想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4497


1#
發表於 11-9-27 09:30 |只看該作者
我day15見倒哈哈笑, day20先來排卵有冇可能呀~?
因為我尋日見倒d好杰o既分泌 同 今日體溫低呀......


男爵府

積分: 8245


2#
發表於 11-9-27 09:33 |只看該作者
杰分泌係代表已經排咗卵喇喎..
至於體溫你睇多幾日有無升溫or持續低溫先啦..


大宅

積分: 2103


3#
發表於 11-9-27 09:41 |只看該作者
哈哈笑出現, 你邊日有DO DO ?
祝 B I N G O


大宅

積分: 4497


4#
發表於 11-9-27 09:45 |只看該作者
回覆 gordonccc 的帖子

以我所知o既係體溫低 = 排左卵..... 所以...我好擔心今個cycle唔bingo....


大宅

積分: 4497


5#
發表於 11-9-27 09:46 |只看該作者
回覆 fishtuna 的帖子

其實day 12,13,15,17,19 都有dodo...... day 15就見倒哈哈笑...


大宅

積分: 4810


6#
發表於 11-9-27 13:06 |只看該作者

引用:回覆+gordonccc+的帖子 以我所知o既係體溫

原帖由 bbnboot 於 11-09-27 發表
回覆 gordonccc 的帖子

以我所知o既係體溫低 = 排左卵..... 所以...我好擔心今個cycle唔bingo....
體溫低係排卵,體溫比m期升高低排"左"卵!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo