想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4355


1#
發表於 11-9-24 22:53 |只看該作者
準備第二胎,但已經努力一年,期間因為病、親人離世、轉工而停工。今個月食排卵藥,Day13, 15, 17 同19都有dodo, 今日係Day 23。
1)4、5日前開始體溫keep住38.3度以上,個身成日興合合,又唔係發燒
2)Day19同老公dodo時覺得唔舒服,老公話入面脹脹地
3)個肚成日好似陰陰痛
但係Day21同23用驗孕捧check,又唔係bingo。
係咪我太早未check到呢?




大宅

積分: 4810


2#
發表於 11-9-24 23:26 |只看該作者

回覆:究竟係唔係bingo呢?好心急!

真係早左少少,過多幾日再check la.




大宅

積分: 2529


3#
發表於 11-9-25 04:36 |只看該作者

回覆:kawama88 的帖子

38.3係發燒喎




珍珠宮

積分: 30303


4#
發表於 11-9-25 11:31 |只看該作者

回覆:究竟係唔係bingo呢?好心急!

38以上一定係發燒,睇醫生啦





子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


5#
發表於 11-9-25 13:37 |只看該作者
38 度以上似係發燒喎! 你快d see doctor la!


複式洋房

積分: 5614

好媽媽勳章 醒目開學勳章


6#
發表於 11-9-25 13:57 |只看該作者

回覆:kawama88 的帖子

我day16 同老公day 12同day 14dodo左,我今日都有d腹痛,但我覺得自己係發炎




大宅

積分: 4355


7#
發表於 11-9-25 15:01 |只看該作者

回覆:究竟係唔係bingo呢?好心急!

Sorry,我打錯咗,係98.3以上,應該唔係發燒




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo