想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1843


1#
發表於 11-9-20 06:52 |只看該作者
今日睇婦科,醫生順便照到我既蛋蛋,有好多粒有大有細,醫生話佢地係我既希望!今個月個粒0.8mm,仲有2~3日先熟,我而今5 日後排卵,即係正常嗎?




子爵府

積分: 13784


2#
發表於 11-9-20 12:00 |只看該作者
你打咗針/食藥谷旦旦? 因正常每個cycle只有1粒旦旦

我記得我dr話成熟旦旦該為18-25 (sorry我不肯定unit), 大概1日大"1"


大宅

積分: 2811


3#
發表於 11-9-20 14:32 |只看該作者
係啦, 我都想知點解有好多粒? 你做緊treatment誘發排卵?
黃小b, 你要乖乖跟實mami, 係mami個肚到健康成長, 出世時就會精靈活潑, i love you, baby   


複式洋房

積分: 170


4#
發表於 11-9-20 22:06 |只看該作者
請問jm你是在那裡可以有得照egg?


別墅

積分: 678


5#
發表於 11-9-21 14:22 |只看該作者

回覆:Bearstar 的帖子

請問要幾時至照到有冇蛋蛋?




大宅

積分: 1778


6#
發表於 11-9-21 14:28 |只看該作者
一開始係有幾粒旦旦架
而最後只有一粒成熟
醫生都係話大過18mm先係靚


大宅

積分: 1843


7#
發表於 11-9-21 22:30 |只看該作者

回覆:yayababy 的帖子

我照到有好多粒!醫生話佢地未熟,熟左就排出黎!今個月就有一粒就快熟,我2-3日後就check到哈哈笑!




大宅

積分: 1843


8#
發表於 11-9-21 22:32 |只看該作者

回覆:waowaomao 的帖子

隨便一個婦科都照到!人人都check到好多粒!我都無做咩treatment




大宅

積分: 1843


9#
發表於 11-9-21 22:33 |只看該作者

回覆:wing1214 的帖子

睇你cycle幾多日,計到差不多就去照!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo