby2010 的帖子

去where照?




大宅

積分: 2558


20#
發表於 11-9-8 11:31 |只看該作者
各位jm, 我呢兩個月越黎越早排卵, 由本身day15or17, 變左day13or14, 會唔會有咩問題架

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo