想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


1#
發表於 11-9-22 15:58 |只看該作者
我bingo左la~ 不過無唔舒服, 又無嘔 (我女女同上年個b都嘔到我死死下架!) , 又無高溫
只係有d胸痛 + 下腹少少扯扯地既感覺

好擔心呀!!!!! 係唔係真係bingo左....點解咁唔實在既????


男爵府

積分: 6108


2#
發表於 11-9-22 16:02 |只看該作者
回覆 jocat102 的帖子

唔好咁擔心
check左係應該係架喇
可能人人唔同,我見有d都無唔舒服ge~


伯爵府

積分: 18000

畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 11-9-22 16:04 |只看該作者
本帖最後由 rosaki 於 11-9-22 16:05 編輯

咁咪好囉, 即係你身體健康呀!!

放心, 我第一胎bingo都係2個幾月先發現, 因我之前每星期2次帶氧運動, 非常健康, 有左都唔知!!!!!!!!
咩嘔咩血,無抽根,無水腫,咩痛都無,甚至分泌乜都無, 乾乾淨淨


你諗下, d十幾歲0靚妹有左都唔知, 點解先??佢地身體好又後生囉!!!!!!

點評

CLK66    發表於 11-9-23 11:33
eggshell  so good!  發表於 11-9-22 23:57
littleT    發表於 11-9-22 21:01
keroppi_JJ    發表於 11-9-22 19:38
LisaChanws    發表於 11-9-22 18:20
akk2    發表於 11-9-22 18:08


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


4#
發表於 11-9-22 16:04 |只看該作者
回覆 bb_pig_bb 的帖子

真係架???? 我好擔心....要11月初先照oscar~~~~~ 等到頸都長埋!


男爵府

積分: 6108


5#
發表於 11-9-22 16:08 |只看該作者
回覆 jocat102 的帖子

放鬆d
再緊張會影響個胎
你當無事發生,戒下口就得啦


男爵府

積分: 5285


6#
發表於 11-9-22 16:30 |只看該作者

引用:我bingo左la~+不過無唔舒服,+又無嘔+(我女

原帖由 jocat102 於 11-09-22 發表
我bingo左la~ 不過無唔舒服, 又無嘔 (我女女同上年個b都嘔到我死死下架!) , 又無高溫
只係有d胸痛 + 下腹少 ...
我都係, 好似好唔實在!




大宅

積分: 4874


7#
發表於 11-9-22 16:33 |只看該作者

回覆:係唔係真係bingo左....點解咁唔實在既????

我都有同感!除左下腹間中扯扯下同個胸有少少痛之外,無其他感覺!不過會突然好想食野,但食完一餐後又無胃口食第二餐!
暫時無嘔,吾知甘樣系好吾好!
一日食2餐only,bb會吾會無營養?
我book左下星期做產檢,希望一切順利!
Btw, 我這兩天都有白色分泌,你有無啊?次次我feel到濕濕地我都好驚會突然黎m!




大宅

積分: 3397


8#
發表於 11-9-22 16:51 |只看該作者
正常呀!我從無累嘅感覺,仲要成日肚餓,只嘔過一次(因為食得太飽),我之前只有刷牙先作嘔!


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


9#
發表於 11-9-22 17:00 |只看該作者
回覆 scytsin 的帖子

哎呀!! 我又係呀~~~我今日返返下工突然有dd分泌.....嚇屎我啦!!

我又唔係無胃口....今早食左份sandwich. lunch 1:30食..岩岩已經好餓....買左個egg tart 食添呀!!

我都想快d book私家睇產檢~~~ 不過仲係心大心細唔知邊間好, 我想係旺角or 佐敦
唔想咁貴......


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


10#
發表於 11-9-22 17:01 |只看該作者
回覆 lengkwan 的帖子

我都只係嘔過一次....都係食左太飽喎!! 刷牙都無咩feel要嘔~~~不過我陀我女女同埋上年既bb個陣, 都嘔到cc下架....今次點解咁唔同架呢???


男爵府

積分: 6108


11#
發表於 11-9-22 17:05 |只看該作者
回覆 jocat102 的帖子

可能今次係囝~~~

點評

LisaChanws  yesyes  發表於 11-9-22 18:21
jocat102  係就唔錯喎~~~乜陀仔仔會唔嘔架咩???  發表於 11-9-22 17:26


大宅

積分: 1058


12#
發表於 11-9-22 17:08 |只看該作者
恭喜你呀!

bingo 左體溫唔會高架咩??

點評

jocat102  多謝你呀! 我無高溫丫....一路都係36.1-36.4左右  發表於 11-9-22 17:26
沛淳。。。。媽媽真係好鍾意你架     


男爵府

積分: 5346


13#
發表於 11-9-22 17:52 |只看該作者
如果真係中了, 會仲有分泌嗎?


男爵府

積分: 9337


14#
發表於 11-9-22 18:02 |只看該作者
會丫, 一路都有分泌, 遲d仲月黎月黎多tim~~


大宅

積分: 4874


15#
發表於 11-9-22 18:05 |只看該作者
回覆 qwbear 的帖子

我有分泌呀!感覺到下面濕濕地, 早幾日明明仲妳好乾爽, 驗到中左之後就開始有分泌,不過分泌係白色的

點評

bbklam  我有 d 係黃色, 會唔會係唔正常呢??  發表於 11-9-22 19:33


大宅

積分: 4874


16#
發表於 11-9-22 18:06 |只看該作者
回覆 lengkwan 的帖子

你個bb係仔定女呀?

點評

lengkwan  女女呀~  發表於 11-9-22 19:20


別墅

積分: 794


17#
發表於 11-9-22 18:07 |只看該作者
我都好唔實在呀,都係行路超快,逢人過人,尋日開始D食慾返晒黎,同未陀B時口味、食量都一樣。係多左分泌,一濕我就驚,即刻去廁所睇,最緊要顏色正常。

點評

eggshell  咁好既?我Week 4開始成日頭暈暈 ..  發表於 11-9-22 23:59


大宅

積分: 2896


18#
發表於 11-9-22 19:29 |只看該作者
回覆 scytsin 的帖子

我都係呀, 最近多咗好多分泌物, 有時心理作用驚係黎 m or 流啡都唔好話唔擔心呀~~
好彩入去 toilet 見係黃黃地, 有時白白地, 總之唔係啡, 個人先安心 d


大宅

積分: 2896


19#
發表於 11-9-22 19:31 |只看該作者
回覆 jocat102 的帖子

你都好丫, 有個期知自己11月照我衣家第一次產檢又未做, 政府又唔知比唔比到 oscar
雖然我都o係出面 bk 咗 oscar, 但係第一次私家都未見, 都係有 d 唔放心咁

點評

jocat102  我拎左醫生信去廣華, 佢就俾晒oscar+檢查既期我啦!  發表於 11-9-23 10:20
eggshell  政府產檢同oscar係點book既呢?  發表於 11-9-23 00:00


大宅

積分: 2896


20#
發表於 11-9-22 19:35 |只看該作者
回覆 yipsylvia 的帖子

其實何謂正常色??因為我有時係黃黃地, 有時係白白地
不過之前未 bingo 前 d 分泌物都係哩2隻色輪流


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo